Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דלק.... חשוד כמהול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנסה לשמור על כלל פשוט: "לתדלק עד כמה שאפשר באותה תחנה".

אז נכון...

לפעמים מטיילים או סתם רוכבים רחוק, אבל הפעם זו היתה שטות גמורה.

תידלקתי ב"תחנת קרן" בכניסה לאזור התעשיה - אור יהודה ומאז.... :mad:

האופנוע מגמגם.. לא ממש מושך... ובכלל; מרגיש כאילו שאבו ממנו את חדוות החיים.

מבקר במוסך זו הפעם השניה במטרה להחזירו לכיוון, ומבואס לאללה.

עכשיו....

למי פונים?

אייך מוכיחים? (מיכל תודלק שוב, שאריות בלבד מהמיכל הקודם)

תשובות? :puppydog:

 

 

ללא שום קשר... הייתי נמנע מלתדלק שם לפחות בזמן הקרוב (מוגש כהמלצה בלבד לרווחת יושבי הפורום).

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם

מצאתי את הנתונים הנ"ל:

 

 

 

 

לשכת מנהל מינהל הדלק והגז

 

?ט' אדר תשס"ד

?02 מרץ 2004

 

דלק 2004-160

 

הנדון: נתוני תחנות דלק שנמצא בהן דלק שאינו עומד בתקן

 

מנהל הדלק עורך בדיקות מדגמיות לאיכות הדלקים המשווקים בתחנות הדלק.

על הדלק המשווק בישראל לעמוד בתקנים ישראליים רשמיים (המותאמים לתקנים האירופיים). שימוש בדלק שאינו עומד בתקן עלול לגרום לפגיעה במכלולי הרכב, ולהגברת זיהום האוויר.

 

לכל סוג דלק קיים מפרט דרישות טכניות. די באי עמידה באחת מהדרישות, לפי בדיקה במעבדה מאושרת, לפסילת הדלק הנבדק מבחינת דרישות התקן. בכל מקרה של שיווק דלק שאינו עומד בדרישות התקן, נפתחת חקירה ביחס לכל הגורמים המעורבים. הבדיקה המשמעותית ביותר לאי תקינותו של הדלק הינה בדיקת האוקטן. כל ירידה במספר האוקטן הנדרש בתקן, מצביעה על אי עמידתו בתקן.

 

במהלך שנת 2003, נטל מנהל הדלק דגימות של בנזין וסולר שנמכרו בתחנות ציבוריות ברחבי הארץ.

 

הדגימות הועברו לבדיקה של מעבדה מאושרת, ובמספר מקרים נמצא כי הדגימה אינה עומדת בדרישות התקן הישראלי הרשמי.

 

להלן יפורטו דגימות הבנזין אשר נמצאו בלתי תקינות.

אין באמור כאן כדי להצביע על אשמתו של מאן דהו, או כדי להעיד על איכות הדלק במועדים אחרים מאלה בהם ניטלה הדגימה.

 

 

תוצאות הדגימה בתחנה סוג הדלק הנבדק \ סוג הבדיקה תאריך נטילת הדגימה מיקום שם התחנה

