Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי בזמנו גודייר F1 אחרי פחות מ-10K היגיעו למצב שלא עוברים טסט.

גם מאחורה וגם מקדימה.

 

גם קאמברים סביב 2 מעלות אכלו אותם יפה ויצרו מדרגה.

 

ברידג'סטון מקוריים RE050A אומנם בני שנתיים אבל נגמרו לחלוטין אחרי 3K.

 

במצב כזה אני לא רואה את טויו החדשים מחזיקים 20K עם נהיגה ספורטיבית.

אני מהמר יותר על 5K.

 

אלא אם כן, שוב, משתמשים בהם לשיוטיי טיילת :lol:

 

ואני ד"א גם הייתי הולך עליהם - רק אין מידה מדוייקת שלנו (ולא בא לי להתעסק עם זה) ושבועיים לפני נעלתי סט T1R חדשים......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

גנאדי

יש ל חבר שעבר השבוע ל T1R על מיאטה NC, נסעתי מעט על הרכב אחרי ההחלפה, לא שאני מכיר אותו לעומק, אבל הבקרות עבדו הרבה פחות מההיסטריה שהייה קודם להחלפה (נעל מישלן מקוריים בני שנתיים) והם נראים בהחט כעיסקה מעולה, המידה של המיאטה, זולה ב 15% מהמידה שלי ...

 

לגבי הנסיעה שלי, סגרתי 20K על פירלי ROSSO והם במצב סביר+ (95% מהזמן הרכב "מטייל" עם אשתי)

ביום שבת, אם הקמצן שהגיב עליך יזמין אותי לקפה (הפוך קטן) עליו, אתן דיווח ראשוני, שוב, אני על רכב שונה לחלוטין מהמיאטה שלכם...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אני ממתין לשמוע ממך בשישי לתיאום, דש מה- I30 עם TRED של 400 :roll:

 

בלי קשר קפה עליך :wink:

אחלה צמיג!!! צריך לחכות שלושה חודשים כדי שיביאו במידה 16....

ברשד יש איחוד משפחות?? רגע רגע אני כבר מתקשר לסקופ האדום של YNET...

ליאור תגיד מה זה הדבר הירוק המרובע אצלך מחוץ לבית? צפרדע של זבל?:lol:

פורסם

בנאי, עלות שיחות הטלפון שעשיתי אליך להזמנות לנסיעה שוות חצי ממחיר הרכב שלך ומכיוון שאני מכיר את כל התשובות אמתין לשיחה ביום שישי ממך (שאני בין מעריך למשוכנע שלא תגיע).

אבקש לתקן אותך ב- 95% אישתך מטיילת עם הרכב ואתה מטייל את היתרה בלי גרשיים ובלי בטיח.

שכנעת אותי הקפה עלי, כמה קל להתחייב למשהו שלא יקרה :lol:

נ.ב. אל תרשום על הצמיגים סביר +, הם למכירה......רשום במצב מדהים או משהו כזה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

כמו שאני מכיר את הנפשות הפועלות,

 

כ-ו-ל-ם יישארו לישון עד מאוחר ביום שבת,

 

והתוואי יישאר שקט ונינוח עד שהשמש תצא החוצה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זהו ???

 

כל השכונה פתחה עליי את הפה ???

 

ועוד ביום כיפור ???

 

האחד, obarshad, בעברו עם WRX, מתנהל על רכב החלומות העונה לשם..... יונדאי I-30

 

השני, RoyCo בעליו הגאה של כלי לא פחות מגניב, קליאו ספורט מדהימה, נצפה ערב החג על אמה הרוחנית של ה I-30, הלא היא היונדאי אקסידנט ליסניג מפוארת (תיזהר שלא אספר לסטלה)

 

האחד מערבב נשים וקפה, השני קורא ליצירת הפאר V6 הנוספת שלי - צפרדע זבל, תמשיכו תמשיכו, בתקווה שבקרוב תרדו ל I-10 ויונדאי אטוס בהתאמה ...

 

בקיצור, ורק משום שהיום יום הסליחות, אני מבין שהכל כנראה מחיבה\קינאה\אהבה\שינאה (מחק את המיותר) ואשתדל לסלוח לכם על הכל, בתקווה שגם לכם יהיו יום אחד R1R ולא על יונדאי.

 

נ.ב: קבלו חידון - בין הפותרים נכונה מהי "צפרדע הזבל" (הנועלת גם צמיגים תחרותיים, לשטח) יוגרל ... סיבוב על יונדאי ...

