Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

לאחרונה אני מרגיש רעד בהגה בזמן שאני לוחץ על הברקס במהירות 80 עד 70 קמ"ש (בכל מהירות אחרת הרעד לא מורגש ).

צלחות ברקס חדשות, ציריות תקינות ולאחר איזון גלגלים.

מה יכולה להיות הסיבה לרעד ... ?

 

תודה מראש גילי. :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
תבדוק מצב צלחות, יש מצב שהן עקומות.

 

רשמתי שצלחות הברקס חדשות ומקוריות.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

תבדוק רפידות ברקס.

ככל שהרעש מופיע במהירות נמוכות ככה הרפידות יותר שחוקות ולכן תצטרך להחליפן.

גם אצלי זה היה ככה באוטו ולאחר יום הוחלפו הרפידות.

פורסם
רשמתי שצלחות הברקס חדשות ומקוריות.

האם לאחר החלפת הצלחות הורגש שיפור? הרעה? הבעיה התחילה? כמה זמן לאחר ההחלפה?

באיזה רכב מדובר?

פורסם
האם לאחר החלפת הצלחות הורגש שיפור? הרעה? הבעיה התחילה? כמה זמן לאחר ההחלפה?

באיזה רכב מדובר?

 

הצלחות הוחלפו יחד עם הרפידות לפני 8 חודשם הרכב עבר רק 3000 אלף.

 

הג'נטים חדשים ולאחר איזון ( מגנזיום יעודי לאלנטרה 06 ).

 

הרעידות החלו בערך לפני 1500 אלף.

 

יש לציין שהמגנזיום לא קיבל מכה או עיקום באף אחד מהגלגלים.

 

( יכול להיות שבאמצע נסיעה עפה לי משקולת שמאזנת את הג'נט ??? ).

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

חג שמח

בדרך כלל ואל אף שהצלחות חדשות, אם הן זולות (סיני בדרך כלל) זה אורך החיים שלהן, תזדרז פן תסתיים האחריות ותבקש לקזז את עלותן ולקנות צלחות טובות קצת יותר טובות כי מה הטעם להחליף כל כמה חודשים צלחות ?

בברכה יובל.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

אם אתה מרגיש שתוך כדי שרועד לך ההגה הברקס חלש ואתה מוצא את עצמך לוחץ על הדוושה יותר מהרגיל

 

יכול להיות 2 דברים:

 

1. רפידות הבלם מקדימה (במידה וזה חלק תחליפי ולא אורגינאלי) רחבות במעט מהצלחת ואז נוצר מעיין קנט כזה על הרפידה. קנט זה משפשף את הצד החיצוני ביותר של הצלחת ומייצר וויבראצייה שאחר כך מגיעה אל ההגה בצורת רעידות.

 

166315_Picture_086.jpg

 

2. כפי שנאמר מקודם יש מצב שהצלחות שלך גמורות (למרות שהן חדשות בגלל חוסר חופשיות בקאליפר).

על הקאליפר ישנם שני ברגים שמקבעים את הקליפר על הצלחת הם אמורים לאפשר לקאליפר לזוז ימינה ושמאלה בחופשיות יחסית במידה וזה לא קורה זה יכול היה לקצר את חיי הן הרפידות והן הצלחות (החדשות כדברייך) שלך.

 

בכל אופן שווה לבדוק במוסך פשוט לפרק גלגל ולבדוק אם הקליפר זז ימינה ושמאלה במידה ולא פשוט לגרז את התעלות שבהן עוברים שני הברגים המדוברים. וכמובן לבדוק על הדרך עם אין קאנט ברפידות או בצלחות.

 

בהצלחה.

החיים יפים כשיש כסף למלא דלק ! :-P

כמה חבל שהדלק הולך ואוזל ואיתו גם שנות החיים היפות.:cry:

פורסם

תודה מראש לכל המגיבים, השבוע אני אגש למוסך ויעדכן מה פשר הרעידות.

 

שוב תודה :beerchug:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כמו שהבטחתי חזרתי עם עידכון

הבעיה הייתה תפוח הגה משוחרר קלות :shock: לאחר חיזוק התפוח נעלם הרעד.

מזלי שאיתרנו את לפני שהיה קורה אסון.

 

ושוב תודה לכל במגיבים.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...