92.0 95 אוקטן 23.07.03 כפר מנדא אור חן

88.7 96 אוקטן 25.08.03 ירושלים אלעד שמנים תלפיות

93.3 95 אוקטן 29.12.03 נתניה ד.ג.ש נתניה

92.3 96 אוקטן 29.12.03 נתניה ד.ג.ש נתניה

92.6 95 אוקטן 07.08.03 בקה אל גרביה דור בקה אל גרביה

87.4 95 אוקטן 20.11.03 דימונה דור דיאלוג דימונה

93.6 95 אוקטן 23.02.03 פתח תקווה דור סגולה

94.2 95 אוקטן 17.1103 רחובות דור שעריים

92.8 96 אוקטן 17.11.03 רחובות דור שעריים

92.0 95 אוקטן 29.07.03 תפן דור תפן

92.9 95 אוקטן 17.09.03 רחובות דיאלוג 2000

85.4 95 אוקטן 16.12.03 ירושלים דלק גבעה צרפתית

94.0 95 אוקטן 20.08.03 ירושלים דלק הסדנא

92.5 95 אוקטן 25.08.03 ירושלים דלק הסדנא תלפיות

93.2 95 אוקטן 16.12.03 מישור אדומים דלק מישור אדומים

93.7 96 אוקטן 16.12.03 ירושלים דלק נווה יעקב

נר"ס 256.6 נר"ס 210 17.09.03 רחובות דלק קריית משה

90.8 95 אוקטן 2.01.03 ירושלים דלק שועפת

92.3 95 אוקטן 25.08.03 ירושלים סולטן אנרגיה (אלעד שמנים תלפיות)

94.2 96 אוקטן 6.08.03 סונול דרך יריחו

87.1 95 אוקטן 28.07.03 באר שבע סונול מלי

86.7 95 אוקטן 31.07.03 באר שבע סונול מלי

83.6 96 אוקטן 31.07.03 באר שבע סונול מלי

95.0 96 אוקטן 20.11.03 ערד סונול נווה שלום

92.1 95 אוקטן 02.07.03 יפו פז אילת

92.1 95 אוקטן 13.08.03 תל אביב פז למד

93.3 95 אוקטן 6.11.03 עבדת פז עבדת

96.5 98 אוקטן 20.08.03 ירושלים פז פסגת זאב

93.6 95 אוקטן 18.02.03 ירושלים פז רמת אשכול

93.7 95 אוקטן 15.05.03 ירושלים פז רמת אשכול

 

 

איש הקשר לנושא איכות הדלקים במנהל הדלק :

 

מר עמרם אזולאי.

טל: 8622056 – 04

דואר אלקטרוני : [email protected]

 

 

 

 

נכון לעכשיו אין תשובה....

דוא"ל יישלח!

עדכון בהמשך :)

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם

תשאיר אותנו מעודכנים.

 

זה מעניין מאוד.

 

גם לי היה מצב שבוא חשדתי בדלק מהול עקב בעיות התנעה בבוקר ונסיעה שהרגישה גרועה במשך שבוע.

 

 

 

מצאתי את הנתונים הנ"ל:

 

 

 

 

לשכת מנהל מינהל הדלק והגז

 

?ט' אדר תשס"ד

?02 מרץ 2004

 

דלק 2004-160

 

הנדון: נתוני תחנות דלק שנמצא בהן דלק שאינו עומד בתקן

 

מנהל הדלק עורך בדיקות מדגמיות לאיכות הדלקים המשווקים בתחנות הדלק.

על הדלק המשווק בישראל לעמוד בתקנים ישראליים רשמיים (המותאמים לתקנים האירופיים). שימוש בדלק שאינו עומד בתקן עלול לגרום לפגיעה במכלולי הרכב, ולהגברת זיהום האוויר.

 

לכל סוג דלק קיים מפרט דרישות טכניות. די באי עמידה באחת מהדרישות, לפי בדיקה במעבדה מאושרת, לפסילת הדלק הנבדק מבחינת דרישות התקן. בכל מקרה של שיווק דלק שאינו עומד בדרישות התקן, נפתחת חקירה ביחס לכל הגורמים המעורבים. הבדיקה המשמעותית ביותר לאי תקינותו של הדלק הינה בדיקת האוקטן. כל ירידה במספר האוקטן הנדרש בתקן, מצביעה על אי עמידתו בתקן.

 

במהלך שנת 2003, נטל מנהל הדלק דגימות של בנזין וסולר שנמכרו בתחנות ציבוריות ברחבי הארץ.

 

הדגימות הועברו לבדיקה של מעבדה מאושרת, ובמספר מקרים נמצא כי הדגימה אינה עומדת בדרישות התקן הישראלי הרשמי.

