Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיא חדש: 800 חברים במועדון החמש!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בני תפסיק ...כהרגלך להסיט את האש לדברים הפחות חשובים.

.

 

למה מה קרה? רק ביקשתי ממך, כהרגלי, לדייק?

קשה לך עם זה?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חן

זו פעם ראשונה אני שומע כי ההגבלה 7-9 נולדה מהצורך שכתבת

הסבירו אותה בד"כ כדי שלא לעכב את התנועה. האם טעיתי?

 

למה ההגבלה הזו מונעת שימוש יומיומי , יש מידע על שעות התחלת העבודה של האספנים??

אשמח לקבל תשובות לשאלותי שטרם נענו בהודעה הקודמת וגם בזו כמובן.

כמו שאופטיקאי מדופלם הולך כל קיץ אל הים, כך גם האספנים, כמרבית תושבי ארץ הקודש מתחילים את שגרת יומם ועבודתם בשעות הבוקר.

הגבלת התנועה בין 7-9 יועדה למנוע שימוש יום יומי ברכבי אספנות והיא אכן מונעת מרובם המוחלט של בעלי רכבי אספנות עשיית שימוש במכונית על בסיס יום יומי, שלא לדבר על בלאי, זמינות חלפים ועוד.

סביר להניח ששברולט קורבט או מוסטנג V8 לא ממש מעכבות את התנועה..:-P

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הטבות. כולם מדברים על הטבות. "שלל ההטבות" מפי אחד המלומדים...

כאילו שאנחנו מגזר גדול,שמקבל משהו על חשבון הציבור כולו, שמשלם מיסים כחוק...:?

בסך הכל מדובר על הטבה אחת מהמדינה. תשלום רבע מעלות אגרת הרישוי. ההטבה השניה, היא על חשבון חברות הביטוח, שמבטחות את הרכבים שלנו, מעריכות את הסיכון שלהם ומוכרות לנו פוליסה בהתאם. בדיוק כמו לאנשים אחרי גיל חמישים, בדיוק כמו לכאלה שלא נוסעים בשבת, נשים ולהבדיל, לנהגים חדשים או צעירים. הפרמיה נמדדת על פי הסיכון.

בכדי ל"עגן" את השימוש והסיכון הקטן יותר, יצאה התקנה שלא לנסוע בימי חול בין השעות שבע ולתשע בבוקר, כמו גם התקנה שרכב אספנות לא ישמש את עסקו של בעליו, או משאית לא תוביל מטען. הכל עניין של שימוש מועט ומדוד.

שתי תקנות מול שתי הטבות. זה אמור להיות תחביב ולא יותר.

 

ולנושא המנהיגות, מאד קל להיות נגד המנהיגים. זה לא דורש הרבה, אפילו לא דיו...

אבל בשביל לעשות מעשה, צריך לטרוח יותר. להגיש מועמדות, לשכנע, להשתתף, להצביע, להתמודד וחס וחלילה, אם נבחרים, צריך גם לעשות. ומה שקורה בפועל, זה שחלק ניכר ממשלמי דמי החבר, לא טורחים לבוא ולהצביע, חלק קטן יותר לוקח חלק באירועי המועדון וחלק קטן מאד, מעונין לפעול במסגרת המנהיגות. הם אלה שמגישים את מועמדותם ומבינהם, נבחרים בעלי התפקידים.

הרוב המוחלט משלם דמי חבר ולא לוקח חלק פעיל, אבל מקבל את דרכם של הנבחרים, או שלא... אבל הם נבחרו, בצורה דמוקרטית וצריך לתת להם את הגיבוי לפעול על פי דרכם, כמובן שלפי התקנות של העמותה.

לומר אין מנהיגות, צריך מנהיגות אחרת, זה טוב בדיוק כמו הטיול הגדול המדובר. אין מנהיגות אחרת רק מפני שאף אחד לא רוצה להיות מנהיג. רובינו מעדיפים לשלם, או לא, אבל לא לפעול.

איני מוסמך מטעם המועדון, אבל מניח שוועד של שבעה חברים שנבחר מתוך כעשרה מועמדים, מראה רק על רצון, או אי רצון להיות בעל תפקיד מעשי, מחייב. ועדיין יותר ויותר חברים משלמים דמי חבר...:roll:

 

ואם בחרא עסקינן, אני מפנה אתכם לחתימתי...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
בני תפסיק ...כהרגלך להסיט את האש לדברים הפחות חשובים.

