Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מספר הרכב שלי רוסס בצבע שחור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה שלי הפתרון היה מצלמת וידאו 24-7 שתיעדה את השכנה (שלי, לא שלך ;-)) כשהיא "חוגגת" על הרכב בפעם השנייה. שגם הייתה

פעם אחת יותר מדי, כי ימים ספורים לאחר מכן חיכה לה שוטר ליד הדלת.

 

לרכב שלום, הכיסוי שלו ניזוק קלות.

 

במקרה שלי החלטתי לבסוף לרחם עליה (אישה זקנה שלפי הפנים שלה כבר נענשה מספיק :-P), אבל השוטר איתו שוחחתי הציע לעצור אותה

ושאגיש נגדה תלונה פלילית בגין השחתה. לבקשתי הוא הסתפק בלשבת אצלה בבית ולנזוף בה. שנתיים מאוחר יותר, אפשר לומר שזה בהחלט

הספיק. השוטר, אגב, היה מאוד קשוב ומבין למקרה ולא הרגשתי טיפה של זלזול. להיפך.

 

תנסה לראות אם יש זווית כלשהי בה אתה יכול לכוון מצלמה לרכב שלך מאחד החלונות בבית. זה עשוי להיות מלווה בהשקעה כספית לא קטנה,

אבל לדעתי אם אתה חונה במקום הזה לעיתים קרובות זה עשוי להשתלם.

 

גם אני די מופתע מעצם התגובה שלהם.

אתה יכול לפרט איזה ציוד צילום(לפחות איזה סוג: מצלמת IP או אינרפרא)? איזה הקלטה (מחשב אישי עם איזה כרטיס)?ובאיזה סדר גודל של מחירים?

פורסם

ריסוס מספר הרכב מהווה כמובן עבירה. אני מציע שתעדכן את כל דיירי הבניין בפרטי המקרה (תלה מודעה בכניסה לידיעת כל הדיירים) ותודיע להם כי כל פגיעה עתידית ברכב תדווח למשטרה.

אתה יכול להתעמת עם השכנה החשודה אך בהעדר ראיות זה עשוי רק לגרום לחילופי האשמות הדדיים והתדרדרות של הסכסוך.

 

ההמלצה שלי היא לשמור כמה שאפשר על ערנות לנעשה בבניין

ולנסות לתפוס אותה בשעת מעשה, עדיף בצילום וידאו / סטילס. עם זה תוכל לפנות למשטרה (עדיף שיטור קהילתי אם יש בסביבתך)

והם לא מתעלמים ממקרים כאלה.

 

תעשה קומבינציה של התגובות הללו עם תוספת קטנה ושינוי קל:

תרשום את המכתב ותודיע לדיירים שהחניה מנוטרת 24/7, הבא שייצולם ידווח עליו למשטרה.

במקביל תתקין במקום נראה אך בלתי נגיש, דחליל שייראה כמו מצלמה אמיתית.

 

אני משוכנע שזה יספיק.

פורסם

אשתי אומרת לחכות לפעם הבאה:cry:.

 

זה הכי גרוע.

לדעתי יש לך שתי אופציות:

הראשונה לא נראית לי מתאימה לך ומערבת כח ברוטלי וטירוף כדי לעצור את התופעה למען יראו ויראו - לא מאמין שאתה הטיפוס.

השניה, חוקית , לפנות למשטרה מיד, לספר את הסיפור שיפנו וישאלו אותה ותדגיש שאתה חרד ודואג, אולי זה איום לפגיעה פיזית בך?.

פורסם

אתה יכול לפרט איזה ציוד צילום(לפחות איזה סוג: מצלמת IP או אינרפרא)? איזה הקלטה (מחשב אישי עם איזה כרטיס)?ובאיזה סדר גודל של מחירים?

 

אצלי הותקנו בהתחלה שתי מצלמות נסתרות (כ-250 שקל האחת למיטב זכרוני) שחוברו ישירות למחשב. מאז הן שודרגו לשלוש

מצלמות אינפרא שעלו כ-400 שקל למצלמה. הכרטיס מדגם GV-600 של ג'יאוויז'ן אם אינני טועה, ושודרג מאז לכרטיס מתקדם

יותר שאינני זוכר את שמו. יחד עם התקנה (עוד כמה מאות שקלים) זה יצא סכום לא מבוטל - אבל השקט הנפשי שזה נתן לי

כשבחניה חונה מכונית שחשובה לי, היה שווה כל שקל. וגם לראות את הפרצוף של המטומטמת כשהבינה שעלו עליה... :lol:

 

בכל מקרה, אם אתה מתקין מצלמה מהחלון כלפי מטה ולא צריך התקנה מסובכת, מצלמה+כרטיס יעלו בין 600 ל-800 שקל לערך.

כואב בכיס אבל אם זה יעשה את העבודה, הרווחת.

פורסם
אצלי הותקנו בהתחלה שתי מצלמות נסתרות (כ-250 שקל האחת למיטב זכרוני) שחוברו ישירות למחשב. מאז הן שודרגו לשלוש

מצלמות אינפרא שעלו כ-400 שקל למצלמה. הכרטיס מדגם GV-600 של ג'יאוויז'ן אם אינני טועה, ושודרג מאז לכרטיס מתקדם

יותר שאינני זוכר את שמו. יחד עם התקנה (עוד כמה מאות שקלים) זה יצא סכום לא מבוטל - אבל השקט הנפשי שזה נתן לי

כשבחניה חונה מכונית שחשובה לי, היה שווה כל שקל. וגם לראות את הפרצוף של המטומטמת כשהבינה שעלו עליה... :lol:

 

בכל מקרה, אם אתה מתקין מצלמה מהחלון כלפי מטה ולא צריך התקנה מסובכת, מצלמה+כרטיס יעלו בין 600 ל-800 שקל לערך.

כואב בכיס אבל אם זה יעשה את העבודה, הרווחת.

 

האם מה שרכשת יתאים לצילום מקומה 5?

יש לך המלצה למי לפנות בקשר לפתרון המתאים לי? (טווחי צילום, חדות, לילה)

פורסם

אתה לא צריך מצלמה אמיתית.

מספיק שתתקין משהו שנראה ושחושבים שהוא מצלמה אמיתית.

 

מהבחינה הזו אני סבור שהדחליל הזה יעשה עבודה טובה בהרבה ממצלמה נסתרת. דחליל ירתיע, עם מצלמה נסתרת אתה תדע בדיעבד מי כיסח לך את הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...