 

להלן יפורטו דגימות הבנזין אשר נמצאו בלתי תקינות.

אין באמור כאן כדי להצביע על אשמתו של מאן דהו, או כדי להעיד על איכות הדלק במועדים אחרים מאלה בהם ניטלה הדגימה.

 

 

תוצאות הדגימה בתחנה סוג הדלק הנבדק \ סוג הבדיקה תאריך נטילת הדגימה מיקום שם התחנה

92.0 95 אוקטן 23.07.03 כפר מנדא אור חן

88.7 96 אוקטן 25.08.03 ירושלים אלעד שמנים תלפיות

93.3 95 אוקטן 29.12.03 נתניה ד.ג.ש נתניה

92.3 96 אוקטן 29.12.03 נתניה ד.ג.ש נתניה

92.6 95 אוקטן 07.08.03 בקה אל גרביה דור בקה אל גרביה

87.4 95 אוקטן 20.11.03 דימונה דור דיאלוג דימונה

93.6 95 אוקטן 23.02.03 פתח תקווה דור סגולה

94.2 95 אוקטן 17.1103 רחובות דור שעריים

92.8 96 אוקטן 17.11.03 רחובות דור שעריים

92.0 95 אוקטן 29.07.03 תפן דור תפן

92.9 95 אוקטן 17.09.03 רחובות דיאלוג 2000

85.4 95 אוקטן 16.12.03 ירושלים דלק גבעה צרפתית

94.0 95 אוקטן 20.08.03 ירושלים דלק הסדנא

92.5 95 אוקטן 25.08.03 ירושלים דלק הסדנא תלפיות

93.2 95 אוקטן 16.12.03 מישור אדומים דלק מישור אדומים

93.7 96 אוקטן 16.12.03 ירושלים דלק נווה יעקב

נר"ס 256.6 נר"ס 210 17.09.03 רחובות דלק קריית משה

90.8 95 אוקטן 2.01.03 ירושלים דלק שועפת

92.3 95 אוקטן 25.08.03 ירושלים סולטן אנרגיה (אלעד שמנים תלפיות)

94.2 96 אוקטן 6.08.03 סונול דרך יריחו

87.1 95 אוקטן 28.07.03 באר שבע סונול מלי

86.7 95 אוקטן 31.07.03 באר שבע סונול מלי

83.6 96 אוקטן 31.07.03 באר שבע סונול מלי

95.0 96 אוקטן 20.11.03 ערד סונול נווה שלום

92.1 95 אוקטן 02.07.03 יפו פז אילת

92.1 95 אוקטן 13.08.03 תל אביב פז למד

93.3 95 אוקטן 6.11.03 עבדת פז עבדת

96.5 98 אוקטן 20.08.03 ירושלים פז פסגת זאב

93.6 95 אוקטן 18.02.03 ירושלים פז רמת אשכול

93.7 95 אוקטן 15.05.03 ירושלים פז רמת אשכול

 

 

איש הקשר לנושא איכות הדלקים במנהל הדלק :

 

מר עמרם אזולאי.

טל: 8622056 – 04

דואר אלקטרוני : [email protected]

 

 

 

 

נכון לעכשיו אין תשובה....

דוא"ל יישלח!

עדכון בהמשך :)

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
מצאתי את הנתונים הנ"ל:

 

 

לשכת מנהל מינהל הדלק והגז

 

עדכון בהמשך :)

 

לא אוהב לכתוב מחדש פעמיים :shock: :

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=28962150

 

פעולה עצמאית שלך, לדעתי האישית, לא תוביל לשום דבר (הדגימה שלך לא תתקבל כקבילה בבתי משפט).

אם זה מהתראה של היום למחר, ויש גוף ממשלתי שעושה דגימות כאלה - פנה אליו (היתכן שזה המספר ואיש הקשר אליו פנית?).

היה ופנית אליו, והוא אשכרה היה מוכן להזיז את התחת - רוב הסיכויים שגם אם הוא ידגום ויתגלו ליקויים, לא ייעשה שום דבר לתחנה. שום דבר.

