Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתעלק על השרשור,

מה לגבי טסט לרכב מונמך?

יש עם זה בעיות כלשהן?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

מוסיף שכל בור או פסי האטה בכביש מורגש מאוד!

לגביי יופי וביצועים,אין מילים.

 

itamareiny - לי אין בעיות בטסט,ואני מדבר על רכב עם קפיצי הנמכה (הונדה סיוויק האצ'בק)

כולה עברתי פעם אחת,כי יש לי את הרכב בערך שנה.

אני חושב שזה גם תלוי בבודק,מתוך 100 אחוז שהם צריכים לבדוק,תמיד כמה דברים הם מפספסים.

צריך גם מזל לפעמיים,אין לי מושג מה יהיי לי בטסט הבא. זאת אומרת שאני בכלל לא יודע אם אני יעבור

בטסט הבא.

פורסם

אני ממש חושש מהכניסה ל"בור" של בדיקת הבלמים,

יכול מאד להיות שהדאון פייפ שלי יחרוט את דרכו על גבי רצפת המכון :|

כל שנשאר הוא לעשות דיאטה עד הטסט ולחזור אליכם עוד חודש עם תשובה. :lol:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אני מצטער על הבורות, מה זה קוייל אובר?

ועד כמה זה משפר את ההתנהגות של הרכב? השינוי מורגש או שזה שינוי קטן?

והבחור שזה אמר שזה סיוט, למה זה סיוט?

אני חדש בעניין של שיפורי רכב מבחינה כזאת ועכשיו אני מתחיל לאט לאט ללמוד ולצבור מידע.

הייתם שמים קפיצי הנמכה על פיג'ו 206?

פורסם

קויילאובר הוא בולם+קפיץ (בעל אפשרות לכיוון גובה בד"כ) אשר מחליף את הבולמים והקפיצים המקוריים ברכב.

היתרון הוא שאפשר לכוון את גובה הרכב בסיבוב בורג, וכך גם את הקשיחות,

מה שמאפשר לך לסבול פחות ביומיום ולהינות באותה מידה ביום מסלול.

החיסרון - מחיר יקר מאד יחסית לבולמים וקפיצי הנמכה.

 

למה סיוט?

כל פתח ביוב בכביש הופך להר,

כל בור קטן מורגש בצורה מאד ברוטאלית בגב, הגה ושלדת הרכב, פלסטיקים מתחילים לקרקש פתאום.

בקיצור, נוחות הנסיעה נפגעת מאד בדרך כלל לעומת הנוחות עם בולמים וקפיצים מקוריים.

 

ישנן המון אופציות להחלפת בולם וקפיץ ב206,

מקפיצים ובולמים דרך קוילאוברים של כמה חברות שונות,

היתי מאתר אנשים בפורום שכבר התקינו כאלו על ה206 שלהם (יש כאלו) ומתייעץ איתם.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

אני פה בכדי למחות על ההכללה.

 

לא מתקבל על הדעת שתהיה מסקנה אחת לכל המוצרים. שהרי, בזה בדיוק הם נבדלים זה מזה.

 

כעקרון, הבולם (ולצורך העניין, זה תקף גם לקפיצים ולקוילאוברים) תפקידו להיות פשרה בין אחיזה/ התנהגות לבין נוחות.

מדוע אם כן מהללים בולמים טובים כגון BILSTEIN ן KW?

פשוט מאד,

הם נותנים את הפשרה הטובה ביותר.

גם שיפור משמעותי באחיזה ובהתנהגות וגם פגיעה מינימלית בנוחות. (מנסיון, בולמים כדוגמת אלו שהזכרתי דווחו כנוחים יותר מהמקוריים בהרבה מקרים ויעידו אלו שנוסעים עליהם).

 

אז לבוא ולומר שכל פתח ביוב הפך להר - זה מוגזם לדעתי. בוודאי כשמדובר במוצרי הפרימיום.

אני יכול להעיד מנסיוני כמובן אבל עדיף שיעשו זאת אחרים.

 

ועוד דבר, החלק שהתקנתו תפגום יותר מכל בנוחות הוא.. הצמיג. ובמיוחד במעבר לחתך נמוך.

שום בולם בעולם לא ישכך מכסה ביוב שפוגע בג'נט דרך 205/40/17.. למשל..

לשפר בלי להתפשר

×
×
  • תוכן חדש...