Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6131 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טוברים לכולם.

לפני כחודש נהרס לי המגבר(V12 1000 WALT),

אני לא מבין בכלל במערכות סאונד לרכב וקיניתי את הרכב עם המערכת,

כעת ברצוני לקנות מגבר חדש שיתאים בתקציב של כ 600 שקלים כולל התקנה,

אני גר בירושלים ומחפש מקום טוב שיעשה את העבודה,

איזה מגבר לקנות, ואיפה?

אצל מי להתקין?

תודה מראש לעוזרים,

דניאל.

פורסם

600 שקל כולל התקנה :roll:

איפה אתה חי

גם אם תמצא מגבר שעולה 300 שקל

קיט התקנה לפחות 100 שקל

אתה צריך למצוא נרקומן שיתקין לך אותו ב-200 שקל

באיזה רכב מדובר ?

כל הירושלמים מתקינים מחוץ לעיר:wink:

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

JUNIOR 66,

הוא רשם שנהרס לו המגבר אז נראה לי שאין צורך בקיט התקנה וכל הדברים האלה, רק להחליף מגבר לא? (תקנו אותי אם אני טועה, אני חדש בתחום).

 

בכל מקרה,

תנסה לחפש מגבר יד שנייה.

יש בפורום לא מעט מגברים שיכולים לענות לדרישות שלך (במידה והמגבר הקודם הספיק לך).

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

המגבר הנורמאלי שמתקרב לסכום שהצעת הוא ה- JBL CS-60.4 שעולה 670 ש"ח לא כולל התקנה:

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=416544 :arrow:

 

 

כל מה שמתחת למגבר הזה הוא דומה לזבל הסיני שהיה לך, וישרף בדיוק כמו ה- V12.

 

ומה המגבר אמור להגביר בכלל ? איזה רמקולים / סאב ?

 

 

אני אישית לא מכיר מקומות בירושלים, חכו שחברי הפורום האחרים יגיבו ואולי ימליצו לך על מקום טוב ואמין בירושלים.

 

בהצלחה.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

תודה רבה על התשובות,

אמרו לי על "רדיו צליל" בירושלים...איך הוא??

ואני לא מבין למה שבן אדם לא יתקין מגבר ב200 שקל??...יש לו כבר את כל החיבורים מוכנים כי היה שם כבר מגבר!!

ואין לי מושג איזה רמקולים ואיזה סאב יש לי..קניתי את הסיאט איביזה 94 עם הכל בפנים.

דניאל.

פורסם

לא מכיר את רדיו צליל, אבל יכול להגיד לך שתזהר עם צלילי אורנים.

 

נראה לי שהכי נורמלי היום בירושלים זה "קדנס" ברחוב האומן בתלפיות.

 

תפרט קצת איזה רמקולים וסאב יש לך ולפי זה יוכלו להכוין אותך יותר טוב. מה גם שבתוספת של עוד כ500 ש"ח מהתקציב שלך תוכל לקבל תמורה הרבה יותר גבוהה. שווה אולי אפילו לחכות קצת.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

כן יש את כל החיווט המתאים(היה כבר מגבר כפי שציינתי),

אשמח ללכת ל"קדנס" ברחוב האומן, אבל אם אפשר הסבר איפה זה בדיוק באומן אשמח מאד,

איני יודע איזה רמקולם וסאב יש לי, איך אפשר לבדוק זאת?

דניאל.

פורסם
צהריים טוברים לכולם.

לפני כחודש נהרס לי המגבר(V12 1000 WALT),

אני לא מבין בכלל במערכות סאונד לרכב וקיניתי את הרכב עם המערכת,

כעת ברצוני לקנות מגבר חדש שיתאים בתקציב של כ 600 שקלים כולל התקנה,

אני גר בירושלים ומחפש מקום טוב שיעשה את העבודה,

איזה מגבר לקנות, ואיפה?

אצל מי להתקין?

תודה מראש לעוזרים,

דניאל.

 

אתה בטוח שרשום על המגבר שלך WALT? ולא WATT? :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

"קדנס" נמצא בתחילת רחוב האומן, בחניה איפה שיש שטיפת מכוניות.

 

רק חשוב שקודם כל תדע איזה מגבר אתה רוצה ואז תלך לחנות כדי שלא "ידחפו" לך מוצר שיש לחנות במלאי. (וזה לא בגלל שזה הם אלא נכון לגבי כל חנות שתלך).

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם
אתה בטוח שרשום על המגבר שלך WALT? ולא WATT? :-P

 

לא הבנתי את הבדיחה,

ובשביל לדעת איזה מגבר לבחור אני שואל אתכם פה!

ושוב כמה יעלה התקנת מגבר אם יש את כל החיווט המתאים?

דניאל.

פורסם

אם כל החיווט קיים, למה שלא תחבר בעצמך?

וחוזר על שאלת קודמיי, איזה רמקולים המגבר צריך להגביר?

מתחדשת*

פורסם
אם כל החיווט קיים, למה שלא תחבר בעצמך?

וחוזר על שאלת קודמיי, איזה רמקולים המגבר צריך להגביר?

הלוואי והייתי יודע איך!!

אני גר בצפון ירושלים, פסגת זאב, אם מישהוא יודע להחליף מגבר(היה שם פעם כבר מגבר) אני ישמח(וישלם כמה גרושים),

אני יזמין מהאינטרנט ומישהוא(מקווה שיהיה) יעזור לי להתקין,

ואיך יודעים איזה באס ואיזה רמקולים יש לי(אני יודע שהם נחמדים,לא משהוא מיוחד,)??

תודה לכל העוזרים,

דניאל.

×
×
  • תוכן חדש...