(ההשתתפות בחידון אסורה לבני משפחות, חברים, אנשים מהרחוב, וכל מי שהגיב בעמוד זה)

 

2737406575_33743fc24b.jpg

 

רוצים רמז ?:

למרות שהבולמים עבים וצהובים - הם לא קוני

בטעות, במקום להנמיך את הרכב, הוא הוגבה ב 70 מ"מ (והורחב ב 100)

הדיפרנציאל הקצר ומוגבל ההחלקה מורכב בטעות מ....אחור

בטעות, חתך הצמיג הוגדל במקום לרדת לחתך נמוך יותר

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

טוב בגלל שאף פעם לא יצא לי לטייל איתך, אני מרשה לעצמי להרוס:

הרכב הוא טויטה פוראנר, עם צמיגים של מקסיס מבוקשים מאוד בשוק הג'יפים.

 

וכל מה שליאור רשם הוא לא בטעות, הוא בכוונה לאיכות חיים נכונה.

והבולמים הצהובים זה לא קוני, זה בדר"כ אולד-מן(חברה אוסטרלית של קיטים להגבהת רכב מאוד נפוצה ומבוקשת) או מונרו אדוונצ'ר למי שלא שילם על אולדמן.

 

תתחדש על הצמיגים, אולי נפגש פעם בשטח, כי לא נראה לי שתמכור אי פעם את הרכב

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

סליחה, ה- I30 היא "שידרוג" זמני (ושנוא) לאחר השמדת המגאן, אינשאלה בקרוב אשתנמך (ההפך מלשדרג) חזרה לרנו.:lol:

 

נ.ב. בנאי, יש מה לערבב ?

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

סוף דבר, אין מה לערבב, אחרי "אולי" "נראה" "יתכן" "אני אבדוק" וכדומה החליט ה- R1R שמעדיף לרכב על אופנים. :-)

 

המתינו בסבלנות לחוות דעת ממצה לגבי הצמיגים מהכיכרות של צורן וישורות החניה של הסופרמרקטים באזור.:lol:

 

איך אמר בעל הליאון TTQ - "אני (הכוונה- הוא) מחרבן על כולם".:shock:

 

העיקר שיהיה חג שמח לכולנו. 8)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

זה נשמע כאילו אתה מופתע... :roll:

 

העיקר שהתוואי לא נשאר ריק :-P

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

אולי יש אתר שבו פרסמו נתונים רשמיים על אורך חיי הצמיג?

כמה קילומטרים אומר לנסוע צמיג כזה בנסיעה יומיומית רגילה?

לפי מה שאני יודע 100TW = לקצת יותר מ 10 קילומטר על מסלול לכן הצפי ע"פ החישוב בזה מציב אותו באיזור ה 17-18 קילומטר על מסלול?!

תקנו אותי אם אני טועה.

פורסם

לזוג ה"חבובות" (זוג הזקנים שיושבים ומגחחים במופע החבובות) עופר ואלדר.

 

תהיו מופתעים... אל תהיו מופתעים... התוואי כן נשאר ריק... לא נשאר ריק.... זה בכלל לא רלוונטי כרגע.

 

בא מישהו (אני) פותח ת'רד על רשמים מסט צמיגים חדש ומסקרן (מבחינת שיפור), וכל מה שיש לכם זה ביקורת ועקיצות ?

 

אם זה הכיוון שאתם מתכוונים לקחת את הדיונים כאן בפורום, תתכבדו לרכוש צמיגים (או כל מוצר או שיפור אחר) ותשתפו את הקוראים בפורום ברשמים שלכם מהמוצר.

 

אני עם רשמים או תובנות בפורום הזה סיימתי, אני לא מתכוון לשתף או להשתתף ולהגיב בפורום יותר.

 

נ.ב: אל תתאמצו לענות, אני לא בטוח שאהיה כאן בשביל לקרוא.

 

מבחינתי ניתן לנעול את השירשור

 

ליאור (פותח השירשור)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

בנאי, אל תעלב, זה הכל מקנאה...

ביננו? אחד על I 30 והשני על קומנסל... שניהם לא יותר מהירים ממך!

 

לגבי אחיזה ושטויות, אני דווקא מאמינה שבשביל האתגר יותר מעניין לשים צמיגים בלי אחיזה ולהצליח לשמור את הרכב על הכביש :nono:

 

אני בטוחה שביום שאצטרך להחליף צמיגים לבטטה אני אחזור לשירשור הזה לחפש את ההתרשמות שלך מהטויו (או שפשוט אנג'ס לך בטלפון).

 

 

BTW,

אני לא חושבת שה-T1R מקבילים ל-F1.

זה שה-TREAD זהה לא בהכרח שם אותם באותה רמה.

"ת' המעדיפה לעיתים להקרא ט'"


×
×
  • תוכן חדש...