אפשרות נוספת, מה שאני עשיתי בזמנו, היא לפנות למנהל שירות הלקוחות של החברה (לא התחנה!) בה מילאת את הדלק. אולי יפצו אותך על "תרומתך לשיפור השירות ללקוח", כפי שהגדירו את זה במכתב ששלחו אלי, בליווי זיכוי בשווי 55 ש"ח (מחיר מיכל דלק בזמנו) + "שי סמלי" (עט)..

 

פלא שמאז, באופן עקרוני, אני לא מתדלק ב'דלק'?

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

פורסם

אם אתה מעונין לדעת ,אם יש מים בדלק, סגור את ברז הדלק ,נתק את הצינור מהקרבורטור

הצמד בקבוק פלסטי שקוף ,ומלא בו דלק מהמיכל,מלא אותו עד הסוף,

אם אתה רואה משהו נוזלי, בד"כ בצבע חום, בתחתית הבקבוק, אלה מיים !

לצערי בגלל הרמאות שקיימת בהרבה תחנות דלק, אני עשיתי לי מינהג ,לנקז את המיכל

פעם בחודש.

לא ניתן בדרך הזאת ליבדוק אם הדלק מהול בנוזל אחר.

הנושא של מהילת הדלק, לדעתי ,איננו קשור לחברות הדלק,אלא לתחנות!

פורסם

לגבי דלק מהול אתה לא יכול להוכיח גם אם תיקח דגימה מהתחנה,תמיד בעל התחנה יכול לטעון שהדלק שהיה לך במיכל היה מהול מתחנה אחרת.אם אתה רוצה לצמצם את הסיכויים לתדלק בדלק מהול תשתדל לתדלק בתחנות השייכות לרשת ולא בתחנות פרטיות .בעל תחנה פרטית יש לו עיניין במהילה מכיוון שהוא מכפיל את הרווח שלו וגם אם יתפסו אותו ישלם קנס וימשיך למהול.מנהל תחנת דלק באחת החברות הוא שכיר ואם יתפסו אותו במהילה הוא יפוטר והחברה בה עבד כנראה גם תתבע אותו על הנזקים מה גם שרווח אישי לא יוצא לו מהמהילה

הכותב מנהל תחנת דלק בחברת דור-אלון

פורסם

:? אין על מי לסמוך במדינה.

 

עכשיו תגובה לליאורEN:

אתה יכול ללכת עם ג'ריקן ולמלא אותו דלק,

בקש חשבונית בסוף ושלח לבדיקה.

כל מה שיש בג'רעקן מתועד שנלקח מהתחנה המסויימת ע"י החשבונית.

אני לא חושב שאפשר להתנער מזה.

 

תקן אותי אם אני טועה...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

תשובה למקס ,דלק בג'ריקן אף מעבדה מוסמכת לא תבדוק אם אתה רוצה לקחת דגימה אתה צריך בקבוק זכוכית שקוף נקי ויבש לאחר מכן אתה צריך שיעמוד לידך פקח של מינהל הדלק שירשום את פרטי התחנה ,סוג הדלק,ת.ז של בעל/מנהל התחנה ,מס הפלומבה שבה הוא סוגר את הקופסה לאחר שהכניס את הדגימה לתוכה.לאחר מכן לשלם על הליטר ואז לשלוח לטכניון לבדיקה שעולה כמה מאות שקלים.אם אתה מעוניין בעוד מידע אתה יכול לקפוץ לקפה אני נמצא בתחנה בקניון חיפה

ליאור

פורסם
תשובה למקס ,דלק בג'ריקן אף מעבדה מוסמכת לא תבדוק אם אתה רוצה לקחת דגימה אתה צריך בקבוק זכוכית שקוף נקי ויבש לאחר מכן אתה צריך שיעמוד לידך פקח של מינהל הדלק שירשום את פרטי התחנה ,סוג הדלק,ת.ז של בעל/מנהל התחנה ,מס הפלומבה שבה הוא סוגר את הקופסה לאחר שהכניס את הדגימה לתוכה.לאחר מכן לשלם על הליטר ואז לשלוח לטכניון לבדיקה שעולה כמה מאות שקלים.אם אתה מעוניין בעוד מידע אתה יכול לקפוץ לקפה אני נמצא בתחנה בקניון חיפה

ליאור

 

אם תהיה בתחנה מחר- אני אשמח לקפוץ,

היום אני לא יכול...

