Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הרכב הנ"ל ולוח השעונים הפסיק לעבוד פתאום. הכוונה הוא היה עובד ומפסיק ואח"כ שוב עובד ומפסיק ובסופו של דבר הפסיק לגמריי.

שיחקתי עם הכבל שמוביל למנוע אז בהתחלת הנסיעה לוח השעונים לא עבד ולאחר כ-5 דקות נסיעה לוח השעונים החל לעבוד עד סוף הנסיעה ויותר לא עבד.

הכוונה לספידומטר ולשעון שסופר ק"מ.

מה יכולה להיות הבעיה? אני צריך להחליף את כל לוח השעונים או שיש בעיה עם הכבל שמוביל למנוע?

פורסם

יתכן שהכבל המכני פגום או המתאם שבתוך תיבת ההילוכים או שהתקלה הנה בלוח השעונים עצמו.

מכון ספידומטרים זאת הכתובת לאיתור ותיקון הבעייה ואם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אולי ניתן יהיה לכוונך לאחד כזה מתאים באזורך.

בברכה - רפי לין

פורסם

בוולוו 940 מד המהירות איננו מכני,

ישנו רכיב היושב על הסרן האחורי (על הדיפרנציאל) ומשדר אותות ללוח השעונים, סביר שיש בעיית מגע שם (קורה בדרך כלל בחורף עקב לחות), נסה להגיע למחבר שלו (על הסרן) ולשחק איתו קצת (בעיקרון הוא נעול עם פלומבה למניעת זיוף קילומטראז) .

כדי להגיע אליו צריך להרים קצת את הרכב כיוון שהסרן שקוע בין השקע של גלגל הרזרווי ותא הנוסעים (מלמטה כמובן) או שפשוט תעלה על קצה המדרכה עם אחד הגלגלים הקידמיים.

נוסע על:

טויוטה פריוס 2019.

טויוטה קורולה 2008 רובוטית.

פורסם

אלון צודק. בדגמי 740\940 נקודת התורפה של מד המהירות היא בחיישן שנמצא בציר האחורי (בדרך כלל בחיווט ולא בחיישן).

 

בהצלחה.

 

דני

פורסם
בוולוו 940 מד המהירות איננו מכני,

ישנו רכיב היושב על הסרן האחורי (על הדיפרנציאל) ומשדר אותות ללוח השעונים, סביר שיש בעיית מגע שם (קורה בדרך כלל בחורף עקב לחות), נסה להגיע למחבר שלו (על הסרן) ולשחק איתו קצת (בעיקרון הוא נעול עם פלומבה למניעת זיוף קילומטראז) .

כדי להגיע אליו צריך להרים קצת את הרכב כיוון שהסרן שקוע בין השקע של גלגל הרזרווי ותא הנוסעים (מלמטה כמובן) או שפשוט תעלה על קצה המדרכה עם אחד הגלגלים הקידמיים.

 

 

בדיוק ! סבלתי מאותה בעיה בזמנו, הגישה למקום הנ"ל לא בעייתית במיוחד, כמו שאלון אמר - מדרכה תעזור, בכל אופן, ממליץ לך לנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים.

 

משה

פורסם

עשיתי את מה שאמרתם לי והחשמלאי אמר שהיה קצר בחוטים. הוא סידר את הקצר ובדק פיוזים והכוך בסדר אבל עדיין הספידומטר לא עובד. החשמלאי אמר שיכול להיות שהחיישן התקצר או משהו כזה.

 

מה אתם אומרים? ניקיתי את המגעים של החיישן

פורסם

לחץ קצת יותר בגסות על מאפס הקילומטרז' בזמן נסיעה (בזמן שהספידומטר צריך לעבוד) ואם אפשר תן מכות קלות על הדשבורד שממוקם מעל השעון, אם זה לא יעזור, חשמלאי.

 

 

 

משה

×
×
  • תוכן חדש...