Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה שיש לי ברכב את כל ההגברה שאני צריך, תוכלו לתת לי הצעות מחיר לרדיו דיסק נחמד וזול שאני אוכל להתקין (אם יש לכם אפילו משומש למכירה), לא צריך להיות משהו מתוחכם, רק שינגן לי דיסקים ויהיה עם פונקציות בסיסיות של כל מערכת, ושיהיה אמין.

פורסם

z_1AGMP3VFD.jpg

רדיו עם פוזה אש, קנינו אותו סתם כי הוא היה זול לאוטו שלא צריך מערכת רצינית

בנתיים באמת הופתעתי לטובה, ביחסית לחרא שציפתי הוא לא רע בכלל

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם

תוכל למצוא פיוניר סדרה 1500-1600 ב600-700 שקל

או המקביל שלו של קנווד 2020-2027 באותו מחיר לגבי חדש

במשומש אם תעלה לסביבות ב1000 תוכל למצוא את הפיוניר 5500 MP3 מכשיר מצויין ויש עוד הרבה

רק מה התקציב

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

אין דבר כזה ועוד MP3 פחחחח בחיים לא תמצא אולי 35 כפול 4

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אני חושב שהוא כן התכוון ל 200 שקל הוא לא אמר שזה התקציב שלו אבל שמיצידו שיהיה פשוט שאפילו עולה 200 שקל

במידה ואני טועה

 

אז ממש לא צריך קומבינה בשביל להביא את ה 750 ב 2000 שקל אחי אתה לא מעודכן במחירים...

 

פיונר 760 דגם מעל מה שאמרת

http://www.caraudio.co.il/product.php?item=311&cat=104&ref=zap

1700 ומשהו שקל....

 

מתן

×
×
  • תוכן חדש...