הסטטיסטיקה שחברך מחליפך רון סיפק אומרת אחרת.

יש בידך מידע אחר הביאנו לכאן .

7.5 % זה רכבים מתחת לשנת 1960 פחות מ 400 כלי רכב.

מלבד זה משרשורים שנפתחים כאן חדשות לבקרים הרוב עוסקים ברכישות של רכבים מייבוא "חדשים"

 

ואין לי בעיה להסכים איתך שבכולם מפעמת רוח האספנות האמיתית אם זה עושה לך טוב על הלב.

אתה ואני יודעים שלא כך הם הדברים.

 

חן

זו פעם ראשונה אני שומע כי ההגבלה 7-9 נולדה מהצורך שכתבת

הסבירו אותה בד"כ כדי שלא לעכב את התנועה. האם טעיתי?

 

למה ההגבלה הזו מונעת שימוש יומיומי , יש מידע על שעות התחלת העבודה של האספנים??

אשמח לקבל תשובות לשאלותי שטרם נענו בהודעה הקודמת וגם בזו כמובן.

 

ישה כהרגלך , אתה לא נותן לעובדות להפריע לך ,

 

האם סיירת לאחרונה בנמל? ראית איזה רכבים מגיעים ?

כאשר אני ייבאתי את הרכב שלי (שנת 1973 ) ראיתי שרוב הרכבים הם מתחילת שנות השבעים ולא מרצדס שנת 1980

שעד שנת 1973-1974 ותחילת משבר האנרגיה הרכבים היו גדולים יותר , עם מנועים גדולים דבר אשר מושך רבים יותר

מאשר מכוניות קטנות (לפחות לדעתי , וסליחה מבעלי המיני רכב מדליק לכל הדעות)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
. אז העובדות שבידי הן שונות לחלוטין. רוב המכוניות שיובאו לאחרונה הן משנות הששים והחמישים ויש גם משנות השלושים.

 

ישה כהרגלך , אתה לא נותן לעובדות להפריע לך ,

 

האם סיירת לאחרונה בנמל? ראית איזה רכבים מגיעים ?

כאשר אני ייבאתי את הרכב שלי (שנת 1973 ) ראיתי שרוב הרכבים הם מתחילת שנות השבעים ולא מרצדס שנת 1980

שעד שנת 1973-1974 ותחילת משבר האנרגיה הרכבים היו גדולים יותר , עם מנועים גדולים דבר אשר מושך רבים יותר

מאשר מכוניות קטנות (לפחות לדעתי , וסליחה מבעלי המיני רכב מדליק לכל הדעות)

 

ירון

אתה יכול להתווכח עם בני בני יכול להתווכח איתך. המספרים המוחלטים מראים ש 93% מהאוכלוסיה הם מעל שנת 1960.

כמובן שברור שלא כולם עשו עליה עכשיו.

 

ואני אתקן לא 1979-1980 אלא 1970-1980

טעות מקלדת.

ירון

יש לי ראיה 6:6 ואני מבין ורואה את העובדות פשוט אחרת ממך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אתה יכול להתווכח עם בני בני יכול להתווכח איתך. המספרים המוחלטים מראים ש 93% מהאוכלוסיה הם מעל שנת 1960.

כמובן שברור שלא כולם עשו עליה עכשיו.

 

ואני אתקן לא 1979-1980 אלא 1970-1980

טעות מקלדת.

ירון

יש לי ראיה 6:6 ואני מבין ורואה את העובדות פשוט אחרת ממך.

ישה, באמת לא משנה מאיזה שנה ואם היתה טעות מקלדת או לא..אני מאמין לך למרות ראיית ה שש שש שלך.

הקקטע הוא שאתה מעליל ומכפיש בצורה גורפת את כל מי שייבא רכב אספנות. מה זה משנה אם מייבאים מכונית מדל 30 או 80. מה זה משנה אם מישהו יש לו מוסטנג 66 או סובארו 80. מי שמך להגדיר את אלה שמייבאים (ולא משנה מאיזה עדה או שנתון) כחבורת מנקרי עיניים? רק כי זה משרת את האג'נדה שלך?

ובעניין השירשור, אני גאה להיות חבר מועדון ה-5 וגאה להיות חלק מגוף שמשרת אותי ואת האינטרסים שלי כאספן רכב. אני שמח גם שהמועדון גרם לכך שאוכל לייבא רכב אספנות שאני מעוניין בו ואין בארץ. לא יודע אם אעשה זאת אבל זאת הרגשה טובה שיש גוף גדול ומאורגן, דמוקרטי ושקוף שדואג לכך (ולעוד כמה דברים).

