Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש לו שם איזה מגבר של JAGUAR 8500, הנתונים:

קרוסאובר אלקטרוני

MOSFET FULL

Metal Oxide Semiconductor field.

4 Channel

 

4x 80Watts RMS at 4 Ohms

4x 350 Watts Max at 4 Ohms

2x 750 Watts Max at 4 Ohms Bridged

4x 350 Watts at 2 Ohms

 

התנגדות מינימלית של הרמקולים Ohms 2.

THD 0.04%.

טווח תדרים Khz-35 Hz15.

כניסת RCA זהב

רגישות כניסה mV1000 – mV100.

התנגדות כניסה kohm22.

יחס אות לרעש db90

אני צריך מגבר שיגביר לי את הMOREL TEMPO, אז רציתי לשאול אם יש אותו למישו, או אם שמעתם עליו, ואיך הוא מתפקד,אם הוא נשרף מהר או דברים אחרים?

פורסם

בעיקרון רק המורל טמפו, ורדיו דיסק כנראה ה4050 של פיוניר... סאב לדעתי אני לא צריך....

התקציב שלי הוא באיזור ה1600, אפשר קצת לחרוג למעלה, אבל לא יותר מדי....

ככה שיוצא שלמגבר יש תקציב של בסביבות העד 650 שקל ככה..

פורסם

בתקציב הזה אני ממליץ לך לקנות מדבר ממישהו יד שניה פה בפורום,

הסיכוי שתמצא משהו נורמאלי חדש במחיר הזה הוא קלוש.

בהצלחה.

בשרשרת החיים אין מקום לחלשים,עם לא תיהיה אריה, תיהיה בשרם של אחרים!

פורסם

רק מורל טמפו :roll:

ראיתי שרשור קודם שלך שבו דיברתה על CS60.4

ראיתי שאמרו לך שהוא "חלש" ,מדובר במגבר ותיק ויצא לי לראות אותו מורכב בהרבה מערכות

הוא לא חלש ,הוא איכותי ,והוא כניראה הדבר הכי טוב שאתה יכול להביא ב 665 שח מתומקאר

לדעתי הוא יגביר לך מורל טמפו בלי בעיות.

אני לא בטוח שלתומקאר יש אותו בכלל ,אז תשאל אותו אם יש.

המגבר יגואר שציינתה הוא זבל סיני שכדאי להתרחק ממנו.

 

לדעתי מורל טמפו בלבד לא יתן לך את מה שאתה מחפש

אני הייתי מוותר על מגבר בכלל ומשתמש בהגברה של הרדיודיסק, והולך על :

רדיודיסק+קומפוננט נציל+6X9 במחיר שציינתה.

 

אופציה איכותית\יקרה {אם תשאל אותי שווה לך להשקיע} :

קומפוננט

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=5cc948b54c3a65e265cc99bb4e6a4856&productid=165

6X9

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=5cc948b54c3a65e265cc99bb4e6a4856&productid=227

 

אופציה איכותית זולה :

קומפוננט

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=5cc948b54c3a65e265cc99bb4e6a4856&productid=143

6X9

http://www.tomcar.co.il/index.php?PHPSESSID=5cc948b54c3a65e265cc99bb4e6a4856&productid=284

 

את הרדיודיסק כמובן תשאיר פיוניר 4050

פורסם

אמממ אי אפשר לשים אצלי 6X9 כי זו סובארו אימפרזה, ויש שם בעיה עם הגודל של החורים, ואני לא רוצה להתחיל לקדוח שם ולשנות את המבנה , אחרי הכל אני רוצה למכור את הרכב מאוחר יותר...

יצא לי לשמוע את הפולס במאזדה 323 , שדיי דומה לאימפרזה שלי מבחינת גודל, ושם היא הייתה מחוברת למגבר של CRUNCH אם אני לא טועה, ולרדיו דיסק של CLARION, והיא נשמעה דיי מספקת...

ובקשר לקומפוננט היקר יותר שצירפת להודעה, איך זה שהוא יותר יקר מהטמפו, והוא רק איזה 50 RMS?

 

ואני גם לא יודע אם באמת אני צריך רמקולים מאחורה, בגלל שבאימפרזה המקוריים האחוריים מגיעים בדלתות, ואמרו לי שלא שווה להשקיע בהם....

פורסם

הקומפוננט סרווין ווגה הנ"ל הוא קומפוננט איכותי

שעובד מצויין עם הגברה של רדיודיסק,זה שהוא 50RMS לא אומר כלום על האיכות שלו

הסט קומפוננט הכי יקר של אלפיין לדוגמא הוא 50RMS, וזה סט שעולה 15 אלף שקל

אם אי אפשר\אתה לא רוצה ,להתקין 6X9

לך על התכנון המקורי מורל טמפו+JBL CS60.4 ,הייתי ממליץ גם על סאב

כי קומפוננט קדמי לבד לדעתי לא יעשה את העבודה וגם יש לך 2 ערוצים פנויים גם כך במגבר.

בתקציב שלך אי אפשר להביא את הכול ,תתחיל עם הקומפוננט והמגבר ומשם תתקדם הלאה אם תחשוב שצריך.

×
×
  • תוכן חדש...