Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לפני מספר ימים ניגשתי למוסך על מנת להחליף את הברקסים (צלחות ורפידות) כי ידעתי שהם לא במצב טוב כלל, הוחלפו הצלחות ואיתם כמובן הרפידות, הותקנו רפידות של MINTEX שהם ארופאיות לעניות דעתי לפי האתר http://www.mintex.co.uk בכל אופן ישר אחרי ההתקנה הם הרעישו וחרקו, חזרתי למוסך שייפו אותם אך עדיין הם חורקות ומרעישות, בעל המוסך ציין שאני אחזור ויחליף את הרפידות לרפידות של לוקאס או דה לוקאס, וזה יפתור את הרעש כי זה קרה לו עם עוד כמה רכבים ברפידות מסוג זה...

 

רציתי לשאול אם רפידות שחורקות ועושות רעשים מהוות בעיה בטיחותית / טכנית? בכל אופן אני אדאג להחליף לסוג הרפידות השני שהוא אמר למרות שלא מצאתי על לוקאס כלום בגוגל..

 

לשאלה השניה שלי: בזמן פירוק הגלגלים מקדימה, הוא ציין שיש לי חופש ב 2 הבוקסות הקדמיות ואף הראה לי זאת עם מברג, הוא ציין שזה צריך להיות כמו בטון ולא לזוז כלל, הוא הציע החלפה של 2 המשולשים הקדמיים ולא להחליף רק את הבוקסות אם כבר עושים טיפול שכזה..

 

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין, תודה

פורסם

תודה!,

 

אני אדאג להחליף בכל זאת את הרפידות למותג של LUCAS.... שאמור לא להרעיש.

 

לגבי המשולשים אני אדחה את קצת (חודש או קצת יותר) בעקבות תקצוב.

פורסם

אם יש לך בעיות תקצוב תחליף קודם את המשולשים ואחר כך את הרפידות.

המשולשים זה בטיחות. רפידות חורקות זה סתם רעש באוזן.

×
×
  • תוכן חדש...