Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע האם יש חברות בפ"ת שמתמחות בבניה ועיצוב עץ,פיברגלס או כל חומר אחר עבור אודיו בפ"ת??

והאם יש יבואן סרווין וגה בפ"ת??

 

תודה מראש,

 

גבי.

פורסם

דווקא סרווין? בשנים האחרונות המוצרים שלהם לא משהו, בלשון המעטה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

המחירים שם בסדר גמור, ואני בעוונותי הייתי בטוח שהמחירים שם (אצל יוסי) הרבה יותר יקרים.

רק אתמול נודע לי, לדוגמא, שבניות לקורות לא עולות 2500-2800 כמו שחשבתי אלא 1700-1800.

ממליץ על יוסי, מתקין ברמה הגבוהה ביותר, וקרוב אליך לבית.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

יוסי מתקין על מעולה.

 

אבל חברים, אל נא תשכחו את ישראל (מתקין על נייד:evil:)

בהתחשב במגבלות המיקום של הבחור, ישראל יכול להגיע עד אליו !! :wink:

...CASKA for life

פורסם

מה קשור לפה בכלל נייד?

 

הוא יעשה לו בניות פיברגלאס וכו' בצורה ניידת?:roll:

זה לא התקנת דיבורית, בניות פיבר זה משהו שלא לוקח חצי שעת עבודה.

 

ונימי? איזה בדיוק מגבלות יש לבחור? פ"ת זאת מגבלה? זה 5 דקות נסיעה מפ"ת ליוסי (אור יהודה-מחלף מסובים).

 

המלצות זה סבבה, מקובל ולגיטימי, אבל תהיו הגיוניים ועם קצת פרופרציות.

כי לאחרונה ההמלצות האלו כבר חורגות מהגבולות הללו.

under construction..

פורסם

ניר, קודם כל אתה צודק, פתח תקוה זה לא מגבלה. זו ממש בעיה.. :lol:

 

ועכשיו ברצינות, אני לא יודע מה איתך אבל לי זה נראה מאוד נוח שדווקא בעבודה לא פשוטה כמו בניות ישראל מגיע עד ללקוח, יושב איתו, מקדיש לו זמן, פותח בפניו אופציות, מראה לו תמונות של עבודות, לוקח מידות וחוזר אחרי שבוע עם מוצר מוגמר. זה אולי לא מתאים לכל אחד אבל למי שאוהב שירות של "עד הבית" זה מתאים בול.

 

אני לרגע לא בא לזלזל באף מתקין או לומר שהאחד עדיף על פני השני אבל יש ביניהם פער מחירים לא קטן והם בכלל לא פונים לאותה אוכלוסייה מבחינה סוציו-אקונומית (כסף, למי שלא הבין..). לעומת זאת, אני סמוך ובטוח שבמי מהם שהוא יבחר בו, הוא ייצא מרוצה.

...CASKA for life

פורסם

+5 ליוסי

כל מילה פה מיותרת. מבחינת ניסיון ואיכות הכלים שימת לב לפרטים אין לו אח ורע.

פ"ת אור יהודה? מה אתם רציניים?

 

ישראל בוודאי מתקין מצוין אבל לעניות דעתי יוסי זה יוסי ואין מה לעשות.

 

זאת בכל אופן דעתי.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

נימי.

 

צר לי אך אתה טועה.

קודם כל זה תלוי בסוג העבודה.

אי אפשר לקחת מידות לבנייה בבגאז' ולחזור עם מוצר מוגמר.נקודה.

ובשביל לעשות רק קורות, אין צורך להשאיר את הרכב.

מספיק לתכנן זוויות ולהשאיר את הקורות לעבודה, וזה בדיוק מה שיוסי עושה.

 

ובנוגע למחירים.

אתה שוב טועה, ואתה גם סתם מטעה את חברי הפורום.

מילא היה לך איזה מושג לגבי עלויות,מה שאין לך.

