Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זוכר שאי שם בשנת 2007 סיפר לי עובד בחברת בת של מרצדס שפורשה מחזיקה 20% ממניות VW.

איך שגלגל מסתובב לו..

:roll:

 

אחרי הנפילות של פורד ו-GM, זה היה עניין של זמן עד ש-VW תצעד לעבר התואר הזה של מלחמת הקונצרנים.

פורסם
אני זוכר שאי שם בשנת 2007 סיפר לי עובד בחברת בת של מרצדס שפורשה מחזיקה 20% ממניות VW.

איך שגלגל מסתובב לו..

:roll:

 

אחרי הנפילות של פורד ו-GM, זה היה עניין של זמן עד ש-VW תצעד לעבר התואר הזה של מלחמת הקונצרנים.

 

פורשה ניסתה לקנות את VAG בסוף ייצא ההפך. :wink:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

לפורשה היה עודף מזומנים של כמה מיליארדים ויו"ר עם בעיות מגלומניה.

אז הוא לקח הלוואות של מיליארדי אירו בשביל להשתלט על VW.

אז הגיע המשבר.

המכירות של פורשה צנחו, ההכנסות בהתאם ופורשה נתקעה עם חובות של מילארדי אירו לבנקים.

מנגד VW, שליו"ר שלה היו בעיות מגלומניות קטנות יותר (ע"ע פיית'ון), נשארה עם כמה מיליארדי אירו בחשבון הבנק שלה.

 

אז נכנסו לשיחות, התהפכו היוצרות, פולקסווגן החליטה להזרים כמה מיליארדים לפורשה כדי להציל אותה מפשיטת רגל ובתמורה קיבלה כמה עשרות אחוזים מהמניות שלה.

בהמשך נוהלו בין בעלי השליטה של VW ושל פורשה כדי להתאחד לחברה אחת - שיחות שלא נגמרו בצורה הכי חיובית.

בתגובה החליטו בVW פשוט לרכוש רוב במניות של פורשה ולמזג אותה לתוך VW כעוד אחת מחטיבות הרכב.

 

נכון לעכשיו, יש לVW קצת פחות מ50 אחוז ולכן היא עדיין חברה עצמאית עם ניהול עצמאי.

לפי התכנונים, תוך שנתיים VW אמורים להגיע לשליטה רחבה יותר בפורשה ואז היא תמוזג לחלוטין לתוך VW.

בדיוק כמו אודי, סקודה, למבו, סיאט וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לפורשה היה עודף מזומנים של כמה מיליארדים ויו"ר עם בעיות מגלומניה.

אז הוא לקח הלוואות של מיליארדי אירו בשביל להשתלט על VW.

אז הגיע המשבר.

המכירות של פורשה צנחו, ההכנסות בהתאם ופורשה נתקעה עם חובות של מילארדי אירו לבנקים.

מנגד VW, שליו"ר שלה היו בעיות מגלומניות קטנות יותר (ע"ע פיית'ון), נשארה עם כמה מיליארדי אירו בחשבון הבנק שלה.

 

אז נכנסו לשיחות, התהפכו היוצרות, פולקסווגן החליטה להזרים כמה מיליארדים לפורשה כדי להציל אותה מפשיטת רגל ובתמורה קיבלה כמה עשרות אחוזים מהמניות שלה.

בהמשך נוהלו בין בעלי השליטה של VW ושל פורשה כדי להתאחד לחברה אחת - שיחות שלא נגמרו בצורה הכי חיובית.

בתגובה החליטו בVW פשוט לרכוש רוב במניות של פורשה ולמזג אותה לתוך VW כעוד אחת מחטיבות הרכב.

 

נכון לעכשיו, יש לVW קצת פחות מ50 אחוז ולכן היא עדיין חברה עצמאית עם ניהול עצמאי.

לפי התכנונים, תוך שנתיים VW אמורים להגיע לשליטה רחבה יותר בפורשה ואז היא תמוזג לחלוטין לתוך VW.

בדיוק כמו אודי, סקודה, למבו, סיאט וכו'..

היא לא תהיה עוד חטיבה. פשוט הכל נשאר במשפחה. רק שהצד שהיה פחות יהיר יצא עם יד על העליונה.

פורסם

האם בקרוב נראה פורשה hoaxster המבוססת על פלטפורמת הגולף ? :)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

מעניין מאוד לראות עוד כמה שנים מה יצא מכל הסיפור הזה.

לא מספיק שהמותגים של הקונצרן הזה מתחרים אחד בשני גם היום, אז להוסיף עוד תחרות לאודי ולמבו?

emotion of motion

פורסם

אם היו שואלים את בעלי השליטה בפורשה מה הם היו רוצים כעת להיות: חברה עצמאית או חברת בת של VAG?

 

הרי למעשה VAG הצילה את פורשה, אבל אני לא חושב שפורשה הייתה מעוניינת של ש-VAG תשלוט בה...

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

כל עוד הדירקטוריון והבעלי המניות גוזרים בסוף כל רבעון את הקופון שלהם, לא ממש מעניין אותם מי שולט במי. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אויש, עכשיו גם ב-911 יהיו חלונות נופלים..

:wink:

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
כל עוד הדירקטוריון והבעלי המניות גוזרים בסוף כל רבעון את הקופון שלהם, לא ממש מעניין אותם מי שולט במי. :wink:

 

כמה שאתה טועה...

קודם כל, הדיר' לא גוזר כלום, הוא רק גוף מנהל. לגבי בעלי המניות, יש רבים שמעדיפים להקטין את הקופון ולשלוט.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אז פולקסווגן מנסה להשתלט על עולם הרכב? :shock:

יש חברה שלא?

 

כנ"ל GM, פיאט, SAIC, יונדאי, PSA, וכו'

 

לא שווה החייל שלא רוצה להיות גנרל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
יש חברה שלא?

 

כנ"ל GM, פיאט, SAIC, יונדאי, PSA, וכו'

 

לא שווה החייל שלא רוצה להיות גנרל.

 

אבל אם כ-ו-ל-ם רוצים להיות גנרלים זאת בעיה. :-)

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

×
×
  • תוכן חדש...