Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

כרגע יש לי רכב מסוג פונטו, אני מעוניין לעבור לרכב אחר.

אני סטודנט כך שאין לי אפשרות לקנות משהו בשמיים.

הדרישות שלי מרכב הם:

1.שיווי הרכב עד 20k.

2.ידני.

3.צריכת דלק לא גבוהה וכמו כן שאני אוכל גם לתחזק את האוטו.

4.הנסיעות שלי הן בערך כ 80 ק"מ יומי.

5.ושהרכב יהיה מסוגל לסחוב עליות של טבריה.

 

חשבתי על כמה אופציות ורציתי לשמוע את דעתכם

רנו מגאן קופה

סובארו אימפרזה לאונה

מאזדה 323 לנטיס

סיאט איביזה

*כמובן שהשנתון נע בין 95-97'

 

אם יש אופצייה טובה יותר מאלו שהצעתי, אתם מוזמנים לחלוק אותה.

יום טוב.

פורסם

למה את רוצה למכור את הפונטו? אני שואל כי בסכום שאתה רוצה להשתדרג, יש לך סיכוי טוב לקנות משהו בעייתי עוד יותר.

פורסם

כיוון שלפונטו יש בקיץ בעייה של התחממות יתרה, ועשיתי את כל הדברים על מנת לנסות להפטר מהבעיה הזאת ולא עזר.

 

אני לא אומר שהאוטו הבא יהיה 100% נקי מבעיות אבל בהשוואה לפיאט פחות.

פורסם

 

חשבתי על כמה אופציות ורציתי לשמוע את דעתכם

רנו מגאן קופה

סובארו אימפרזה לאונה

מאזדה 323 לנטיס

סיאט איביזה

*כמובן שהשנתון נע בין 95-97'

 

אם יש אופצייה טובה יותר מאלו שהצעתי, אתם מוזמנים לחלוק אותה.

יום טוב.

 

ממה שאתה הצעת, מגאן קופה כמעט בלתי אפשרי למצוא במצב סביר במיוחד ב 20K.

אימפרזה ולנטיס נחשבות כאמינות יותר, אבל ב 20K השנתון יהיה נמוך ואם אתה סטודנט אז למה לקנות משפחתית ישנה?

בתקציב שלך הייתי אולי חושב על השרייד מהדגמים החדשים מהשנים 97-00, רכב אמין ביותר.

פורסם

הייתי ממליץ על רכב קטן ולא על גדול כמו המאזדה (כי זה סתם צורך יותר דלק ויותר בעייתי בחניות)

 

ממליץ לך לחפש פולו שמורה.

פורסם

אני גר בעיר שהיא כולה הררית כך שמנוע קטן זולל לי להפך יותר דלק.אני צריך לפחות מנוע שהוא 1400.

לגבי הגודל של האוטו אין לי שום בעיה עם זה ומאזדה לא כ"כ גדולה..

 

לגבי ההצעה שלך,לקחת פולו אני לא בטוח כי שום אני גר בעיר הררית וזה אוטו כבד בנוסף לכך הוא יהיה יקר לתחזוקה חלקים יקרים.

פורסם

הדברים שכתבת לא ממש מדויקים.

הפולו כבדה? לשם ההשוואה, הדור הקודם של הפולו שוקל 1015 ק"ג. הגרנדה פונטו שוקלת 1040 ק"ג.

לפונטו אין בעיה של התחממות בקיץ. אני לא יודע איך, אבל אף אחד מהפונטו שהיו לנו במשפחה (והיו כמה) לא התחממה.

בתנועה עירונית סביר מאוד להניח שמנוע גדול יותק יצרוך יותר דלק. כתבת שאתה נוסע כ80 ק"מ ביום, כך שאני מאמין שלפחות חלק מהקילומטרים אתה מעביר מחוץ לעיר, שם ההבדל בין הפונטו ללאנטיס יצומצם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה,

לגבי הפולו, לא הייתי כותב מעצמי סתם זה מה אמרו והמליצו לי במוסך שלא כדאי לי לקחת רכב כזה.

 

ועל איזה רכב היית ממליץ לי עליו?

פורסם

אני הייתי ממליץ לך על סוזוקי בלנו.

אומנם הוא לא אוטומט . אבל הוא עושה 12 ל1 משולב .

הביטוח לא יקר .

מבחינת אמינות? אמין וטיפולים לא יקרים .

לא לשכוח את ה95 כ"ס הוא זריז.

הבטיחות שלו לא משהו .

קח את הדגם של סופר לבנו שמגיע עם 2 כריות אויר +ABS.

לא תתאכזב .

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
סבלתי מאותה בעיית התחממות עד שבסוף החלפתי רדיאטור משאבת מים וטרמוסטט וזה פתר לי את הבעיה.

הרגת אותי מצחוק "החלפתי חצי רכב וזה פתר את הבעיה" :lol:

 

בפן קצת יותר רציני, במקומך הייתי לוקח לאנטיס, יש לי חבר בדיוק במצבך - אותו תקציב וגם כן סטודנט.

חיפש קצת, מצא אחת טובה והוא מבסוט עד הגג.

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...