מה גם שכל עבודה מתומחרת אחרת בהתאם לסוג הרכב, וסוג העבודה.

אלא אם אתה חושב שעבודה על קורות של פיאט פונטו זהה לעבודה על קורות של פורד קונקט.

וגימור בעור עולה בדיוק כמו גימור בסקאיי.

 

אגב, האם קיבלת אי פעם בחיים שלך הצעת מחיר מיוסי? או שאתה "משער" כפי שסרול כתב שהוא "חשב" שכך וכך המחירים.

 

ככה שעם כל הכבוד לך, אתה סתם מטעה אנשים לגמי השערה או הערכה שלך לגבי תמחור של יוסי או כל מתקין אחר.

 

בדיוק כמה הודעות לפני, תראה את מה שישראל(SROOL) כתב.

זוג קורות של זוג אלמנטים(מידים וטוויטרים) בגימור פלוקינג כולל גרילים עם פאזות וכו' ב1700-1800 ש"ח, יקר זה לא.

ואני משוכנע שגם ישראל לא עושה את זה בשקל וחצי("מצב סוציו אקונומי" כהגדרתך).

 

ודבר אחרון.

באמת, ובשיא ההגינות ואני מאוד מכבד את ישראל במיוחד בתור חבר.

אבל לשים את ישראל באותה הקטגוריה של יוסי מבחינת הנסיון, הידע ורמת הגימור של העבודה זה פשוט להיות מנותק מהמציאות.

ואני יודע שגם ישראל לא יפגע מהדברים הללו שאני כותב פה,כי הוא בעצמו מסכים איתי.

 

עם כל הכבוד, ישראל בהחלט בדרך הנכונה, ועם הזמן והנסיון וצבירת הידע הוא בהחלט יכול להגיע רחוק.

אבל יחד עם זאת יש לו עוד הרבה שנים של נסיון עם רכבים שונים, כלי עבודה ,רכיבים מיוחדים ובייחוד נסיון פרקטי בעבודה בכדי להגיע לרמה של יוסי כמתקין אודיו,מולטימדיה ומיגונים, ובטח ובטח לכל נושא העיצוב בפיברגלאס וקאסטומיזציה ברכבים.

 

אולי מספיק עם הצביעות הזאת?.

"מתקין על" זה כינוי שיוסי קיבל לאחר כ20 שנה של נסיון בתחום הזה, ברמה הכי גבוהה שקיימת בארץ.

ונכון להיום העבודות שיוצאות מהסדנא שלו, עומדות בסטנדרטים של התקנות בחו"ל.

 

כל מי שיסיים לבנות 5 קורות ברכב יוכתר פה כ"מתקין על"?

 

באמת עברתם את הגבול..

under construction..

פורסם

נראה לי שבאמת עברנו את הגבול.

 

כל אחד זכותו לדעתו שלו. ההבדל במחירים קיים והוא גם לא קטן (לפחות 25%). תבדוק ! (גם בבניות, במיוחד באיטום..)

 

לעניין הניסיון, אין ספק שליוסי יש ניסיון רב, מוניטין ותוצאות מדהימות. עם זאת, אני לא מקבל את הזלזול שלך בישראל כאילו מדובר באיזה חאפר שעשה 5 בניות, זה ממש לא המקרה כאן. לטעמי, למרות איזשהו חוסר ניסיון שלו עם חומרים שונים (לדוגמא טבעות האלומיניום שיוסי עושה בגרילים, ריפודי עור תפורים וכו'), העבודות של ישראל, אם כי הן לרוב לא באותו ההיקף כמו אלו של יוסי, בכלל לא נופלות משל יוסי בתוצאה הסופית. לא באיכות העבודה ולא באיכות הסאונד.

 

ובנימה אישית יותר, גם בת'רד הזה אתה משום מה מוצא מקום להתנצח על שטויות ואתה לא מותיר בכלל ספק בכך שיש לך איזשהו אינטרס חבוי. חבל, זה עושה יותר נזק מתועלת.

...CASKA for life

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...