Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה3 שנת 2005 נישבר הפלסטיק הצהוב של המדיד והמדיד נישאר בפנים

ואני לא מצליח להוציא נסיתי עם בורג קודח ליתפוס אותו אבל הוא רק בורח למטה

 

יש שיטה להוציא אותו ??

 

תודה.

פורסם

תנסה למצוא חתיכת ברזל (או כל דבר קשיח אחר שיכול להיכנס לתוך צינור השמן), לשים קצת דבק 10 שניות, להכניס פנימה ולהחזיק אותו צמוד למדיד שנשבר, לאחר שהם ידבקו תמשוך. אגב, אם אתה מחליט לנסות אל תשים הרבה דבק ותשתדל לא לגעת בחלקי הצינור אלא רק במדיד השבור.

 

פורסם

שפיץ פלייר יכול לעזור (אם המדיד לא נפל עמוק מדיי), תוכל להשיג בכל חנות כלי עבודה / בניין.

אם המדיד ממתכת, תנסה להצמיד מגנט לצינורית ולמשוך כלפי מעלה.

אני ממהר לקראת המוות במהירות של שישים דקות לשעה

פורסם
שפיץ פלייר יכול לעזור (אם המדיד לא נפל עמוק מדיי), תוכל להשיג בכל חנות כלי עבודה / בניין.

אם המדיד ממתכת, תנסה להצמיד מגנט לצינורית ולמשוך כלפי מעלה.

 

 

שפיץ פלייר לא יעזור הוא עמוק מידי...

פורסם
פשוט מאוד .

קח חוט ברזל קשיח ובקצה שלו תעשה וו .

דחוף אותו פנימה ותדוג אותו .

 

זה לא יעבוד כי יש עליו חתיכת פלסטיק וזה צמוד לדפנות...

 

מחר אני יעלה תמונות...

 

בכל מיקרה ניראה לי המגנט יעבוד ניבדוק את זה מחר

פורסם

אם הפלסטיק חוסם לא תהיה לך ברירה ותצטרך להוציא את הצינורית .

כשהצינורית תהיה בחוץ תוכל להוציא את המדיד .

אם אינך רוצה להסתבך , לך למוסך ויעשו לך את זה , לא סיפור גדול .

פורסם

אתה יכול לנסות לקחת משהו דק מספיק שיכול להכנס לצינורית ולהדביק בקצה סרט דביק דו צדדי איכותי

ואז לנסות להדביק את המדיד ולשלוף.

If you live by the GUN

You die by the GUN

פורסם
אם הפלסטיק חוסם לא תהיה לך ברירה ותצטרך להוציא את הצינורית .

כשהצינורית תהיה בחוץ תוכל להוציא את המדיד .

אם אינך רוצה להסתבך , לך למוסך ויעשו לך את זה , לא סיפור גדול .

 

הבעיה שזה רכב חברה לא שלי..

 

מטופל רק במוסך מורשה

 

כמה אמור לעלות כל הסיפור?

פורסם

מחיר המדיד שמן יכול לעולת כ180ש"ח.

 

הפתרון לדעתי הוא לקח איזה חתיכת פלסטיק, למרוח עליה שכבה דקה של דבק אפוקסי(נוזלי שקוף שמגיע בשני מזרקים) ואז להדביק אותה לחלק ששבור בתוך הקנה להמתין כ חצי שעה ואז לנסות.

 

אל תדאג זה לא ידבק בתוך הקנה משום שהוא מרוח בשמן.

פורסם

אם זה רכב ליסינג מחברה זה עוד יותר טוב.

בטיפול הקרוב יוציאו לך אותו ללא עלות.

אם זה דחוף אתה יכול לבקש מהליסינג לעשות את זה במיוחד.

 

בהצלחה.

צח.

פורסם

ראיתי באינטרנט שמישהו הצליח לשלוף את הפקק על ידי ואקום:חיבר שואב אבק למתאם עשוי משקית ניילון והידק אותו לצינור של מדיד השמן.

נשמע מעניין לנסות.

בניגוד לכל השיטות של דבקים למיניהם - לא נראה לי שזה יגרום לנזק כלשהו.

×
×
  • תוכן חדש...