Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חובבי משחקי הראלי למיניהם הייתי חייב להגיד משהו לגבי המשחק החדש מקריי 4

 

 

טוב קניתי את המשחק אתמול לPS2 ונדהמתי ממש מרמת המשחק,חוץ מההתנהגות של המכוניות הרמה של המשחק הזה היא ממש לא גבוהה ואני מדבר בעיקר על הסטיגים עצמם

 

המסלולים לעומת הWRC הם מאד קצרים בוא נגיד שמסלול ארוך במקריי זה משהו כמו9K :shock:

 

 

זה ממש כלום בWRC2 שיש לי אתה מגיע לקטעים באורך של 15K ויותר :!: מה שנותן לך להרגיש חוויה אמיתית בקטעים של כל מדינה.

 

מה גם שבמקריי יש לך 8 מדינות לעומת הWRC שזה 14 מדינות ממש עונה שלמה.

 

חבל אחרי שקניתי את המקריי ממש התבאסתי הלך לי 330 שח :cry: במקום זה הייתי יכול לקנות את הWRC3 שאני בטוח שהוא טוב יותר.

 

אני לא מבין את כל הביקורות האלה איך בכלל משווים את המקריי ל WRC ועוד נותנים למקריי ניקוד דומה לWRC זה ממש לא נכון אין מה להשוות.

 

טוב אני מאמין שאת המקריי הזה אני יסיים מהר מאד,ואני יחכה שהWRC3 יהיה במחיר פלטיניום :lol:

פורסם

הדבר שהכי הפתיע אותי זה שאתה קונה משחקים :shock:

מי משלם על משחקים??

יש באימיול את כל המשחקים לPS2

חבל על הכסף.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם
הדבר שהכי הפתיע אותי זה שאתה קונה משחקים :shock:

מי משלם על משחקים??

יש באימיול את כל המשחקים לPS2

חבל על הכסף.

 

כן גם לי כואב לראות שנותרו עוד אנשים עם הגינות וכבוד לזכויות יוצרים.

 

זה נורא.

 

 

(מישהו אמר חינוך מחדש?)

פורסם
הדבר שהכי הפתיע אותי זה שאתה קונה משחקים :shock:

מי משלם על משחקים??

יש באימיול את כל המשחקים לPS2

חבל על הכסף.

 

הPS שלי לא קורא צרובים, אני לא חושב שאני צריך את הציפ הזה בשביל שלוש ארבע משחקי ראלי

פורסם

ואללה עופר את האמת שאני ממש לא מסכים

שיחקתי בWRC 2 וההרגשה שלי היא למרות אריכות המסלולים באמת היא שאין מה לשוות במודל בהתנהגות של האוטו ...

לטעמי הוא מאוד מדויק ויושב טוב מאוד ... במיוחד כשאתה מגיע לGROUP B וכל המכוניות פשוט מפסיקות לסוע ישר :).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יש לי איזה משחקי מכוניות כאלה עם ראלי 206 ואימפרזה וכ"ו תמיד אני עף עם האוטו בסיבובים, השאלה היא האם זה באמת מדמה את המציאות או שאין שם רגישות מבחינת גז וכל זה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ידוע לכם איפה אני מוצא את הWRC לPS1 באינטרנט להורדה?

 

מצטער שאני מהדור הישן אבל לא יוצא לי ממש לשחק בזה ונראה לי חבל לקנות קונסולה חדשה במחיר של אלפי שקלים (אני עוד בימי תקן 3)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

השליטה בלתי אפשרית.

שיחקתי במחשק במחשב ונפטרתי ממנו לאחר מספר ימים...הורדתי כמעט כל דבר שנקלע בדרכי...שליטה קשה!

