Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברי פורום.

 

ברשותיי הסט אפ הבא:

רדיו דיסק קנווד דגם KDC-W7031

מגבר קיקר ZX700.5 (האם 75 RMS מספיק לדוטק אובשיין?)

קומפוננט קידמי: מורל דוטק אובשיין

קומפוננט אחורי: טמפו 6X9

סאב: קיקר CVR 12"

 

עכשיו אני לא יודע עם לשים את המגבר על LO או HI (כניסת מתח RCA.הרדיו דיסק שלי מוציא 2.5V זה נחשב לגבוהה או נמוך?)

והרדיו דיסק שלי מגיע עד 35,על כמה לשים אותו בשביל לכוון מחדש גיין? (האופציונלי בHU שהוא לא יעוות)

ואחר כך לכוון גיין במגבר.

 

לא יודע לא שומעים חזק, ביטלתי LUOD אבל שומעים על הפנים בלעדיו(המליצו לי לבטל אותו אבל שומעים ממש חלש ולא מפורט.

הסט הקידמי והאחרי חתוכים ב 100 HZ הסאב ב 60HZ ככה הוא לא מרוח.

 

מה עליי לעשות?

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

לחתוך את הסט הקידמי באותו תדר של הסאב.

אם הרמקול מעוות/מחרחר/משמיע רעשים מסביבת הדלת צריך לשפר התקנה.

אני מאמין שבמגבר יש לבחור כניסת LOW (כל עוד מדובר על רגישות לסיגנל ולא לקרוס עצמו).

כוון את הגיינים לאפס, ברדיודיסק לסביבות 75-80% מהאפשרי, ותעלה גיין לכל זוג רכיבים בנפרד.

תתחיל מהקידמי, תמשיך בסאב ותסיים באחוריים כהשלמה.

שים לב שאתה לא עובר את איזור ה 80% בגיינים במגבר, לא מומלץ.

מתחדשת*

פורסם

בנוסף לדברים שאמר ידידי למעלה, כוון את כל ההגדרות של הרדיו דיסק ל-0.

נסה לשמוע את איך המערכת ללא ה6X9 מאחור, מבחינת ההתקנה, כיצד התקינו את הרמקולים ? על מה הם יושבים ? חיווט מקורי?

פורסם

ההתקנה מעולה,איטום וטבעות מעץ,

על כמה אני יכול לחתוך את הסט? הם יעמדו ב 60HZ?

וה LO זה רגישות סינגל אכן כן.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

בכיף יעמדו ב 60, אולי תצטרך לשחק עם המתלולים כדי שלא ירדו נמוך מדי. (אצלי היו חתוכים ב 63 על 18DB-)

מתחדשת*

פורסם

מתלול הכוונה להנחתות (SLOPE), תוכל לקרוא על כך ב FAQ

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

עכשיו אני לא יודע עם לשים את המגבר על LO או HI (כניסת מתח RCA.הרדיו דיסק שלי מוציא 2.5V זה נחשב לגבוהה או נמוך?)

והרדיו דיסק שלי מגיע עד 35,על כמה לשים אותו בשביל לכוון מחדש גיין? (האופציונלי בHU שהוא לא יעוות)

ואחר כך לכוון גיין במגבר.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

שאני שם את המגבר על LO ושם 28/29 מתוך 35 ברדיו דיסק, הגיינים פתוחים עד הסוף! ולא שומעים עיוותים.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

אם העוצמה מספיקה לך, אחלה.

אם לא, אז תנסה מההתחלה כשהבורר במגבר נמצא על HI (אבל בזהירות, אל תבוא אלי בטענות אחר כך 8) )

מתחדשת*

פורסם

לא תמיד תשמע עיוותים זה תלוי במכשיר, רצוי בדרך כלל לכוון את HU עד ל 3/4 מהולים המקסימלי שלו כלומר 35*0.75=כיוון אופטימלי לפעמים אפילו ניתן לעלות קצת יותר או אפילו פחות תלוי שוב במבחן התוצאה האם נשמעים עיוותים. במכשירים מתקדמים חלק מדגמי קלריון אלפיין אקליפס וכו... ניתן לכוון עד לגיין המקסימלי של הHU מבלי עיוותים ופיקים של חיתוכים. לאחר שעלייתה על הווליום המקסימלי של המכשיר שברשותך תפנה לרכיבים הבאים מגברים וכוו לכוונם בהתאם לHU שלך.

מקווה שעזרתי.

אחלה יום! 

גוגל--->"באס מערכות"

פורסם

עדכון בקשר לכפתור במגר ל HI וה LO

 

Low Level: 125mV-5V

High Level: 250mV-10V

 

הרדיו דיסק שלי מוציא 2.5V

אז על מה לשים אותו...?

שהמגבר על HI (שזה כאילו כביכול יותר חזק מה LO בשמיעה) אז הגיין כמעט על עד הסוף,

שהמגבר על LO (שהוא כאילו מנחית טיפה ) אז הגיין על חצי ככה ויש כבר עיוותים אני לא יודע כבר איך לכוון.

audi A3 1.8T

 

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...