Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא דיי מרוצה מwaze

 

היא מתעדכנת הכי מהר, כבישים חדשים נוספים כמה ימים אחרי שהם קיימים במציאות, לא כמו בתוכנות שעולות כסף שרק מתי שתשלם (או תוריד) תקבל עדכונים, וגם זה רק מתי שבא להם.

גם כבר הרבה זמן שכל הכבישים בה קיימים, יכול להיות שנתקלת במקרה "קצה": התוכנה הרי לא באה עם כל הכבישים אלא הם יורדים אל המכשיר רק בפעם הראשונה שנוסעים בסביבה שלהם ומתי שיש עדכון לכביש. אז בגלל שזה היה הנסיון הראשון שלך עם התוכנה היו חסרים לך כבישים והם לא הספיקו לרדת.

יש בתוכנה אפשרות להוריד ולעדכן את כל המפה של הארץ במכה, שמומלץ לעשות את זה שאתה בwifi, ואז לא תהיה לך הבעיה הזאת.

 

מבחינת נוחות שימוש, לפי דעתי היא הרבה הרבה יותר טובה מIGO - הממשק מינימלי וכולל רק מה שצריך שלא כמו IGO שיש בו מלא מסכים ואפשרויות שאף אחד לא צריך.

 

פעם WAZE היתה נתקעת וקורסת, בכל זאת זאת תוכנה בחינם שרק יצאה, אבל בגרסה האחרונה לפחות היא לא קרסה לי אפילו פעם אחת וכל עובד כמו שצריך.

 

יש לה חסרונות,

אם טועים במסלול או אם יש פקקים ושאר הודעות שהיא אומרת לפעמים - זה נכתב על המסך ולא מקריא, וזה גם מסתיר חצי מפה וגם לא תמיד שמים לב.

במחלפים למינהם שיש נגיד 2 אפשרויות והימנית מתפצלת לעוד 2- אז זה אומר להצמד למסלול הימני ובסוף יוצא שהיית צריך לשמאלי של הימני ממקודם...

אבל 2 אלה בעיות דיי קטנות שבטח יפתרו בקרוב לפי קצב הפיתוח המהיר שלהם, ובכלל לפי דעתי וזה יותר נוח מלפרוץ תוכנה בתשלום ולא צריך לדאוג לעדכן את המפה שזה כבר יתרונות גדולים שמפצים על הבעיות שלה..

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

גם אני משתמש בWAZE. נכון, מושלמת היא לא... אבל יחסית לפתרון חינמי וחוקי היא עונה על הדרישות.

 

לפחות אצלי אני יוכל לומר שמעבר לחצי דקה שלוקח לה להסתנכרן בהתחלה היא עובדת רצוף וללא קריסות, מדוייקת למדי מבחינת דרכים וכבישים וברוב המקרים גם מתריאה על פקקים ניידות וכו'.

פורסם

עבדתי עם WAZE תקופה, והייתי די מרוצה (לשם השוואה, יש לי McGuider ואני לא מרוצה ממנה).

 

 

מישהו יודע להגיד אם IGO 8 אמור לעבוד על N95 8GB? או שהיא לא תואמת סימביאן?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

בשנים האחרונות עבדתי עם התוכנה של אורנג עד שבשנב האחרונה היא נעשתה על הפנים, כל הזמן היתבלבלה, טעתה ובמקרה קיצון אחד יצאתי מהמרכז לכיוון הצפון והיא ניסתה להעלות אותי דרומה :evil:

כמו כן יש לה רק אופציה לחצים או למפה, אין לה שילוב של שניהם.

 

עברתי לפלאפון (אייפון) והתוכנה שלהם לא פחות ממעולה, מסבירה במדוייק, מאוד פשוטה לתפעול וממש קרובה לשלמות.

התצוגה כוללת מפה וחצים, ומי היה מאמין היא מצליחה לחשב כמעט במדוייק את זמן ההגעה המשוער ברוב המקרים :shock:

פורסם

IGO לא יודעת בדיוק באיזה נתיב אתה, אם אתה נוסע על איילון וצריך לקחת נתיב ימני קיצוני ולצאת במחלף, אבל במקום זה הית על נתיב אחד ליד ולא יצאת, היא לא תתריע לך לפני היציאה כי בהפרש של נתיבים היא לא יודעת לזהות. מה שכן לקראת היציאה היא תזכיר לך כמה פעמים להיות על נתיב X, אם פיספסת את היציאה היא תחשב לך מסלול מחדש כשתעבור את היציאה ולא תמשיך במסלול שהתוכנה מייעדת לך. אז היא תבין שאתה לא עוקב אחרי המסלול ותחשב לך אחד חדש.

 

לקרא את המחשבות שלך היא לא קוראת ולכן לא יודעת שאתה עומד לפספס את הפניה, היא תדע אחרי שפיספסת, אבל היא תתן לך לפני הפניה מספיק תזכורות כדי שלא תפספס.

 

בנוסף ב-IGO יש דבר די חדש יחסית במפה האחרונה, השלטים הכחולים ונדמה לי גם הירוקים במחלפים, נמצאים גם בתוכנה וזה מדליק לך את השלט שאתה אמור לסוע לפי סימונו ככה שמחלפים גם אם יגידו לך נתיב ימני, אתה תדע איזה ימני לפי השלט במציאותי שמופיע לך בעצם גם בתוכנה.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לשימוש יומיומי אני משתמש ב WAZE, הגדולה שלה זה העדכונים השוטפים והיא הצילה אותי מס' פעמים מכל מיני גמדים בכחול.

מה גם שעדכוני תנועה שוטפים עוזרים לי לא להכנס לפקקים.

הWAZE מותקנת לי על הנוקיה ויש לי גם GPS רגיל, בתוך הערים די נדיר שאני צריך להוציא GPS.

 

אם אני צריך ליסוע למקום שפוטנציאל ההסתבכות בו גדול אני משתמש בGPS. למרות שעד כה גם בנסיעות ארוכות ה WAZE לא אכזבה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

×
×
  • תוכן חדש...