Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מאמין שהוא אמר לך שהתרמוסטט נתפס , אבל לא נראה לי שזו הסיבה.

תרמוסטט היה מונע מעבר מים למנוע וגורם להתחממות קבועה.

בגלל שאצלך הרכב מתקרר בנסיעה , והמאוורר לא עובד, סביר להניח שהיוניט חום , שהינו רכיב חשמלי המורכב ברדיאטור (התרמוסטט הינו מכני ונמצא בראש המנוע) , הפסיק לעבוד.

אפשרות שנייה היא שהמאוורר הלך , אבל אם תקצר את היוניט והמאוורר עובד - אז הוא תקין.

 

 

שלום.

הלו בחור יוניד חם זו היחידה שקוראת את חם המנוע ומותקנת על ראש המנוע

ומראה את הטמפרטורה או מדליקה מנורת אזהרה בלוח השעונים!!!

היחידה שמפעילה את המאורר החשמלי מורכבת בחלק התחתון של הראדיאטור

ושמה בישראל טרמוסויץ (מתג המופעל עי" חום המנוע )

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אני מאמין שהוא אמר לך שהתרמוסטט נתפס , אבל לא נראה לי שזו הסיבה.

תרמוסטט היה מונע מעבר מים למנוע וגורם להתחממות קבועה.

בגלל שאצלך הרכב מתקרר בנסיעה , והמאוורר לא עובד, סביר להניח שהיוניט חום , שהינו רכיב חשמלי המורכב ברדיאטור (התרמוסטט הינו מכני ונמצא בראש המנוע) , הפסיק לעבוד.

אפשרות שנייה היא שהמאוורר הלך , אבל אם תקצר את היוניט והמאוורר עובד - אז הוא תקין.

 

 

 

שלום.

הלו בחור,

יוניט חום זו היחידה שקוראת את חם המנוע ומותקנת על ראש המנוע

ומראה את הטמפרטורה או מדליקה מנורת אזהרה בלוח השעונים!!!

היחידה שמפעילה את המאורר החשמלי מורכבת בחלק התחתון של הראדיאטור

ושמה בישראל טרמוסויץ (מתג המופעל עי" חום המנוע )

 

 

 

אני חייב להפסיק עם הלילות ללא שינה האלה :?

 

צודק מאה אחוז :oops: , אני מתקן את זה.

×
×
  • תוכן חדש...