Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא אישי שברולט קורבט 1962


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5830 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
wow לך על זה! ואל תקשיב לאף אחד!

אין עוד אחד ברמה כזאת בא"י.

בהצלחה.

יובל

 

זה לא שאלה של לך על זה,

מה יעזור אם בנאדם ישים 200K ש"ח על רכב מדהים ככל שיהיה , ואז המכס יבקש עוד 100K, לא לכולם יש לשלוף סכומים כאלו.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

Guest שברולט קורבט
פורסם

יובל מחיר הרכב הוא כ 23000 דולר לא מאתיים אלף שח

בכל מקרה אני מקווה להביא את הרכב בעוד כמה שבועות לארץ

פורסם

אני מאוד מקווה שבסוף תביא את הרכב, רכב מדהים!

 

לגבי זה שאין אחת כזאת בארץ, יש וגם במצב טוב כמו זו וגם אדומה מסתובבת ברמת השרון לפעמים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
יובל מחיר הרכב הוא כ 23000 דולר לא מאתיים אלף שח

בכל מקרה אני מקווה להביא את הרכב בעוד כמה שבועות לארץ

 

מחיר הרכב 23 K$

הובלה 3

שונות 1

 

סה"כ 27

מיסים 103% 28

 

סה"כ 55 ובש"ח כ 209 אלף ש"ח.

 

כל זאת אם המכס לא יחליט להעריך את המכונית בסכום גבוה יותר ואז כמובן סכום המיסים יגדל בהתאם

קרא את השרשור הזה ותבין מה אתה עלול לעבור

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=304000&highlight=%D7%96%D7%9C%D7%98%D7%99%D7%9F

 

נשמח לשמוע שהרכב יהיה כבר אצלך בחניה וכמה עלה התענוג כי הרכב נראה תענוג

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ויש גם כזו (כמדומני - פלוס מינוס שנה - לא יותר) V8 ידנית תכלת שראיתי לפני אי אילו שנים אצל אספן בארץ.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

זהירות!!!

 

אחת משתי אפשרויות: מעשה צדקה או מעשה הונאה.

בתפריט המלאי שלהם מופיע מחיר של 50K$, הרכב נראה משופץ לרמה שיותר דומה ל-2 מאשר 4 ומחיר של 50K$ לקורבט 62' במצב כזה נראה זול מדי.

בקיצור, ראלית זה רכב שאמור להגיע לכביש בישראל בעלות של לא פחות מ-100K$.

 

ראה הוזהרת... ובהצלחה בכל מקרה

פורסם

אכן משהו מסריח במחיר הרכב באשר הוא זול מידי. תבדוק שזה לא מכרז במקרה.

אם האוטו באמת עולה 23,000$ אז זו מציאה, אבל עדיין תעלה 200,000 ש"ח פלוס-מינוס.

אולי יש מישהו בארה"ב שאתה יכול לבקש ממנו לברר על האוטו?

בכל מקרה כמו שכבר רשמתי, הרבה בהצלחה במציאת קורבט חלומותייך.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

מסכים עם הערכת קודמי שהמחיר לא הגיוני, זול מדי. כך יחשבו גם במכס וימסו אותה בהתאם.

לפי מחירון קראוס, שלפחות עד סוף 2009 היה הסטנדרט במכס, קורבט 1962 במצב 3 שווה 37,800$, ובמצב 2 58,800$. המחירים ב-eBay ברגע זה רק מחזקים את ההערכה שאלו אכן מחירי השוק.

לפי זה, מכס של 50,000$ זה סכום ריאלי מאוד, במיוחד בהתחשב בנסיבות היום במכס והרגישות המיוחדת לקורבטים, עד כמה שאני יודע. בקיצור, תכין 200,000 שקל רק למיסים, או ש... תיקח עו"ד שמבין בתקנות ייבוא ותכין מראש את כל המסמכים והראיות כדי להוכיח כמה שילמת ולהתעקש על החוק, שהוא ברור: 103% מסכום החשבונית.

לגבי חישוב המס על רכב אספנות, לפחות עד שנטרפו הקלפים בסוף 2009 - ראה את הכתבה בקישור (ממש במקרה, זו כתבה שלי :wink: ) - http://www.globes.co.il/news/article.aspx?QUID=1056,U1278012214459&did=1000508868

וכמובן בהצלחה, אוטו באמת מדהים. פשוט מדהים.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

המחיר כזה זול מכיוון שזהו מכרז, והמכרז עדיין לא נגמר!

יש עוד שבעה ימים עד למחיר הסופי, ולפי המחירים שרכבים אלו נמכרים בהם המחיר יסגר לפי דעתי בסביבות ה60,000$, שזה המחיר ההגיוני שהן נסחרות בו.

