Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימון כושר ואכילה נכונה, למדו אותי כיצד.


gozal
שימו לב! השרשור הזה בן 5123 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

לאחרונה התחלתי ללכת כפעמיים שלוש בשבוע לחדר כושר על מנת להיכנס קצת לכושר וכמובן להתחטב לקראת הקיץ.

רציתי לדעת איך עליי לאכול יותר טוב במשך היום על מנת לקבל תוצאות טובות יותר מחדר הכושר, לפני האימון ואחריו.

ולא, אני לא מדבר על כל האבקות האלה.

 

תודה חבר'ה!

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מומלץ לך לגשת למדריך כושר שהוא יבנה לך תוכנית אימון מסודרת שבה תוכל לעבוד על החלקים שאתה מעוניין בהם.

כמו כן בנושא האכילה, שוב מומלץ ליצור קשר עם תזונאית דרך קופת החולים והיא תוכל להרכיב לך תפריט שיעזור לך להתאמן ותחטב.

 

כל שאר הטיפים שבפורום הם על אחריותך, מכיוון שאנחנו לא מכירים את המצב הרופאי שלך ואת האורח חיים.

הטיפ היחיד שאני יכול להמליץ לך: להימנע מסוכרים :lol:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יותר משווארמה אחת ביום, בבאגט.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון אני עוסק בזה יותר משנתיים.

נשאר לך רק חודשיים לקיץ - שזה ממש מעט.

יש המון פורומים ומאמרים באינטרנט. שים לב למקורות שאתה קורא בהם. מידע לא חסר, אבל יש חלקים לא נכונים או לא נכונים חלקית.

תיגש למדריך בחדר כושר שלך - הוא יספר לך הכל ומעבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבחודשיים לא תשיג הרבה.

אני חושב שלפרק 6 תימניות בלילה זאת התחלה טובה.

אני חושב שפורום רכב זה ה-מקום להתייעץ בסוגיות ונושאים בריאותיים.

אני חושב שאין לנו מושג מי אתה, מה המבנה הפיזיולוגי שלך ומה ההיסטוריה הרפואית שלך.

 

אני צריך להמשיך..?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבחודשיים לא תשיג הרבה.

אני חושב שלפרק 6 תימניות בלילה זאת התחלה טובה.

אני חושב שפורום רכב זה ה-מקום להתייעץ בסוגיות ונושאים בריאותיים.

אני חושב שאין לנו מושג מי אתה, מה המבנה הפיזיולוגי שלך ומה ההיסטוריה הרפואית שלך.

 

אני צריך להמשיך..?

 

אתה ככה קרוב להתראה על "ייעוץ לא מבוסס". במקום כל ההתחכמויות שלך, אני מציע שתלמד קצת מרזמל איך עונים לעניין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני מציע שתתן לעצמך אזהרה על ציטוט ההודעה שמעליך. :mm_tongue

(טוב חברים, נראה לי שבשלב זה אני אצא לחופשה קצרה עד יעבור זעמם של מנהלי הפורום...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לקודמיי וממליץ בחום לבנות תפריט ותוכנית אימונים מותאמת אישית ע"י תזונאי ומדריך חדר כושר מוסמך.

חובה להיבדק ע"י רופא שיאשר לך להתחיל להתאמן.

 

בכל מקרה אני לא אשאיר אותך בלי תשובה / כמה טיפים כלליים...

 

1. תאכל בהתאם למשקל היעד ואחוזי השומן שאתה רוצה להגיע אליהם.

2. חפש טבלאות ערכים תזונתיים ותשתמש בהן.

3. חשוב לשתות לפחות 2 ליטר מים ביום - רצוי להוסיף עד ליטר נוסף בימי אימון.

4. תשתדל לצמצם כמויות / להימנע ממאכלים בעלי אחוז שומן /סוכר גבוה - מעל 10%.

5. תשתדל לאכול יותר פחמימות מורכבות (= אורז / פסטה / קוסקוס וכו') ופחות פחמימות פשוטות (=כל סוגי הסוכרים למיניהם).

6. תאכל מנת פחמימות קטנה כשעתיים - שלוש שעות לפני אימון. קפה חזק חצי שעה לפני אימון. מנת חלבונים מיד לאחר האימון.

7. אל תזלזל באבקות למיניהן - הן בדר"כ עוזרות הרבה יותר ממה שאתה יכול לדמיין לעצמך.

 

כמה לינקים שכדאי לקרוא:

 

1. http://www.naturemed.co.il/in_food.html

2. http://www.israelbody.org/Index.asp?CategoryID=385

3. http://www.israelbody.org/Index.asp?CategoryID=192

 

 

*- הרבה אנשים טועים בכך שהם לא נבדקים ומתייעצים עם גורמים מוסמכים לפני התחלת פעילות גופנית, דבר שמוביל בד"כ לפגיעה בשריר, אי השגת תוצאות וכו'. אל תזלזל בזה.

