Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה ואני רוצה להישאר עם המקורית, ולרכוש מנחת - יש לי דרך לעקוף את השטות הזו של ה-HU שלא קורא MP3?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש למישהו מושג?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אשמח אם תפרט יותר על המשפט האחרון.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

בכיף

 

תזמין מפז'ו/סיטרואן (לובינסקי) חלק מקורי מק"ט 9706.AG

שלוף את הרדיו RD4 שלך

חבר את המתאם שקנית לכניסת הAUX1 בקונקטור הגדול שמתחבר לרדיו מאחורה

תכניס חזרה את הרדיו

לך למוסך עם מחשב פז'ו - תבקש שיפתחו לך את אופצית הAUX במחשב

 

חבר נגן, לחץ על source

תהנה.

 

אפשרות נוספת - EBAY:

http://cgi.ebay.co.uk/PEUGEOT-207-307-407-807-308-AUX-IN-ADAPTOR-CONNECTS2_W0QQitemZ250544445161QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item3a559cd6e9#ht_1196wt_939

 

בהצלחות

פורסם

כמה יעלה כל התהליך שרשמת? (לא ההזמנה מ-EBAY)

אני מבין ממך שזה לא מתאים לחיבור DOK רגיל, אלא רק נגן MP3 - נכון?

 

ומבחינת חיתוכים, שליטה על סאב וכל הדברים האלו - מנחת יפתור את ה"בעיה"?

 

אולי אני אסכם את המטרה הסופית שלי, כך שאנשים יוכלו להבין אותי טוב יותר:

אני לא יכול להרשות לעצמי כרגע לפרק את המערכת המקורית של הרכב (אחח מי המטומטם שהגה את הרעיון הזה לשים מערכת מובנית בכל הרכבים החדשים?!)

ולכן אני מעוניין להגיע למצב שאני אוכל להפעיל MP3 ברכב, עם סאונד שהוא לא בריצפה (מנחת)

 

תודה רבה על העזרה :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

מנחת לא מפריד תדרים. מנחת מנחית.

MP3 הHU לא ינגן, אלא הנגן שמחובר אליו לAUX IN שהסברתי לך. עלויות - תברר. בEBAY אתה יכול לראות מחיר.

הפרדת תדרים תעשה באמצעות הקרוסים של המגברים שתשים (כנראה) אחרי המנחת.

כמובן תצטרך גם מפצלים. אתה יכול גם ללכת על פרוססור כמו ה3SIXTY שיודע לקבל hi-level input, או מגבר שיש לו hi-level input (תכלס זה מנחת פנימי).

 

בכל אופן בתצורה המתוארת אל תצפה לסאונד מדהים.

גם אני התחלתי ככה.

פורסם

יש לי שאלה חדשה - אם אני עושה התקנה מוסתרת (בתא כפפות) של HU, האם יש אפשרות (דרך מפצלים או משהו) לעשות שימוש מלא גם ברדיו המובנה של הרכב?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

מפצלים לא, אולי מתגים. תלוי גם ביכולות המתקין. כי הרי הHU החדש מחובר לרמקולים המותקנים דרך המגבר ולא הHU המקורי.

בכל אופן לא מומלץ.

 

 

ידידי,

תפסיק להסתבך ותעיף את הHU המקורי מהאוטו, שים HU טוב. זה הבסיס לקבלת סאונד ראוי.

יש מתאמי פלסטיקה, ונראה לי שגם ב407 לא צריך כלום - יש מקום ל1DIN בלי שום בעיה.

פורסם

כנראה שאין מנוס מלהחליף את הפלסטיקה.

העניין הוא שזה לא תלוי רק בי (רכב משפחתי) ושאר הסובבים אותי לא כ"כ שמחים מהרעיון הזה.

לכן שאלתי לגבי אופציות עקיפות.

 

אוקיי, תודה רבה לך על העזרה!

כל טוב :)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אל תרוץ להחליף את הפלסטיקה.

חיפשתי את אותו הדבר ומצאתי משהו מעניין.

יש אפשרות לחבר USB ולשלוט על השירים דרך המערכת המובנית

בשביל זה צריך לקנות רכיב מEBAY בעלות של 100 דולר בערך

ולחבר אותו למערכת מאחור

 

הרכיב:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/USB-SD-MP3-Car-Player-for-PEUGEOT-207-307-407-607-807_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a5673f3ceQQitemZ250558542798QQptZCarQ5fAudioQ5fVideo

 

יש עוד מספר אנשים וגרסאות

פורסם

זה בידיוק כמו לחבר נגן MP3 דרך הAUX, רק שאולי תהיה שליטה על הNEXT/PREV.

בגדול, אם הבחור מחפש להוסיף MP3/קורא SD/USB ולשמור על מקוריות אז זה פתרון.

אם הבחור מחפש שיפור סאונד זה ממש לא הפתרון.

פורסם
אל תרוץ להחליף את הפלסטיקה.

חיפשתי את אותו הדבר ומצאתי משהו מעניין.

יש אפשרות לחבר USB ולשלוט על השירים דרך המערכת המובנית

בשביל זה צריך לקנות רכיב מEBAY בעלות של 100 דולר בערך

ולחבר אותו למערכת מאחור

 

הרכיב:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/USB-SD-MP3-Car-Player-for-PEUGEOT-207-307-407-607-807_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3a5673f3ceQQitemZ250558542798QQptZCarQ5fAudioQ5fVideo

 

יש עוד מספר אנשים וגרסאות

נראה מעולה, תודה רבה!

יש למישהו מושג אולי אם אני אאבד את השליטה מההגה במידה ואני משתמש במתאם הזה? או שאין קשר?

 

במידה ואני מזמין את זה (ספציפית) אני אקבל את זה ללא בעיות במכס?

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

זה אמור לעבוד גם עם השליטה מההגה לפי מה שכתוב.

זה נראה אבל כמו איזה צ'יקמוק סיני נוראי אז לא הייתי מתפלא על כל דבר שתכתוב אחרי שתזמין, תתקין את זה ותתאכזב.

 

לא אמורות להיות לך בעיות של מכס

פורסם

אני דווקא חושב שזה יעבוד

 

הנה עוד:

 

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1312&_nkw=peugeot+usb&_sacat=See-All-Categories

 

למשל לבחור הזה יש RANK די גבוהה יש לו המון מדרגים וזה עומד על 99%

http://cgi.ebay.com/CTAPGUSB011-Peugeot-308-407-407sw-OEM-to-USB-Interface_W0QQitemZ160383827281QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_3?hash=item25579efd51


×
×
  • תוכן חדש...