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
רק כי זה משרת את האג'נדה שלך?

ובעניין השירשור, אני גאה להיות חבר מועדון ה-5 וגאה להיות חלק מגוף שמשרת אותי ואת האינטרסים שלי כאספן רכב. אני שמח גם שהמועדון גרם לכך שאוכל לייבא רכב אספנות שאני מעוניין בו ואין בארץ. לא יודע אם אעשה זאת אבל זאת הרגשה טובה שיש גוף גדול ומאורגן, דמוקרטי ושקוף שדואג לכך (ולעוד כמה דברים).

 

בני ספר לי על האג'נדה שלי. כי אני לא מכיר כזאת.

תקרא כמה וכמה הודעות שלי שקשורות למועדון ה-5 אני נותן לו את הקרדיט שכל ההישגים שהושגו, אפילו אם לא הושגו על ידו הם השגיו של מועדון ה-5.

יש לי גם מלוא ההערכה לאנשים שעושים לילות כימים ובהתנדבות למען הכלל, כאשר אני רק מרחף על המקלדת.

אז מספיק עם הקשקושים.

לגבי ההתנהלות הפנימית בתוך המועדון , אני אפילו לא מחווה עמדה כיוון שהשקיפות ככל שישנה כזאת היא רק כלפי החברים בו וכך צריך.

אך מכיוון שמועדון ה-5 לוקח על עצמו לייצג את כלל האספנים בארץ אני מרשה לעצמי לכתוב .

הביקורת שלי היא כדי לשפר ולא לנגח , רק צר לי שאינכם מסוגלים לראות זאת.

ועדיין הייתי מצפה כי לא ירדו ויתקפו במישור האישי לא את המבקרים בכלל ולא אותי בפרט.

מקווה שבקשה כזו לא מוגזמת.

אתה יודע מתי אני כותב לך הודעות פרטיות:-D

ולגבי השאלות ששאלתי לצערי כרגיל חלקן לא מקבלות תשובה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ידידי מכל המועדונים,הרכבים והשנים.

לדעתי, מצד אחד הדיון הזה הוא פנימי של מועודן החמש .

מה זה עינייני למה לא נרשמים לכם מספיק חברים כמו שאתם מצפים? מה הטעויות שלכם? ומה טעויות של אלה שלא נרשמים?

אני לא חבר מועדון , ולמה שאני אתערב?

מצד שני איך תדעו למה אנשים לא נרשמים אם לא תשאלו את אלה שלא נרשמים ?

את דעתי בנושא כתבתי כאן לא פעם , לא פעם גם נשפכו עלי מים רותחים על שהעזתי לבוא בטענות למועדון שאינני חבר בו.

אז ראשית , עלי להדגיש , אין לי טענות כלפיכם, אתם מועדון תסתדרו בינכם ואם תעבירו תקנה שלא לרוחי, זו בעיה שלי שלא דאגתי לעמותה אחרת שתעביר את התקנות שאני חפץ בהן.

אני רוצה להוסיף שבהחלט יש דברים יפים במועדון החמש ובפעילות שלו, כמובן לצד דברים שאינני מסכים איתם .

 

אז אתם שואלים את עצמכם, נו שיגיד כבר מה מפריע לו!!

אז צר לי , אבל כתבתי את זה לא פעם ולא פעמיים, כמעט אף פעם לא הרגשתי שמישהו באמת ניסה לקרוא את זה, אלא רק ניסו לענות לי ולהצדיק את המועדון.

 

השורה התחתונה היא שאם מועדון החמש יהיה קשוב להלך המחשבה והרצונות בקרב אספנים אחרים אז רבים יצטרפו, אבל אם מועדון החמש ימשיך להחזיק בגישה של " אנחנו בסדר תיישרו קו איתנו" ,כנראה שלא יהיה שינוי גדול .

 

היי

תודה שתיקנת אותי, אפילו בשם טעיתי :-D

אני מגיע מידי פעם למפגשים בחיפה, ושם עד לא מזמן היו רק חיפושיות (עד שהמשוגעים במשפחת ברייטמן קנו חיפושית ענקית).

כנראה בגלל זה קראתי לכם מועדון החיפושיות ולא מועדון VW.

אז הרעיון שלי לא רלוונטי לגבי מועדון VW, אבל מה עם מועדונים אחרים?

דניאל.