אולי אתה תבוא למפגש ביום שלישי במושבה?

תודיע לי- אפילו במסר,

אפשר להתדיין על זה שעות.

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

תשובה טלפונית אין. (היה ברור)

 

במוסך הציעו לי להוסיף תוסף, נקנו 2 מיכלים של תוסף מוטול (יקר לאללה) :cry:

לטובת העינין אציין כי החברה עבדו כמה שעות בשני הזדמניות שונות לפתרון הבעיה (ללא חיוב) ורק לאחר שנבדקו כל האופציות הציעו לרכוש את המוצרים היקרים.

 

אז ככה....

 

מה שהוגדר תחילה בבדיחות הדעת כפתרון הדומה לכוסות רוח למת. התגלה כהפתעה! לאחר שימוש במיכל אחד (הבוקר מלאתי את המיכל השני) ושינת לילה ערבה... אפשר לומר שהבעיה נפתרה ב 95%.

 

אני מניח שנסיעה על הדלק החדש + התוסף השני + תיקון קטנטן לכיוון לאחר סיום המיכל הנוכחי... יביאו את הסאגה לסוף טוב.

 

מסכנות:

 

1. להמשיך לרכב עם רשימת התחנות "שנדגמו ונמצאו מוכרות דלק לא לפי התקן" בתיק המיכל תמיד.

2. לא לתדלק בתחנת קרן אור יהודה :2gunfire:

3. להשתדל עד כמה שאפשר לתדלק בתחנה קבועה או לכל היותר בשתיים.

4. להמשיך ולהתעדכן ברשימה "השחורה".

 

זהו עד כאן...

המשך יום נפלא לכולם :smilecol:

"Hello, my name is Inigo Montoya. You killed my father. Prepare to die."

פורסם
תשובה טלפונית אין. (היה ברור)

 

במוסך הציעו לי להוסיף תוסף, נקנו 2 מיכלים של תוסף מוטול (יקר לאללה) :cry:

לטובת העינין אציין כי החברה עבדו כמה שעות בשני הזדמניות שונות לפתרון הבעיה (ללא חיוב) ורק לאחר שנבדקו כל האופציות הציעו לרכוש את המוצרים היקרים.

 

אז ככה....

 

מה שהוגדר תחילה בבדיחות הדעת כפתרון הדומה לכוסות רוח למת. התגלה כהפתעה! לאחר שימוש במיכל אחד (הבוקר מלאתי את המיכל השני) ושינת לילה ערבה... אפשר לומר שהבעיה נפתרה ב 95%.

 

אני מניח שנסיעה על הדלק החדש + התוסף השני + תיקון קטנטן לכיוון לאחר סיום המיכל הנוכחי... יביאו את הסאגה לסוף טוב.

 

מסכנות:

 

1. להמשיך לרכב עם רשימת התחנות "שנדגמו ונמצאו מוכרות דלק לא לפי התקן" בתיק המיכל תמיד.

2. לא לתדלק בתחנת קרן אור יהודה :2gunfire:

3. להשתדל עד כמה שאפשר לתדלק בתחנה קבועה או לכל היותר בשתיים.

4. להמשיך ולהתעדכן ברשימה "השחורה".

 

זהו עד כאן...

המשך יום נפלא לכולם :smilecol:

 

:mm_yeah: תודה

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

×
×
  • תוכן חדש...