Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה יש לי קידון גבוה.

 

הכל הלך חלק, נראה לי טוב מאד, כנראה יותר נוח.

 

אבל - יש לי מגני ידיים שלמים, והמחברים שלהם בקצוות הקידון "הלכו", ההברגות שלהם נגרסו, ההברגה החוצה היתה מלווה בהפעלת כח רב מאד יחסית, הברגה חוזרת היתה כמעט בלתי אפשרית וכאשר הוצאת את הבורג היו עליו גראדים של ההברגה.

 

ע"פ הבנתי צריך לדפוק את המחברים האלה פנימה , והם מורידים איזה מילימטר חומר מהקידון, נכון?

האם מוכרים כאלה חדשים בנפרד { ללא המגנים } ?

באופן כללי לא בא לי על המחברים האלו, ההרכבה שלהם אלימה ולא נראת לי, חשבתי להשתמש בבורג ג'מבו במקום { הבורג הזה שמגיע עפ גליל מתכת שנפתח בתוך הקיר עם הידוק הבורג }, עושה שכל?

למשהו יש פתרון אחר?

 

תודה.

 

המחבר:

f24a7587f35c4632d84e23b7205c0780030000.aspx

 

לפני

 

f24a75c9b27db3a7734dea9997f8c6b0030000.aspx

 

אחרי

f24a753761fe97f8134c78a2c1ea40d0030000.aspx

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

אך וודא קודם שאתה קונה בורג באורך מתאים וברוחב מתאים (לא עבה מדי, לא דק מדי, לא קצר מדי).

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

פורסם

זה שלי! ואני דיסלקט! { באמת } .

 

אז אולי אצלך זה כידון, לי יש קידון!

 

{ למען האמת, היתה לי הרגשה שזה לא בסדר, אבל....... } .

 

 

 

תודה על הגיבוי בנוגע לג'מבו.

 

לילה טוב.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
זה שלי! ואני דיסלקט! { באמת } .

 

אז אולי אצלך זה כידון, לי יש קידון!

 

{ למען האמת, היתה לי הרגשה שזה לא בסדר, אבל....... } .

 

 

 

תודה על הגיבוי בנוגע לג'מבו.

 

לילה טוב.

 

הלו!

 

מה אתה עושה עם האופנוע שלי?

אה רגע...

 

יש לך ספידומטר...

 

נו טוב.

 

איזה יופי.

גם כן XT.

:-)

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...