Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, יש לי פורד פוקוס 2002 עם 260K ק"מ.

האוטו לא סוחב בכלל עליות. ההילוך נשאר לא סוחב על 3000 סלד ואם אני מוריד הילוך (דוחף עוד ת'גז)

אז האוטו ממש מתפרע (כ-6000 סל"ד)

 

איך אני יכול לפתור את הבעיה?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

מתי עשו טיפול אחרון?

 

האוטו מטופל כמו שצריך מבחינת שמנים / נוזל קירור וכו'?

 

אחרי התשובה לזה אפשר יותר להתמקד.

פורסם

הרכב מטופל במורשה כל 15K ק"מ וצריך לעבור טיפול מחר. אני פשוט רוצה למקד את המוסך בבעיה ולבוא עם קצת רקע

אני בודק קירור ושמנים כל עצירה בתחנת דלק.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

עדכון: הייתי היום בטיפול 15K

המוסכניק אמר שזו כנראה בעיה שהאגזוז סתום (נשמע לי הגיוני כי האוטו עושה הרבה רעש - כמו אגזוז לחץ, כשהוא לא סוחב)

הבחור של האגזוזים אמר לי שצריך להחליף את 2 הדודים אבל עיקר הבעיה בדוד אחורי.

 

החלפתי דוד אחורי, אמנם הוא סוחב טיפה יותר טוב בעליות אבל עדיין יש בעיה.

הבחור אומר שכדי לפתור את הבעיה זה או דוד קדמי להחליף או ממיר קטליתי...

מה דעתכם? וכמה אמור לעלות דוד אחורי כמו שהחלפתי (הוא טוען שהוא מקורי תמונה תועלה בהמשך).

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

החלפתי רק דוד אחורי - עלות של 600 ש"ח כולל עבודה עם באנדים חדשים - איך המחיר?

הוא רצה על 2 דודים 1100.

 

מישהו מכיר בעיה עם הממיר קטליטי או יכול להגיד לי כמה עולה חמוד כזה?

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

סליחה שאני מציק אני פשוט רוצה לדעת אם המחיר טוב כדי לדעת אם לחזור לאותו מוכר או לחפש מישהו אחר עם מחירים יותר אטרקטיביים.

 

מצ"ב התמונה של הדוד שהחלפתי.

הוא טוען שזה מקורי ולא תחליפי האם באמת כך המצב?

p1609091545.th.jpg

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
הרכב מטופל במורשה כל 15K ק"מ וצריך לעבור טיפול מחר. אני פשוט רוצה למקד את המוסך בבעיה ולבוא עם קצת רקע

אני בודק קירור ושמנים כל עצירה בתחנת דלק.

 

זו טעות לבדוק שמן ומים בתחנות דלק. כשהאוטו חם הבדיקה לא מדויקת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

התחנה בערך 20 מטר מהבית, אני בספק אם המנוע המדהים שלי יגיע ל-90 בשבע השניות שהוא היה מונע :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

בוא נגיד ככה-אחרי שדוממת את המנוע, חכה חמש דקות לפחות לפני שתבדוק שמן.

והכי טוב-לפני ההנעה בבקר.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

תודה ומה לגבי מחיר הדוד שהחלפתי, מקוריותו ועיניין הממיר הקטליטי

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

בפוקוס של הוריי יש דוד מקורי והוא לא נראה כך, אני מאמין שהוא גם תחליפי (לא שזה רע כל עוד הוא שקט) מה שכן המחיר באמת קצת גבוה.

×
×
  • תוכן חדש...