המועדון נקרא בהחלט מועדון החיפושיות,והוא כולל כל רכב VW קירור אוויר(כמו שמועדון החמש לא מוגבל לרכבים עם חמש ספרות במספר הרישוי) .

לא טעית.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

רן,

לשאלותיך השיב חן , והשיב יפה.

מצאתי לנכון להוסיף, על דבריו של חן, הוא כי אכן ישנן דעות לכאן ולכאן ביחס לסוגיית 7-9 אבל ועד המועדון שנבחר, (יותר מפעם אחת מאז שסוגיה זו עלתה ופילגה את העם), קבע את מדיניות המועדון. אני בטוח שלא כל חברי המועדון מאושרים עם מדיניות 7-9 אבל זו לא סיבה ל"שרוף" את המועדון ובודאי לא סיבה להתלהם והנה למרות דעות הרוב יש גדול משמעותי בנתיים האחרונות של מספר החברים שמבינים כי המועדון הוא אכסניה טובה לתחביב שלהם.

אין טעם להכנס ולנסות להגדיר מי הוא אספן, וברור שמספר האספנים שהם די עשירים להחזיק מספר גדול של רכבים הוא קטן.

אני באופן אישי רואה כל אחד שמתענין בתחום כעונה על הדרישות שלי ורואה בו "אספן". אני לא רואה כל פגם במי שרוצה להחזיק רכב שהוא "רק" בן 30 כי זה מה שיש לו והוא מתחבר אליו. אני לא חושב שהוא פחות אספן מאחד שיש לו בוגטי רויאל ששומר אותה במבנה סגור ולא נוסע בה. כל אחד מהם ודרכו במימוש תחביבו. לכן אני יכול להבין ולקבל שאתה בחרת שלא להצטרף למועדון החמש כי הוא אינו מתאים לאופי שלך, ואין לי בעיה עם זה. אולי אני אפילו שמח.

בכל מקרה לא נתת תשובה מדוע כל האספנים לא ישבו תחת דגל אחד, וכפועל יוצא מדוע אתה לא יכול להתעלות על הדעות האישיות שלך ובמקום להסית ולהשתמש במילות גנאי, להשתמש באותם אנרגיות כדי לבנות משהו חיובי.

אתה רשאי וזכאי לדעותך (לדעתי היה רצוי להשתמש באופן יותר נבון באוצר המילים אבל זו רק דעתי אני בטוח שיש מעט אנשים שמתחברים לסגנון שלך), אבל בתכלס בגלל הדעות שלך אספני ירושלים נפגשים במפגשים נפרדים ולא נוצרה אצלכם אותה אחווה ושיתוף פעולה כמו בערים אחרות שבהם יש מפגשים של מועדון החמש ואליהם באים חברי מועדון וגם כאלה שרק באים להתריס אבל כולם באים למקום אחד.

יוצא איפה שמ"הפעילות" שלך (אם ניתן לקרוא לכך פעילות) כולנו מפסידים, מי יותר ומי פחות.

להרוס כל טיפש יכול, אבל רק חכם יכול לבנות.

שבת שלום.

שלמה דן גדרון

פורסם
...

 

 

ולגבי התקדמות מול הרשויות.

יום אחד יקום "פסיכופט" ויבקש לקבל את כל ההטבות של רכב אספנות גם לא לרכב אספנות , או לבטל את ההטבות הללו.

אין כל סיבה לתת הטבות לרכב אספנות , כפי שמוגדר כרגע.

יש הגבלה אחת מגוחכת של 7-9 והשאר הטבות.

על מה ולמה.

הטבות שעומדות בניגוד מוחלט לשאר ההחלטות שמתקבלות כמו זיהום אויר גריטה בטיחות וכו'.

מתקיים כאן הביטוי קטן הוא יפה או בלשונך משוגעים עם תחביב נחמד.

אם באספנות אמיתית היה מדובר , אז רשות לנסוע יום אחד בשבוע ויום אחד בסוכות ובפסח, הייתה מצדיקה את שלל ההטבות.

ראה את השטף המתגבר של יבוא רכבים באיצטלה של רכבי אספנות כולם משנת 1980-1979 לא חס וחלילה משנת 1930.

אלה נעשים לצרכי מסחר , אלה נעשים לצרכי שופוני, אלה לנקר את עיני השכן.

שבת שלום לכל האספנים האמיתיים .

 

ישה ,

גם אני רואה 6/6 אבל איזה כיף לכתוב שטויות במסווה של חצאי אמיתות ולרשום דברי ארס.

