Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צמיג לא מדהים בכלל, בינוני לגמרי, נותן תמורה מצויינת למחיר שלו וזהו.

עכשיו אני מנסה לקמבן ADVAN בזול, מקווה להתחדש בקרוב...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
ניר - מסכים עם כל מה שכתבת, לדעתי מעט הפרזת ברעש (סע על 888 ותשווה) וכן לא הבנתי את "לא אחיד ולא צפוי מספיק", לדעתי לעומת צמיגים בכזו רמת אחיזה, האיבוד, וחידוש הקשר מאד צפויים\רגועים (ניסיון לא ארוך של כמה התגרזנויות וכמה הקפות בכוכב יאיר)

לא התכוונתי להפריז בעניין הרעש, להיפך, ציינתי שזה לא ממש מפריע לי (אבל מורגש באופן שעבורי מפתיע מאחר ואני לא רגיש במיוחד. ואכן אין לי ניסיון עם "סמי-סליקס" או משהו באיזור הזה כדי להשוות).

 

לגבי התיאור המעורפל שלי זה בגלל שבעצמי לא הצלחתי לשים את האצבע על מה שמפריע לי.

אני לא מדבר על הפרוגרסיביות שלהם אלא על כמה הביצועים אחידים וצפויים. מצאתי את עצמי לפרקים מתרשם מאחיזה גבוהה מאוד ולפרקים מופתע מאיזה תת-היגוי לא מחוייב המציאות.

אולי האשמה היא בטווח עבודה יעיל מצומצם יותר מצמיגים אחרים (כמו למשל אחיזה נמוכה כשהם קרים). אולי זאת התמודדות פחות טובה עם משטח אחיזה לא אופטימלי (מקטע של שמן, חול, whatever).

שוב, אני זורק, לא יודע לשים את האצבע אבל התחושה שלי היא של התנהגות קצת פחות צפויה מהמקוריים (וברכב עם תקשורת מוגבלת מההגה, מתבססים יותר על ציפיות על סמך ניסיון העבר :wink:).

 

בקרוב נעשה עוד השוואת מסלול ביבש מול החבר עם הקונטי ונראה אם הפעם הטויו ייתנו בראש.

פורסם

הT1R צמיג מעולה במיוחד לאור המחיר,אבל לדעתי ליוקוהמה יש פידבק ותקשורת עדיפים בהגה = יותר הנאה וצפי על המגבלות

יש לי כיום T1R ואני מאמין שהצמיג הבא שלי יהיה S-DRIVE או ADVAN

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אני רכשתי לפני 3 חודשים זוג צמיגי יוקוהומה adven sport במידה 225/45 r17 צמיג מעולה אוחז ברמה

ומאוד שקט במחיר מעולה,בצמיג ישיר פ"ת.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב. התחדשתי לפני שבועיים ב- R1R והספקתי לעשות איתם יום מסלול אחד ופעמיים וויש ברינג. אני אתחיל מהרע: הם הרבה יותר קשים מהקונטי וכנראה מרוב הצמיגים בקטגוריה. הזעזועים די חזקים והתחילו לי כמה חריקות רנו טיפוסיות שלא היו קודם. אז נוחות הנסיעה פחות טובה ויש יותר בלאי על המכלולים. על אספלט שבור הם סיוט, יש כבישים שאני לא אסע עליהם יותר בחיים וגם על כבישים כאלה הם מרעישים מאד. חובה לפתוח את הצמיגים לאט. קיבלת סט חדש של R1R? הדבר האחרון שצריך לעשות זה לסוע איתם ישר ליום מסלול. הם מתנהגים מאד מוזר כחדשים. יש להם בעיה של חוסר בפידבק שמיעתי (הם לא חורקים יותר מדי כשהם עומדים לאבד את זה). כמובן - חובה להקפיד על לחץ ניפוח גבוה אחרת לא יגמר טוב.

