Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לחינם קוראים לנורדשלייפה "הגהנום הירוק", ללא ספק, מעולם לא פחדתי כך מאחורי ההגה.



מזג האויר היה גשום וערפילי. 190 מכוניות מכל הקטגוריות התחילו, 124 סיימו. 50 מכוניות היו מעורבות בתאונות, 2 מכוניות התרסקו כליל ונהגיהם פונו לבית חולים.

כבר בשלב המיקומים בשישי-שבת מזג האוויר היה סגרירי אבל עדיין לא בישר את הבאות.

המסלול, גם כשהוא יבש מסוכן ביותר במיוחד למי שכמוני לא מכיר אותו, עליות, ירידות, סיבובים מפתיעים, ישורות ובנוסף מסלול הנורבורגרינג F1. הכל ביחד בערך 26 ק"מ להקפה.

נכנסתי כנהג שני, הגשם היה שוטף, הפולני, בן קבוצתי הזהיר אותי והתחנן "רק תגמור את המרוץ שלם ועם רכב שלם". כבר בהתחלה פורשה עשתה ספין לפניי ובמסלול הצר הזה אין כל כך לאן לברוח, עברתי 10 ס"מ ממנו. מכוניות ירדו מהמסלול לגדרות ובחזרה העלו המון בוץ למסלול, דגלים צהוב/אדום המורים על סכנת החלקה הורמו קבוע, תאונות מימין ומשמאל, Safety car נראית רבות, ביציאה לישורת המון זכוכיות, אמבולנסים, המרוץ מופסק, מכוניות מרוסקות, פחד אמיתי. בפעם הראשונה על המסלול רציתי שהכל כבר ייגמר.

לבסוף הגענו למקום התשיעי בקטגוריה מתוך 36.

 

תודה ליובל מלמד וליבואני דאנלופ על העזרה.

 

ותודה לאלפא שהחזיקה מעמד במשך 300 ק"מ של סיוט ללא שום תקלה.

 

סרטון:



 

_F_10295.JPG

_F_10296.JPG

_F_10402.JPG

_F_14789.JPG

_MG_21992.JPG

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

שאפו רציני ראובן.

 

לנהוג על הרינג עם מכונית ללא כל בקרות בפעם הראשונה זה מעשה אמיץ, לעשות את זה במסגרת תחרות פגוש לפגוש זה מפחיד, נוסיף למשוואה גם כביש רטוב, אין לי מילים.

 

אני בטוח שזו חוויה לכל החיים.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

כל כך צודק...

STH75198.JPG

STH75178.JPG

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
איך הגעת למרוץ הזה ?

מאיפה הנהג שני, הרכב והתמיכה טכנית ?

 

אני שייך לצוות פולני מסדנה שנקראת REZ-MOTORSPORT, הם בחנו אותי בהונגרורינג והתקבלתי.

המרוץ הראשון היה בהוקנהיים, מאוד מוצלח, הגענו למקום השלישי בקטגוריה וקיבלנו גביע.

לכל מרוץ מצטרפים שני מכונאים פולנים.

הנהג השני הוא פלטק, נהג מרוצים רב נסיון, פולני מקרקוב.

 

המרוץ הבא יהיה הקשה מכולם, 1000 ק"מ בנורבורגרינג בספטמבר.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
חן חן לך!

מה עלות השתתפות במרוצים ועלויות נוספות ?

 

אין בזה חוקים, כל מרוץ וההסכם לגביו.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

×
×
  • תוכן חדש...