נכון שרוב הרכבים הם 1970-1980 אולם לפי איזה סטטיסטיקה ומהיכן שאבת את הנתון המדהים שלך שהשטף המתגבר של היבוא הוא משנת 1979-1980 , שאלתי אותך אם לפחות ביקרת בנמל ? אם ראית איזה רכבים מגיעים.

 

אני הבאתי למשל רכב משנת 1973, הוא נכנס בתחום של 1971 - 1980 , בזמן שהרכב שלי היה בנמל , היו עימי עוד מספר רכבים רובם מתחילת שנות השבעים , ומיעוטם מסוף שנות השישים.

 

טבעי שרוב הרכבים הם משנות השבעים גם כי כמות הרכבים שקנו בשנות השישים ואחורה בארץ הייתה קטנה להפליא , וגם כי באופן טבעי פחות רכבים שורדים מאז.

 

 

ירון

 

ההדגשה אינה במקור

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
רן,

לשאלותיך השיב חן , והשיב יפה.

מצאתי לנכון להוסיף, על דבריו של חן, הוא כי אכן ישנן דעות לכאן ולכאן ביחס לסוגיית 7-9 אבל ועד המועדון שנבחר, (יותר מפעם אחת מאז שסוגיה זו עלתה ופילגה את העם), קבע את מדיניות המועדון. אני בטוח שלא כל חברי המועדון מאושרים עם מדיניות 7-9 אבל זו לא סיבה ל"שרוף" את המועדון ובודאי לא סיבה להתלהם והנה למרות דעות הרוב יש גדול משמעותי בנתיים האחרונות של מספר החברים שמבינים כי המועדון הוא אכסניה טובה לתחביב שלהם.

אין טעם להכנס ולנסות להגדיר מי הוא אספן, וברור שמספר האספנים שהם די עשירים להחזיק מספר גדול של רכבים הוא קטן.

אני באופן אישי רואה כל אחד שמתענין בתחום כעונה על הדרישות שלי ורואה בו "אספן". אני לא רואה כל פגם במי שרוצה להחזיק רכב שהוא "רק" בן 30 כי זה מה שיש לו והוא מתחבר אליו. אני לא חושב שהוא פחות אספן מאחד שיש לו בוגטי רויאל ששומר אותה במבנה סגור ולא נוסע בה. כל אחד מהם ודרכו במימוש תחביבו. לכן אני יכול להבין ולקבל שאתה בחרת שלא להצטרף למועדון החמש כי הוא אינו מתאים לאופי שלך, ואין לי בעיה עם זה. אולי אני אפילו שמח.

בכל מקרה לא נתת תשובה מדוע כל האספנים לא ישבו תחת דגל אחד, וכפועל יוצא מדוע אתה לא יכול להתעלות על הדעות האישיות שלך ובמקום להסית ולהשתמש במילות גנאי, להשתמש באותם אנרגיות כדי לבנות משהו חיובי.

אתה רשאי וזכאי לדעותך (לדעתי היה רצוי להשתמש באופן יותר נבון באוצר המילים אבל זו רק דעתי אני בטוח שיש מעט אנשים שמתחברים לסגנון שלך), אבל בתכלס בגלל הדעות שלך אספני ירושלים נפגשים במפגשים נפרדים ולא נוצרה אצלכם אותה אחווה ושיתוף פעולה כמו בערים אחרות שבהם יש מפגשים של מועדון החמש ואליהם באים חברי מועדון וגם כאלה שרק באים להתריס אבל כולם באים למקום אחד.

יוצא איפה שמ"הפעילות" שלך (אם ניתן לקרוא לכך פעילות) כולנו מפסידים, מי יותר ומי פחות.

להרוס כל טיפש יכול, אבל רק חכם יכול לבנות.

שבת שלום.

 

עיניין החרא כניראה פגע במקומות רגשים ולא זאת היתה הכוונה! כמות לא מעידה מן הסתם על האיכות, זאת היתה הכוונה וזו בלבד!

 

לא אתיחס לכל מה שכתבת עלי באופן אישי כי אין לו משמעות או עניין עבור אחרים, בלי קשר אם הוא מדויק או לא.

 

לגבי אספני הרכב בי-ם, הם נפגשים בנפרד לא בגלל הסיבה שציינת, אלה בגלל סיבות אחרות לגמרי, רק שלמועדון החמש נוח להציג את זה ככה,

 

אל תקבל את המילה שלי בעינין שאל את רמי מילון יוני הכהן או כל מי שתבחר, אגב מפגש מועדון החמש בי-ם, לא עומד בכלל בקריטריון שאתה הצבעת עליו, אבל מה לא עושים בכדי שלא להודות בטעות!

