Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8128 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הינה לך אחלה שיטה שיש בכוחה אולי להפחית את מספר תאונות הדרכים בישראל.

 

אוהיו: נהגים שיכורים יחויבו לנסוע עם לוחית רישוי מיוחדת

 

שופטים במדינת אוהיו ארה"ב מחייבים הנפקה של לוחית רישוי מיוחדת לרכב עבור מי שהואשם בנהיגה בשכרות. לוחית הרישוי היא בעלת רקע צהוב ומספרים אדומים כך שנהגים אחרים יוכלו לזהות אותם בקלות.

לטענת אחד השופטים המעורבים - הנפקת לוחיות הרישוי הקטינה את מספר העברות של נהיגה בשכרות.

 

מקור: foxnews.com

 

http://www.foxnews.com/story/0,2933,114914,00.html

 

 

זרקתי לך כפפה - אז קדימה לעבודה.

פורסם

אבל אצלינו לא נראה לי שילך,

הם יתרצו את זה שאין תקציב ליקנות את הצבע/לקנות עוד מכונה שעושה את הלוחית השונה וכד'...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

מעבר לכך - ההשקעה במכשיר כזה קטנה בהרבה מההשקעה בפצוע בתאונת דרכים וזאת בהנחה שיש בשיטה בכדי להפחית משמעותית את נושא העבירה.

 

ביפן נהוג לסמן בסרט אדום את מכוניתו של מי שהחנה במקום אסור והדבר מהווה גורם מרתיעה מאוד וזאת בשל הבושה שהסרט האדום מעמידה בפני הנהג העבריין. בישראל, לעומת-זאת, שיטה כזו רק תגביר את הכבוד של העבריין.

פורסם
מעבר לכך - ההשקעה במכשיר כזה קטנה בהרבה מההשקעה בפצוע בתאונת דרכים וזאת בהנחה שיש בשיטה בכדי להפחית משמעותית את נושא העבירה.

 

ביפן נהוג לסמן בסרט אדום את מכוניתו של מי שהחנה במקום אסור והדבר מהווה גורם מרתיעה מאוד וזאת בשל הבושה שהסרט האדום מעמידה בפני הנהג העבריין. בישראל, לעומת-זאת, שיטה כזו רק תגביר את הכבוד של העבריין.

 

תראה- אפשר לארגן עצומה ולהחתים בפורום מכוניות/אופנועים וכד' בתפוז וב- CARS FORUM, לך תדע, אולי זה יעזור.

 

אני זוכר כשהייתי בניגריה- היו שוטרים כל כמה קילומטרים על איי התנועה בכביש והצליפו בידיים של אנשים שהוציאו יד מהחלון בנהיגה...

סיפורים בקשר להרתעה בעולם- יש הרבה,

בארץ יהיה קשה מאוד להטמיע דרך ארץ לצערי...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...