Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ובכן,

סוף סוף התקנתי את המערכת אחרי שלאט לאט בחרתי רכיבים בקפידה, ואני מוכרח לציין שההמתנה הייתה שווה!

פשוט תענוג אחד גדול!

דבר נוסף - מאז ומתמיד ה"שיא" שלי במערכות עד היום היה מורל טמפו, ואני חייב לציין שבין הטמפו לדוטק אוביישן יש הבדלים שמיעים עצומים (לפחות מבחינתי)

 

את ההתקנה ביצע יחיאל מסדנאת אפי 4X4.

מיותר לציין שכל פעם אני יוצא מבסוט משם (ההתקנה השלישית או הרביעית שלי שם)

 

לגבי ההתקנה עצמה:

 

היו לבטים רבים איך להכניס את כל הציוד שברשותי לתוך רכב כ"כ פיצפון עם תא מטען שאי אפשר להכניס אליו אפילו קיסם.

בהתחלה חשבנו על פלטת מגברים מוסתרת (מתחת לתיבה של הסאבים) עם התקנה של מאווררים וכל היוצא בזה, אבל וויתרתי מכמה סיבות:

א - זה כמעט ולא היה בר ביצוע.

ב - עם כל הכבוד לשני מאווררים של 120 מ"מ, אני לא בטוח עד כמה סטאפ כזה יעמוד בחום החולני שיש לנו כאן.

 

לכן הוחלט ללכת עם האופצייה השנייה - להכין פלטה למגבר אחד, פלטה עומדת עם זוויות (תוכלו לראות בתמונות)

ואת המונובלוק התקנו על המושב האחורי בתוספת של פלטה מתחת לתמיכה נוספת.

 

כמובן שלא היה צורך להסתיר יותר מדי את החיווט כמו שאתם רואים, כי גם ככה אי אפשר לראות אותם (רק אם מקפלים את המושבים האחוריים)

לא מקדימה ולא כשפותחים את תא המטען.

 

נעבור לרשימת הרכיבים: (רכב: אופל טיגרה מודל 2000)

 

ר"ד: Alpine 9887

קומפוננט קדמי: Morel Dotech Ovation "6.5

מגבר: Soundstream TRA960.4

מונובלוק: Hifonics Brutus BXI2006D

סאבים: Hertz HX300D X2 (בתיבה אטומה)

חיווט: Monster Cable

מצבר חדש: Volta 66A

אלטרנטור: בקרוב מאוד ישודרג למשהו נורמלי.

 

ונעבור לקצת תמונות:

 

img0217u.jpg

img0219sd.jpg

img0222cn.jpg

img0224td.jpg

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

תודה רבה!

1200RMS שבהחלט מפרקים (הלוואי ובאמת הייתי מגיע לעוצמות האלה. אני רק מחכה לשדרג את האלטרנטור:lol: )

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אתה במקרא מעפולה ?

ממ אפי 4X4 זה בעפולה .

גם חבר שלי התקין אצלו, אני אישית לא אוהב את העבודה שלהם לא משו אישי .

החוטים חשופים בתמונות או שאני טועה ?

פורסם

אין עם זה שום בעיה (שאתה לא אוהב את העבודה שלהם)

אני כמובן יצאתי מבסוט (בפעם הרביעית שלי)

 

פעמים קודמות לא היו בכלל חוטים חשופים, אבל כמו שציינתי מקודם:

אחת מהדרישות שלי היו לא להתעסק עם החיווט מפאת חוסר זמן שלי.

גם ככה זה לא רלוונטי, משום שאין שום סיבה לקפל את המושבים.

 

כשהמושבים האחוריים לא מקופלים לא רואים שום חוט.

שוב - אין טעם להסתיר משהו שגם ככה מוסתר ב-99.99 אחוז מהזמן.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

מממ תסכים איתי שאם עושים משו עושים אותו עד הסוף D:

משקיעים את כול הזמן הנחוץ לסיים דבר שכזה, בכול זאת אתה משלם על זה

אתה מצפה לקבל תמורה הולמת אבל אם זה לא מופריע לך

קטונתי , אני פשוט אוהב שלמות S: [גם אם זה לא ניראה לעיין ]

אשמח אם תענה לי בפרטי :)

פורסם

מסכים איתך, אבל אני לא ממש רוצה לחכות שבועיים נוספים בשביל עוד כמה חוטים שיהיו מוסתרים (שגם כך הם מוסתרים באופן כללי)

אם היה לי את הזמן המיותר הזה - אולי הייתי דורש להסתיר אותם (ואני גם דיי בספק)

 

עניתי לך :-)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

יש תמונות של הקומפוננט או שהותקנו במקומות אורגינליים?

 

תתחדש, תהנה ותבדוק באופן קבוע לחץ אויר בצמיגים האחוריים, משהו אומר לי שהרכב הזה לא בנוי לכזה משקל מאחורה :-D

מתחדשת*

פורסם

התקנת הקומפוננט סטנדרטית (היה קצת בעייתי להכניס שם טבעות עץ, אז לכן הוחלט לשים במקום מעט חומר איטום באזור)

 

באופן כללי הרכב הזה בנוי בצורה דיי בעייתית, אבל כמו שאתה רואה - איך שהוא הכל הצליח להידחס שם :lol:

אגב, המשקל של התיבה עם הסאבים של הרץ הוא לא הגיוני בעליל. צריך מנוף כדי להזיז את הדבר הזה...

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

תתחדש, הכי חשוב שאתה מרוצה.

הסאבים באמת נראים מפחידים בתיבה הזו.

אין דבר יותר קשה מלהתקין דברים כאלה ברכב קטן.

 

רותם.

פורסם

רכב סקסי,

מערכת נאה ביותר!

 

ומתקין גבר גבר

 

ד"ש חם ליחיאל ולאפי!

 

תתחדש ותהנה - זה בטוח!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה!

 

מהדקות הספורות שלי איתה עד עכשיו - אני חייב להגיד שאף פעם לא נהנתי ככה מהמערכת ברכב.

 

אם יש דבר אחד שחסר לי כרגע, זו במה אחורית (אדי - כאן אתה נכנס פחות או יותר לתמונה P: )

אני אשאר קצת עם הסטאפ הנוכחי, אך אני ארצה בקרוב לקחת את הדוטק אחורה ולשים מקדימה סט מתקדם יותר (תקראו לי פאן בוי, אבל אני לא עוזב את מורל. פשוט הגעתי למסקנה שסוס מנצח לא מחליפים)

 

הסט הקדמי יהיה לפחות הייבריד אוביישן, אבל שוב - אני אצטרך סט פאסיבי מלא (בין היתר בעקבות המגבלה של מגבר 4 ער')

 

אם אני אצליח להניח את ידי על איזה קרוסים של הייבריד + וופרים (טוויטרים בד"כ יותר זמינים, ככה שזה פחות בעייתי) - אני אקדם את הנושא.

 

תודה רבה אנשים :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

×
×
  • תוכן חדש...