Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5832 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפיז'ו 407 שהיתה לנו לפני בערך 4 שנים (מודל 2006), אחרי בערך חודש התפוצץ הצמיג באמצע הנסיעה, לאחר שהחלפנו לגלגל הרזרבי(כדאי לך גם אם אתה רוצה ליסוע ברכבך), פנינו ליבואן והוא שלח את הצמיג למעבדה שם קבעו כי הוא אכן היה לא תקין ומימנו לנו צמיג חדש.

המלצה שלי אל תוותר, אני בטוח שאם תאיים קצת בפנייה לתיקשורת, אזי היבואן ישלוף את פנקס הצ'יקים(הרי שאין דבר מפחיד היום ליבואנים יותר מאשר התיקשורת ראה את הריקולים הרבים בזמן האחרון), וכמובן אם לא תתמלא בקשתך פנה בדחיפות לאחת מהתוכניות בטלויזיה שמטפלות בשחיטות, לדוגמא "אורלי וגיא" מערוץ 10 אני חושב.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאחר סופ"ש שלם שנתקעתי בלי רכב בגלל צמיג , אני לוקח את ההצעה שנקמיצי נתן ומתכוון מחר ללכת לחפש צמיג יד שנייה באחת הפנצריות(אני לא מתכוון לנסוע עם הגלגל ספיר ולקחת בחשבון שאני עלול להתקע)

אני מתכוון להגיש להם חשבונית עם ההוצאות של הצמיג, בכל מקרה יום שלישי אמורים לקחת את הצמיג לבדיקה, אני מאד מקווה שהכל יסגר על הצד הטוב ביותר ושאחד היבואנים יקח אחריות.

בכל מקרה תודה לעוזרים,

 

benj מצטער עם נשמעתי טיפה עצבני פשוט זה מאד מתסכל ולא נוח להתקע בלי רכב בגלל צמיג.

 

שיהיה לכולם שבוע טוב ורגוע

 

אעדכן בהמשך רועי

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

אין על מה להצטער, גם אני תלוי ברכב שלי כמעט כל יום בשבוע וההתעסקות עם הדברים שאלה מעייפת אבל אל תרתום את העגלה לפני הסוסים.

תן להם את היכולת שלהם והקרדיט לטפל ואם זה לא ילך אז תתקדם הלאה.

 

בהצלחה

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

עדכון.

 

לאחר שבמשך יומים אני מנסה למצוא צמיג יד שנייה בפנצריות התיאשתי וקניתי צמיג חדש (800 ש"ח צמיג)

המידה היא מאד בעייתית ובקושי הצלחתי למצוא את הצמיג, הצמיג נשלח אל היבואן ואני מאד מקווה שהם יחליטו שהצמיג היה פסול ואני יוכל לקבל את הכסף בחזרה.

עד כה אני מאד מאוכז מהשרות שקיבלתי מצמפיון, אבל לא הייתה לי ברירה לא יכלתי להשאר עם רכב שלא נוסע בגלל צמיג.

אני כבר לא כלכך אופטימי שאקבל את הכסף בחזרה כי מיצדם אני כבר לא כל כך לחוץ והסתדרתי בכוחות עצמי, אני מאד מקווה שאני טועה ואני יופתע כאן לטובה למרות שקצת קשה לי להאמין, לא גיליתי נכונות של היבואן לעזור מאז יום חמישי ואני בטוח שאם הם היו רוצים זה יכל להפתר מזמן ואפילו היו מוצאים לי צמיג זמני בדרך כלשהי.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

ידידי בעל האיביזה.

שלם 50 ש"ח ותבע אותם בבית משפט לתביעות קטנות, על הכסף על היחס על עוגמת הנפש ועל הזמן שלך...הסיכוי שלך יותר מסביר :wink:

פורסם

לא מסכים איתך בעליל,

אני לא יודע מה הבסיס שאתה מבסס עליו את עילת התביעה אבל לא נראה לי שהוא משפטי ואני מאמין שאתה תגיע בשביל פותח השרשור, להסביר בביהמ"ש איך שבוע זה לא זמן סביר לפתור בעיה ובנוסף הם יראו שלא התחמקו מבדיקה מעמיקה שעליה אין עדיין תוצאות שאולי ורק אולי יהיו חיוביות ופותח השרשור יקבל צמיג חדש.

 

לפיכך, כנראה שנכון לרגע כתיבת מודעה זו (כאשר עוד אין תשובה מצ'מפיון), ייעוצך לטעמי לא נכון.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...