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעמיים זה לא מספיק ובכלל החלק הקל בכל התהליך הזה מתחיל "לאחרונה התחלתי ללכת לחדר כשר" הדבר היחיד שיעזור לך לרדת במשקל ולפתח ריבועים משולשים ועוד שלל צורות זה התמדה, אמון של יותר מפעמיים בשבוע. תתחיל מ 3 לפחות ותתקדם ל 4 ואף 5. תוכנית אימון בנויה היטב כל יום עבודה על קבוצת שרירים מסויימת שכוללת אירובי ואימוני משקל. ותזונה שפה אם אתה רוצה שרירים גדולים אז צריך תפריט מיוחד שמסתכם בפחמימות לפני ואחרי אימון וחלבון. טונה, ביצה, עוף אבקות אני לא שותה אם כי אבקת חלבון זה לא משהו מזיק או רע אני פשוט לא צריך רמות ניפוח כאלו שאבקת החלבון יכולה לתת. אם זה רק כושר כללי והרזיה אז ממליץ לוותר מוצרי קמח/סוכר וקולה (שתיה מתוקה).

לי לקח להוריד 22 קילו שומן 8 חודש בערך אך יש לי מסת שריר די גבוהה עכשיו כי אני מתאמן הרבה על משקולות . אם הייתי רק מרזה כלומר בעיקר אירובי ודיאטה דלה יותר הייתי מוריד יותר ק"ג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תזונאית דרך קופת חולים , זה שירות נוסף? ז"א השירות בתשלום מעבר , או שזה משהו שמגיע לי

כחבר בקופת החולים , כי ראיתי גם פרסומת בקופ"ח להפסקת עישון , אז אני לא יודע האם השירותים האלו

הם בתשלום נוסף או בחינם.

וזה שבנאדם מדריך חדר כשור אומר שהוא תזונאי בהכרח? עדיף ללכת לתזונאי מוסמך לא?

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הטיפים וההמלצות זה נהדר......להמשך.

כרגע חשוב להתמיד ולבחור פעילות שאתה נהנה ממנה (או ללמוד להנות מזה).

ולא פחות חשוב מזה-לארגן לך סביבת עבודה נעימה(מול הטלויזיה, חדר כושר שאתה מתחבר אליו) וציוד תקין וטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שדוגל בפילוספיית הכושר הגופני המגולמת בסיסמא: No pain, no pain, אני תומך בדברים של זה שמעליי. קודם תיכנס לרוטינה שכיף לך איתה, אח"כ תתמקד.

 

עקרונית, שיפור הכושר והמראה נעוץ בלהזיע כמה שיותר, מצד אחד, ולסתום את הפה לאוכל, מצד שני. אבל, מי שמגזים לאחד מהכיוונים (או שניהם) עלול למצוא את עצמו במצב גופני לא טוב. תשתדל לא לקרוע את עצמך באימונים, וגם לא להרעיב את עצמך (אל תשכח, אתה גם שורף יותר). אל תמלא את עצמך בממתקים ושאר שומנים, בייחוד לאחר אימון, כשהרעב מגיע.

אם התזונה שלך לא היתה נוראית לפני כן, אתה תרגיש שיפור התחלתי במצבך הגופני מהר מאוד. אחר כך תחפש מה הלאה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנה קטנה של פחמימה: תפוחי אדמה/ אורז/ פסטה עם קצת חלבון: ביצה/ טונה/ עוף/ קוטג'.

 

בגדול השאלה החשובה היא אם אתה רוצה להכנס לכושר-> לרדת במשקל, או להתחזק ולגדול.

עיקר ההבדל הוא בתזונה וקצת בתוכנית העבודה.

 

בכל מקרה אל תתפתה לעבוד כל יום על קבוצת שרירים בנפרד 5/6 פעמים בשבוע, מיותר ולא מועיל.

עיקר העבודה שלך צריכה להיות (לפחות בהתחלה) על כל הגוף כדי ללמוד את התרגילים העיקריים, ולשלב אירובי.

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו פעילות ספורטיבית "כייפית" אני יכול לתת המלצה:

 

סקווש.

 

זה מדהים כמה אנרגיות מוציאים במשחק הזה,חברים שלי ואנוכי משחקים פעמיים בשבוע (כל פעם שעתיים),כל משחקון (כ-10 דקות) מסתיים כשאנחנו פשוט נוטפים זיעה (ולא בגלל החום,האולמות ממוזגים כמובן).

 

מה שכן חובה לשים לב ש:

 

1.המשחק לא מפעיל את כל השרירים ובאופן טבעי עובדים יותר עם הצד של היד החזקה ולכן חובה לעבוד במקביל על מכשירים בחדר כושר,כדי ליצור "איזון".

2.המשחק עצמו מאוד כייפי,כאמור שורף המון אנרגיה אבל הוא מאוד לא בריא לגוף כי כל המשחק בגדול מבוסס על אנרגיה מתפרצת וכולל המון ריצה בספרינטים קצרים,והוא ידוע כמשחק שדופק עצמות יופי.

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...