Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק אומרים שיוסי מצויין אבל קורע את הכיס,מצד שני נייד זה לא הגיוני.

חבר'ה לא רציתי שהדיון יגיע לזה,

בואו נסכם ששניהם מעולים .

פורסם
נראה לי שבאמת עברנו את הגבול.

 

ובנימה אישית יותר, גם בת'רד הזה אתה משום מה מוצא מקום להתנצח על שטויות ואתה לא מותיר בכלל ספק בכך שיש לך איזשהו אינטרס חבוי. חבל, זה עושה יותר נזק מתועלת.

 

לעומת זאת, האינטרס שלך גלוי לגמרי. חבל.

 

פורסם
נראה לי שבאמת עברנו את הגבול.

 

ההבדל במחירים קיים והוא גם לא קטן (לפחות 25%). תבדוק ! (גם בבניות, במיוחד באיטום..)

צר לי שבן אדם שלא קיבל אצלי הצעת מחיר ואין לו מושג בכלל מה אני גובה ומה אני בדיוק נותן בתמורה טורח לנקוב באחוזים מדוייקים (אני אשמח לדעת מתי לאחרונה התעדכנת אצלי בתמחורים). כניראה שאין צורך אם אפשר לפגוע בפרנסתו של אחר וצערי זה לא המקרה היחידי.

תסלח לי חגיי אבל מי שעבר כאן את הגבול זה אתה!!!

פורסם

למה ישר לקפוץ ? אני התייחסתי דווקא לפוסט של SROOL:

 

המחירים שם בסדר גמור, ואני בעוונותי הייתי בטוח שהמחירים שם (אצל יוסי) הרבה יותר יקרים.

רק אתמול נודע לי, לדוגמא, שבניות לקורות לא עולות 2500-2800 כמו שחשבתי אלא 1700-1800.

ממליץ על יוסי, מתקין ברמה הגבוהה ביותר, וקרוב אליך לבית.

 

בהשוואה לממוצע מחירים של כמה וכמה עבודות אחרונות של ישראל במספר רכבים שונים עם גימור פלוק (והגעתי ל 25% בחישוב ממש שמרני.. תעשו את החשבון לבד).

 

אני בכלל לא מדבר על עצמי, אני אישית לא לקחתי הצעת מחיר לא ממך יוסי ולא מישראל. אין לי פה שום אינטרס (אני לא מתכוון לעשות בניות בזמן הקרוב ואולי בכלל, אני את המערכת שלי מתקין לבד ומבחירה) והתגובות שלי כאן באו אך ורק כדי לתת את האינפוט שלי. אם לא שמת לב, דווקא פירגנתי לך, המחירים שלך אמנם גבוהים יותר (בוודאות) אבל המחיר לטעמי מוצדק לחלוטין, משקף את רמת העבודה, הניסיון שלך והוא פונה לאוכלוסיות שונות. לא לכולם יש פה תקציב..

...CASKA for life

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...