 

ועוד משהו קטן, מי שתמיד דגל באיחוד כל השורות ומי שעושה זה בפועל זה דווקא אני!

 

בקיצור ידידי הדגול, אני לא יודע מה האכילו אותך לגבי ואיזה סיפורים שמעת וממי,

אבל אני הייתי בודק שוב את העובדות במקומך ואין צורך להתנצל זה בסדר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ישה.

מה עשית ליפניי קארספורום היה משעמם.

כל שרשור אתה רץ ובודק הודעות קודמות מעלה ציטוטים מהאוב ומנגח אנשים.

כל אחד יביא איזה רכב שיחפוץ ויוציא עיניים למי שהוא רוצה.

אני מאמין שהענתיקות הנחשבות באמת עולות הרבה מאוד $$ שם בחו"ל ובטח בארץ עם כל התלאות יעלו יותר.

כל רכב שמגיע נותן הנאה לבעליו אם הוא חבר בחמש ואם לא.

לא חייבים להגיב בכל שרשור ומישהו כבר כתב לך "סייג לחוכמה = חוסר הקלדה".

תפנים.

פורסם
עיניין החרא כניראה פגע במקומות רגשים ולא זאת היתה הכוונה! כמות לא מעידה מן הסתם על האיכות, זאת היתה הכוונה וזו בלבד!

 

העניין פגע יותר מכל באומרם.

מה שנאמר (בצורה שנאמר) לא יפה, לא ראוי, לא חברי. וגם לא נכון ומקומם.

חבל

פורסם
ישה.

מה עשית ליפניי קארספורום היה משעמם.

כל שרשור אתה רץ ובודק הודעות קודמות מעלה ציטוטים מהאוב ומנגח אנשים.

כל אחד יביא איזה רכב שיחפוץ ויוציא עיניים למי שהוא רוצה.

אני מאמין שהענתיקות הנחשבות באמת עולות הרבה מאוד $$ שם בחו"ל ובטח בארץ עם כל התלאות יעלו יותר.

כל רכב שמגיע נותן הנאה לבעליו אם הוא חבר בחמש ואם לא.

לא חייבים להגיב בכל שרשור ומישהו כבר כתב לך "סייג לחוכמה = חוסר הקלדה".

תפנים.

 

בני ספר לי על האג'נדה שלי. כי אני לא מכיר כזאת.

תקרא כמה וכמה הודעות שלי שקשורות למועדון ה-5 אני נותן לו את הקרדיט שכל ההישגים שהושגו, אפילו אם לא הושגו על ידו הם השגיו של מועדון ה-5.

 

ה"סבא בסבבה" הוא קלדן בלתי נלאה, אשר בשנה וחצי של חברות בפורום הספיק לצבור מעל 3,100 הודעות (אתם קולטים את זה, מעל 3,100!!). זה יוצא מעל 5 הודעות ביום.

 

פנסיונר עם הרבה יותר מידי זמן על הידיים, אז הוא מקליד.

ישה דואג להתנגח בכל אחד, העיקר להציג דיעה שונה.

אפשר לשתוק על זה, אבל ההתנגחות הנוכחית, במועדון החמש והשגיו, הביאה לי את הסעיף. :evil:

 

ישה, יהיה קשה לקרוא "כמה וכמה" הודעות שלך, משום שיש כל כך הרבה.

הרים של מלל, אבל ללא שום תוכן..

 

תעשה לנו טובה, עזוב את פורום האספנות, תחזור לפורום הכללי, קשקש שם כאוות נפשיך...

רק אל תפגע בקהילת האספנות.

 

כמאמר חכמים:

הדבר המסוכן ביותר הוא טיפש חרוץ!

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
העניין פגע יותר מכל באומרם.

מה שנאמר (בצורה שנאמר) לא יפה, לא ראוי, לא חברי. וגם לא נכון ומקומם.

חבל

 

 

המושג (והבדיחה) הוא מושג לגיטימי מוכר וידוע, הבנתי שהיו כאלה שנפגעו ואני מצר על כך, ואף הבהרתי זאת

זאת, אם זאת, מי שנפגע מהדברים אני מתנצל על כך, לא זאת היתה הכוונה, מעבר לביטוי הלא מוצלח,

אתה מוזמן להתיחס לשאר הדברים שכתבתי-רן!

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...