Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדרכי הביתה ראיתי ברמזור מולי את הסובארו אימפרזה בעלת הצורה החדשה (פנסים קדימה+אחורה וקצת שינוי של הצורה החיצונית).

זו לא הייתה WRX או STI אלא דגם רגיל (1.6 או 2.0).

האם התחילו לשווק כבר את האימפרזה בצורתה החדשה בארצינו?

האם זה רק דגם יחיד שהגיע ארצה לתקינה כלשהי? (לאימפרזה היה לוחית צהובה, מס' ישראלי).

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

ראיתי אחת 1.6 כחולה בחיפה במרכז הכרמל נוסעת לה....

היא דווקא לא כזאת מכוערת (יחסית)

נ.ב

גל לאיפה נעלמת כל כך הרבה זמן ומה עם הסובארו :?: אמרת שהמנוע שלה עומד ללכת...

אני שונא את הקיץ!

פורסם

גם אני ראיתי אחת כסופה בירושלים,העיצוב של החזית הרבה יותר מושך מהגרסה הקודמת, השאלה אם הנתונים דומים וזהים לגרסה הקודמת?

 

עדיין לא יצא לי להסתכל במפרט כך שאני לא יודע.

 

בכל אופן היא נראית הרבה יותר טוב, למרות שאהבתי את הצורה הקודמת גם.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אז קודם כל אני ראיתי כבר כמה לפני 3 שבועות כבר.

 

ולגבי מפרט וכו', כבר היתה הודעה בפורום:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=3944

איציק צילם את המפרט (ואת הרכב עצמו)

 

אנא שלא כל אחד יגיב - גם אני ראיתי... הגיוני שיש כבר לא מעט כאלו, העלתי את

ההודעה בשביל לתת את הפרט.

 

גיא.

פורסם
אז קודם כל אני ראיתי כבר כמה לפני 3 שבועות כבר.

 

ולגבי מפרט וכו', כבר היתה הודעה בפורום:

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=3944

איציק צילם את המפרט (ואת הרכב עצמו)

 

אנא שלא כל אחד יגיב - גם אני ראיתי... הגיוני שיש כבר לא מעט כאלו, העלתי את

ההודעה בשביל לתת את הפרט.

 

גיא.

 

:mm_yeah: (וגם אני ראיתי כבר כמה על הכביש :mm_tongu:, צבע כסף הכי מתאים להן).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איכס פיכס כמה שהאוטו הזה מכוער!

איכס פיכס כמה שהאוטו הזה מכוער!

איכס פיכס כמה שהאוטו הזה מכוער!

איכס פיכס כמה שהאוטו הזה מכוער!

:puzzled:
פורסם

למי שמעוניין בסוכנות סובארו בת"א יש כבר אחת מהדגם החדש בתצוגה.

 

בהחלט יש הרבה שיפור מהאימפרזה הקודמת ,אבל הכל יחסיי :roll:

 

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

×
×
  • תוכן חדש...