Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

היום אבא שלי חוזר מחו"ל והוא היה בעברו חשמלאי רכב ככה שהוא מבין בחשמל מצוין.

 

יש לי מגבר JBL והוא במצב הגנה,שמעתי על ווליום גבוהה ופתאום הרמקולים הפסיקו לעבוד[אין סאב].

חיזקתי את החוטים של הרמקולים ואז הדלקתי את המערכת ורק רמקול אחד עבד,השארתי את זה ככה ועליתי לבית.

אחרי כמה שעות שנסעתי רמקול אחד עבד ואחרי נסיעה של כ-100 מטר גם הוא הפסיק לעבוד.

 

אח"כ אני מסתכל על המגבר ראיתי שהוא נדלק על הירוק ואז אחרי כשנייה עובר לאדום.

אחרי כמה זמן שוב הסתכלתי[לא באותו יום] ראיתי שהוא לא נכנס לירוק אלא ישר לאדום.

 

ניתקתי את הרמקולים מחשש לקצר,זה עדיין על האדום,אמרתי אולי נשרף הפיוז[יש שתים של 20] החלפתי רק פיוז אחד וזה גם לא עזר.

היום אני מתכוון להחליף גם את הפיוז השני.

 

מה עוד לבדוק היום? אמרו לי אולי הפיוז הראשי,נבדוק את זה גם היום.

תנו לי כמה שיותר רעיונות איך לפתור את זה על מנת שאני יוכל לתקן את זה.

 

חבל לי על המגבר הוא כבר כ5 שנים,מגבר טוב של JBL ואין לי עכשיו כסף למגבר חדש.

 

תודה,גולן.

פורסם

שלום גולן

מצב ההגנה המדובר זה נקרא פרוטקשן,פיוז ראשי של מתח המגבר זה לא יכול להיות, כי המגבר נדלק ומגיע אליו זרם חשמלי,

הייתי מציע שתנתק הכול כולל את חוטי הrca, ותתחיל לחבר דבר דבר עד שתגיע למצב של פרוטקשן שוב,

אם המגבר מגיע למצב של פרוטקשן, תבדוק חוטים שמשהו לא נוגע בשני וזה מקצר, תפתח תרמקולים ותראה שגם שם לא התנתק איזה חוט והוא מקצר לך תעניין

מקווה שעזרתי.

נירן.

פורסם

אתה מתבקש להמשיך את אחד השרשורים שפתחת בימים האחרונים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...