 

וכאן נגמר כל מה שרע ומתחיל מה שטוב. NMP ידידי - אני לא יודע באיזה תנאים בדקת את הקונטי מול הטויו (טמפרטורה, רטיבות, לחצי ניפוח וכו') אבל הם רמה אחת מעל. האחיזה עדיפה. הפידבק להגה הרבה יותר טוב. הצמיג הרבה פחות עצבני. ה- turn in מדהים !!! [הייתי מוסיף עוד סימני קריאה אבל היו מוחקים לי אותם] ועל קטעים סלולים טוב נסיעה מהירה איתם היא משחק פלייסטיישן. אני בלי ספק יכול לסוע איתם הרבה יותר מהר. תת-היגוי? בקושי פעם אחת והסט חדש עם כל הגומי עליו, כנראה שהוא רק ישתפר. בכמה החלקות של הילוך שני שעשיתי הם היו מאד צפוים. אין תלונות שם.

 

הקוריוזים: בקשר לריח שדיווחת עליו - לא חוויתי שום דבר מוזר. אחרי סשן חזק יש להם מגע רך מאד שיותר מזכיר כדור סקווש מצמיג. בגלל שהם כ"כ רכים נוטים להדבק אליהם כל מיני עצמים כמו אבנים או עלים וזה עלול לגרום לכמה שניות של רעש מאד חזק כשמשהו גדול נדבק.

 

לסיכום - למי שמוכן לסבול את האי-נוחות ואת ההוצאה הכספית (שמתבטאת בתחלופה יותר מהירה, לא בהוצאה הכספית פר סט) - שלוש מילים: ואו. מומלץ בחום.

 

יום טוב.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
הכל יחסי, כי לאבא שלי למשל, לקח 60K להגיע לאותו מצב שחיקה בברידג'סטון RE050 שזה צמיג יותר ספורטיבי ורך.

 

RE050A במאזדה6 170 כ''ס כרגע על 60,000 ק''מ ויעשו עוד 40,000 ק''מ ללא בעיה. נהיגה רגילה, ללא תחרויות.

T1R באימפרזה אחרי 5,000 ק''מ הדופן על הפנים. הסוליה בסדר, אבל איך לנהוג בלי דופן? :?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

קודם כל, תתחדש ואני שמח לשמוע שאתה מרוצה, זה הכי חשוב :-).

 

בקשר לתנאי הבדיקה שלי מול הקונטי, תיארתי במדוייק. בגדול רטוב, רטוב מאוד. זה אפילו היה די צפוי.

ביבש עוד לא יצא וכאן אני מקווה ומצפה באמת לנצחון של הטויו.

טוב לשמוע את ההשוואה שלך אבל חשוב לשים לב לעוד נקודה, שמשותפת לנו (ולרבים אחרים): אנחנו נוטים להתייחס לצמיגים המקוריים שקיבלנו על האוטו כחדשים לגמרי וכנקודת השוואה ברורה. לצערי זה ממש לא המצב.

בחלק מהמקרים ברכבי רנו ספורט הרכבים שכבו בארץ לא מעט זמן בשמש הישראלית והצמיגים מלכתחילה לא היו טריים כ"כ עליהם (בחלק מהמקרים הרכבים נמכרו עם צמיגים בני שנה וחצי כשרוב הזמן הם היו בתנאי חוץ קשים). הצמיג עדיין נראה דנדש אבל האחיזה שלו נפגעת מאוד. עד כדי כך נפגעת שהצמיג החדש דנדש למראה שהגיע על האוטו של חבר שלי תפקד בצורה זוועתית לגמרי אפילו מול הצמיגים השחוקים לגמרי שהיו לי באותו זמן.

אז אני לא זוכר בני כמה היו הצמיגים אצלך אבל אולי זה גם רלוונטי.

וחוץ מזה, יש גם עניין של התאמה לרכב. אולי הם יושבים יותר טוב על הקליאו ופחות על המגאן למרות שלא נראה לי שזה הסיפור.

בקשר לריח הצמיגים בהתחלה, כנראה שלא הייתי אומר כלום אם זה היה רק אצלי כי הייתי חושב שאני מדמיין 8). גם אצל חברים זה היה ככה (אולי לא הרגשת כי ישר הלכת למסלול לטחון להם את הצורה :wink:).

 

ושוב, תתחדש ותהנה מהם. אולי נפגש באיזה יום מסלול ונעשה החלפות להתרשמות.