פורסם

אני כבר מנסה להוריד קולין מקריי 4, שבוע מאימיול וזה בקושי סיים להוריד 50 מגה מכל דיסק (המשחק 4 דיסקים.... :bigcry: )

 

מישהו אולי יודע למה זה מוריד כל כך לאט!?!? :x

פורסם
לכל חובבי משחקי הראלי למיניהם הייתי חייב להגיד משהו לגבי המשחק החדש מקריי 4

 

 

טוב קניתי את המשחק אתמול לPS2 ונדהמתי ממש מרמת המשחק,חוץ מההתנהגות של המכוניות הרמה של המשחק הזה היא ממש לא גבוהה ואני מדבר בעיקר על הסטיגים עצמם

 

המסלולים לעומת הWRC הם מאד קצרים בוא נגיד שמסלול ארוך במקריי זה משהו כמו9K :shock:

 

 

זה ממש כלום בWRC2 שיש לי אתה מגיע לקטעים באורך של 15K ויותר :!: מה שנותן לך להרגיש חוויה אמיתית בקטעים של כל מדינה.

 

מה גם שבמקריי יש לך 8 מדינות לעומת הWRC שזה 14 מדינות ממש עונה שלמה.

 

חבל אחרי שקניתי את המקריי ממש התבאסתי הלך לי 330 שח :cry: במקום זה הייתי יכול לקנות את הWRC3 שאני בטוח שהוא טוב יותר.

 

אני לא מבין את כל הביקורות האלה איך בכלל משווים את המקריי ל WRC ועוד נותנים למקריי ניקוד דומה לWRC זה ממש לא נכון אין מה להשוות.

 

טוב אני מאמין שאת המקריי הזה אני יסיים מהר מאד,ואני יחכה שהWRC3 יהיה במחיר פלטיניום :lol:

 

יש WRC3 ל-PC??

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
השליטה בלתי אפשרית.

שיחקתי במחשק במחשב ונפטרתי ממנו לאחר מספר ימים...הורדתי כמעט כל דבר שנקלע בדרכי...שליטה קשה!

 

דווקא לפי דעתי זה משחק הראלי המציאותי ביותר מאז MOBILE 1 למי שמכיר...

 

אולי אחרי שמשחקים הרבה ב-NFS:UG, שוכחים שצריך גם לבלום קצת לפני פניות, וחוץ מזה, אם אתה מקשיב לנווט ומיישם את ההוראות שלו, לא אמורה להיות לך בעיה לקחת כל פנייה במהירות המקסימלית שלה.

פורסם

אני יש לי מקסימום גרנס טוריסימו 2 עם הראלי שיש שם, כל סיבוב אני עף עם האוטו זה מעצבן

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

סיימתי להוריד אותו (סוף סוף!) לפני שבוע בערך.

נכון...לא שווה 330 ש"ח, אבל כשזה לא עולה כסף, המשחק טוב מאוד לדעתי!

הבעייה היא רק ש...המחשב שלי מקרטע מדי פעם :( ובכל פניה שהמסך מחליט להיתקע לאיזה שניה-שתיים, צריך להתחיל את המירוץ מחדש... חבל

 

אבל שוב-משחק חמוד, כשהוא לא עולה 330 ( :shock: ) ש"ח

פורסם
הדבר שהכי הפתיע אותי זה שאתה קונה משחקים :shock:

מי משלם על משחקים??

יש באימיול את כל המשחקים לPS2

חבל על הכסף.

 

כן גם לי כואב לראות שנותרו עוד אנשים עם הגינות וכבוד לזכויות יוצרים.

 

זה נורא.

 

(מישהו אמר חינוך מחדש?)

 

אחי אל תדאג לכיס שלהם, הם יעשו את הכסף שלהם...כואב פשוט כואב איך אנשים כמוך משלמים מאות שקלים על משחק ובסוף מתבאסים בגלל שאותם יוצרים יצרו משחק חרא, כפי שאתה מתאר אותו.....

שלא תבין אותי לא נכון עד לפני שנתיים ככה הייתי כמוך עד שנשבר לי לשלם מאות שקלים על משחק ואני חוזר הבייתה ויש לי ציפיות ואני מגלה אז כמה מטומטם הייתי ששילמתי עליו במקרה שלי זה היה פלייט סימולטור 2000 שזה גם עלה לי איזה 250,300 שקל

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...