 

לינק לרכב הנ"ל:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevrolet-Corvette-1962-CHEVROLET-CORVETTE-350-AUTOMATIC-NEW-TOP-C1-TX-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem20b1cd55b0QQitemZ140421977520QQptZUSQ5fCarsQ5fTrucks#ht_6986wt_958

 

לא רוצה לבאס אותך, והלוואי ותצליח לזכות בו במחיר שציינת, אבל למקרה שזו הפעם הראשונה שלך בEBAY ועל מנת שלא תתאכזב תבין שרוב הרכבים בEBAY נמכרים במכרז, מתחילים במחיר נמוך ונסגרים בדר"כ במחיר הרבה יותר גבוה.

בנוסף לאפשרות לקנות דרך זכייה במכרז, יש מוכרים שמציינים שיש אפשרות לקנייה מיידית (BUY NOW), ואפשר לראות שמצויין שם מחיר אחר לגמרי מהמחיר ההתחלתי של המכרז.

פורסם

האמת שאני בעצמי בתהליכי רכישה של קורבט מהEbay לכן יש לי קצת ניסיון.

לצערי אתה הבנת את המקרה לגמרי לא נכון.

המוכר של הקורבט הנ"ל שם מחיר מינימיום - ע"ע reserve. כל עוד כתוב לך בכחול reserve not met, הרכב לא יימכר, תאמין לי, הייתי שם.

מה שכן אתה יכול לעשות זה לפנות למוכר עם הצעה משלך, בתנאי שהרכב לא נמכר אחרי המכרז - מה שקורה הרבה בEbay.

תהיה סמוך ובטוח שאם שבוע למכרז, המחיר יעלה, והרבה, לכן אני בספק אם תוכל להרשות לעצמך לשלם מיסים בארץ על רכב של 60,000$ - ומצד שני, אני יכול לטעות.

בכל מקרה, אל תקפוץ על הרכב הראשון שאתה. צבור קצת ניסיון קודם. למד את הרכב ואת השוק- ותאמין לי שאני אומר את זה מניסיון , אני מחפש את הקורבט שלי כבר חודשים ורק עכשיו אני קרוב לסגור עיסקה.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

אני מסכים עם קודמיי הרכב הזה משופץ מידיי ויפה מידיי הכל חדש ריפודים, צבע, כל פנים הרכב, המנוע נראה נקי מידיי, פגושי ניקל ניראים חדשים בכלל כל הכרום על הרכב נראה חדש או שעבר ציפויי מחדש, הצבע נראה שניצבע ברמה גבוה, גג חדש כולל שימשה אחורית, המכוונים (שעונים) חדשים בהחלט לא משנת 1962,צמיגים חדשים אפילו המגף שמכסה את ידית ההילוכים חדש.

רכב כזה ב EBAY ימכר ב לפחות 60,000$ וישנו סיכויי שהמכס יעריך אותו בתור רמה 1

.u.s not just vegas baby

 

if it's not a corvette it's just a car

פורסם
לפי החוק והתקנות - למחיר שבו נרכש הרכב

בפועל - מחיר המחירון

 

למה - לא מובן

 

ברור כשמש. אנשים טובים שהתעוררו אל מציאות היבוא האישי בתקופת הדולר הצונח, עשו קומבינות כמו חשבוניות במחירים נמוכים ו\או לגרום לרכב להראות במצב רע ממה שהוא ולרדת ברמת ההערכה.

 

לגבי הקורבט-

1. אין מצב שקורבט דור ראשון עולה 23K$.

2. אין מצב שקורבט דור ראשון במצב כזה עולה 23K$.

3. גם אם כן, אין מצב שיאמינו לך במכס, יגידו שהרכב במצב 4-5 ואתה תשלם עוד 60K$ מיסים במקרה הטוב+יש מצב שיפתחו חקירה בחשד להונאה.. לא נעים (אבל במידה ובאמת זה המחיר שתשלם ואין בעיה להוכיח את זה אז אין מה לדאוג)

 

כמובן שנשמח לרכב כזה בארץ.

 

אם אתה מחפש משהו במחיר שפוי יותר- חפש בכיוון שנות ה70, קורבט\911 זה הכי "אטרקטיבי" כרגע.

בהצלחה

Guest שברולט קורבט
פורסם

תודה על התגובות

בכל מקרה העדכן אותכם בהמשך מה נסגר ,מכר שלי ילך היום לראות את הרכב ואם הרכב יהיה במצב טוב סביר להניח שארכוש אותו .

כנראה שאצטרך להילחם במכס מתוקף תפקידי כ עו"ד


×
×
  • תוכן חדש...