 

ניר

פורסם
RE050A במאזדה6 170 כ''ס כרגע על 60,000 ק''מ ויעשו עוד 40,000 ק''מ ללא בעיה. נהיגה רגילה, ללא תחרויות.

T1R באימפרזה אחרי 5,000 ק''מ הדופן על הפנים. הסוליה בסדר, אבל איך לנהוג בלי דופן? :?

 

תוך כמה זמן עברה את הנסועה הזו ? ובני כמה הצמיגים?

הצמיגים אצל אבא שלי בני 3 ובמצב יבש ושחוק לחלוטין .

כנראה שכשהוא לא נוסע עם כל המשפחה, הוא מועך את הגז בלי רחמים בכל מיני סיטואציות :)

 

בקשר ל T1R, לא יודע איך גמרת דופן, כנראה שרק אתה יודע.

אם נסעת רגוע, והרכב תקין ומאוזן אולי מדובר בפגם ואם אכן זה פגם אני בטוח שהיבואן ישמח לעזור.

 

דרך אגב, עברתי לנעול T1R לפני שבוע. עוד אין לי ממש רשמים כי לא יצא לי להתחרע על האוטו, בינתיים מורגש שינוי אחד שעוד לא החלטתי אם לטובה או לרעה. הזנב פחות תזזיתי כלומר יותר קשה לעשות פרובוקציות.

 

אה , ובנוסף : כל החניון מסריח מגומי חדש... מתי זה עובר? :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
RE050A במאזדה6 170 כ''ס כרגע על 60,000 ק''מ ויעשו עוד 40,000 ק''מ ללא בעיה. נהיגה רגילה, ללא תחרויות.

T1R באימפרזה אחרי 5,000 ק''מ הדופן על הפנים. הסוליה בסדר, אבל איך לנהוג בלי דופן? :?

 

שום סיכוי בעולם שה-RE050A מחזיקים ככה.

זה צמיג של TW140. זה צמיג שבלי ימי מסלול ורק נסיעה מהירה יחסית החזיק 15 אלף.

אז שהוא יחזיק 60 אלף ואתה מנבא לו עוד 40 אלף? זה נשמע כמו בדיחה.

פורסם
תוך כמה זמן עברה את הנסועה הזו ? ובני כמה הצמיגים?

 

60,000 ק''מ תוך 1.5 שנה.

הצמיגים בני פחות משנתיים.

 

בקשר ל T1R, לא יודע איך גמרת דופן, כנראה שרק אתה יודע.

אם נסעת רגוע, והרכב תקין ומאוזן אולי מדובר בפגם

 

הדופן של שני הקדמיים נשחקה מהפניות החזקות וקצת מסלול.

לחץ אויר 38 במקום 32 ועדיין הדופן לא מחזיקה.

 

אה , ובנוסף : כל החניון מסריח מגומי חדש... מתי זה עובר? :D

 

כל השכנים שלי היו בטוחים שאני נוסע על מי ביוב באופן קבוע :lol:

 

 

שום סיכוי בעולם שה-RE050A מחזיקים ככה.

זה צמיג של TW140. זה צמיג שבלי ימי מסלול ורק נסיעה מהירה יחסית החזיק 15 אלף.

אז שהוא יחזיק 60 אלף ואתה מנבא לו עוד 40 אלף? זה נשמע כמו בדיחה.

 

התכוונתי למה שכתבתי.

פעם אחת עשיתי רוטציה ב-30,000 ק''מ כך שהשחיקה פחות או יותר אחידה.

כרגע הם בערך 2/3 בלאי שחיקה ויש עוד מספיק בשר כדי שיתקרבו לנסועה של 100,000 ק''מ. חוץ מהמראה בעין אני גם משווה לספייר החדש לגמרי ששוכב בבגאז' מ-0 ק''מ. הרכב לא יוצא למסלול או תחרות, לקחתי אותו פעמיים אולי למגרש החלקה. רוב הנסועה היא כביש בינעירוני מעל 100 קמ''ש.

אני מוכן לטרוח ולצלם, אם זה מענין מישהו.

אה, והמידה "215/50/17

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019


×
×
  • תוכן חדש...