Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סובארו לא רק מסכים גם מחזיק במלאי (לפחות בדגם הקודם). אלפא מן הסתם גם מחזיקים. אחרים (אינפיניטי למשל) מוכנים להביא בהזמנה מיוחדת. דלק מוטורס לעומת זאת לא מוכנים לשמוע על ידני גם בהזמנה מיוחדת.

פורסם
לפי מה שאני יודע יבואן סובארו מסכים לייבא רכבים עם גיר ידני, לא?

 

 

נכון, רק חבל שאותו שוק היעד שמחפש ידני אינו יכול להרשות לעצמו רכב חדש. חוץ מזה תנסה לבדוק כמה אימפרזות ידניות בנות 2-3 תוכל למצוא עם גיר ידני?

 

 

 

 

 

*יום יבוא ואני אוכל להרשות לעצמי B4 ידנית 8)

פורסם

יש לי B4, גיר ידני (2 ליטר, שנת 2005). הרכב היה שייך לקרוב משפחה, שתמיד היו לו רכבי חברה ידניים. חברת הליסינג (ולפני עידן הליסינג, החברה בה הוא עובד) מעולם לא התקשתה למכור את הרכב שלו. נהפוך הוא, תמיד היה תור.

 

אישית, הידני זה מה שמציל את הרכב מלהיות עגלה, במלוא מובן המילה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מעדיף ידני.

 

לגבי סחירות, ספידרמן צודק, במדינה שבה עלות רכב נמדדת בשנות עבודה, לסחירות יש משמעות עליונה, אלא אם אתה מוכן לשלם פרמיה (שתבוא לידי ביטוי בעת המכירה) עבור רכב שאתה אוהב אבל הוא לא מבוקש (כמוני, C5 ישנה).

 

זה שיש כשל שוק בשוק המכוניות זה משהו אחר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
סתם לדוגמא, לפני זמן לא רב פורסמה אלפא 147 2.0 ידנית - רכב נדיר בהחלט, למי שמכיר. היא נמכרה (עסקה נסגרה, בפועל, סופית, לא סתם "מישהו אמר שיארגן כסף תוך כמה ימים") באותו יום. ולמרות שאני לא יודע, סיכוי סביר שזה לא היה שקל מתחת למחירון.

 

לגבי I10 למרבה הצער המצב יהיה שונה מהותית, רוב הקהל לרכב הזה בארץ מעדיף אוטומטי למרות הצורך בחסכון, ואם כבר יבוא מישהו שמעדיף ידנית הוא ירצה לשלם מחיר רצפה. בפרט שתיבות רובוטיות נעשות נפוצות ברכבים קטנים ומציעות חסכון ונוחות (גם אם לא הנאה של גיר ידני).

 

למרות שיש לי I10 אוטומטית (נקנתה לפני שהגיעה הגרסא הידנית לארץ) אני דווקא חולק עלייך.

כשאני קניתי התלבטתי בין האלטו שהייתה ספרטנית וחלשה לי מדיי, הפנדה שהייתה מיושנת לי מדיי וה-107 שהייתה בעלת גיר רובוטי מעצבן. היונדאי I10 לדעתי מהווה שילוב מצויין של כל העולמות, גם גיר אוטומט בלי שגעונות ושטיקים, גם ביצועים טובים יחסית לקטגוריה וגם אבזור מלא (אפילו יותר ממה שמקובל בקטגוריות גבוהות יותר). היא ממש לא מושלמת, יש כאלה שלא אוהבים את המראה (אני חושב שהרכב לא מכוער אבל גם לא יפה יותר מדיי) והמחיר קצת מוגזם (אבל מצד שני אתה מקבל רכב שבשורה התחתונה נותן את התמורה הכי טובה).

בסופו של יום אני שמח שקניתי ולא הקשבתי לעצמי לחכות לגרסא הידנית, מכיוון שהגרסא הידנית מגיעה רק עם המנוע החלש (1100 סמ"ק) ואין אפשרות להזמין את השילוב של מנוע חזק (1250) וגיר ידני (אם היה אפשר להזמין את השילוב הזה הייתי אוכל לעצמי את הלב ואפילו הייתי שוקל לעשות טרייד אין).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רק ידני,אבל הסחירות תלויה באוטו לגופו של ענין.

אם גרסת האוטומת לא אמינה והתיקון במחיר שחיטה,ידני ימכר בשניה ויהיה ביקוש חזק.

אם גרסת האוטומת מסורסת עדיף ידני(בעיקר בדגמים ספורטיבים).

מכוניות נשים או מכוניות שניות במשפחה, דווקא אוטומט יהנה מסחירות טובה יותר.

ג'ימני ידני ימכר במהירות.

×
×
  • תוכן חדש...