Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5844 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

המון זמן שלא ביקרתי. ולצערי אני צריך את עזרתכם המקצועית.

היום התחילה בעיה מוזרה עם הרכב.

כשהמנוע קר (רק כשהוא קר למשך קילומטר בערך) הרכב מגמגם לי בעצבנות ואינו נכבה.

הרכב כיום עומד על 105K ולא ברור לי מאיפה להתחיל....

אולי זה יתן כיוון -לפני המקרה תדלקתי את הרכב עד 0 מקום (כן אני יודע שזה לא בריא ואין צורך)

לאחר מכן נסעתי לעבודה והחנתי למשך 8 שעות ואז הכל התחיל הרכב התחיל לגמגם לאחר 20 קמ"ש ונראה שהוא ממש

מנסה להאיץ ונופל ושוב חוזר חלילה (קרטוע רציני)

לאחר נסיעה של קילומטר בערך הפסיק הגמגום לחלוטין.

המתנתי שהרכב יתקרר ושוב הבעיה הגיעה לה,שוה הרכב התחמם ושוב הפסיקה.

אגב כשהגעתי לחנייה השכנה שלי אמרה שיש באזור של הרכב ריח של בנזין (והאמת גם כשאני יצאתי מהחניה של העבודה הייתי בטוח שאני מריח בנזין בתוך הרכב אבל ריח מעומעם)

למישהו יש כיוון מאיפה להתחיל?

לא מתאים לי להגיע למוסך בלי לדעת כלום וישחילו אותי בכל חלק אפשרי,אצלנו בבאר שבע זה בדרך כלל ככה.

בכל מקרה סליחה על החפירה ותודה על העזרה

נ.ב הרכב עבר טיפול לפני 4K הוחלפו גם פלאגים

פורסם

האם נדלקה נורית Check Engine בלוח השעונים?

 

אני דווקא הייתי מהמר על פילטר דלק או על דלק מהול.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אהלן חברה...

טוב אז ככה חוטי הצתה פתרו לי את הבעיה לגמרי.

ביום שישי האחרון בשעות הבוקר החלטתי שלפני שאני הולך למוסך אני יקנה חוטי הצתה מקוריים כי הם הדבר היחיד שעדיין לא החלפתי בטיפולים.

שמתי לב שיש גם את הסמל של H דהיינו מקוריים מהמפעל.

הבעיה הייתה קטנטנה כשחיפשתי פיתרון באינטרנט.

מחשב ניהול המנוע דורש קצת יותר כח כשהמנוע קר ולכן הרכב קיפץ לו כי אחד מהם (אני מניח) לא היה תקין.

תודה והכל בסדר.

tzvi217-זה הזמן למלא לוטו :)

צביקה לא נדלקה לי נורה בלוח מה שהרגיע אותי טיפה.

×
×
  • תוכן חדש...