Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תת היגוי- עצות לצאת מהמצב הזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

 

שמעתי על הנהיגה שלך ממקור אנונימי, משוגע :shock:

 

:wink:

 

לעזוב את הגז עושים בעקומה קלה בתת היגוי, וליטוף ברקס קליל מאד.

בסיבוב חד ומהיר זה כבר עניין אחר לגמרי.

לא תמיד יהיה זמן לחכות להתיצבות הרכב ע"י עזיבת גז,

כשהבטונדה מתקרבת במהירות אל העכוז/צד/פרונט שלך...

 

דבר ראשון, תגיד למקור שלך שישמור על המקור שלו, :lol: דבר שני, אם מדברים על פניות קלות בלבד זה דבר אחר, ופניות חדות יותר, לוקחים בכובד ראש. אם בן אדם בא וקורא את זה וחושב שהוא יכול לנקות פניה של 90 מעלות בכביש כלשהו, עם עזיבת הגז וליטוף קל של הברקס על מהירות תלת-ספרתית, בקרוב מאוד נקרא פה הודעות בסגנון "התהפכתי בגלל שחשתי קולין מקריי" או יותר גרוע, כמות ההודעות תתחיל לרדת... :mad::?:evil::roll:

 

מה שאתה אומר זה בדיוק מה שאמרתי.

תקרא שוב.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

 

 

שמעתי על הנהיגה שלך ממקור אנונימי, משוגע :shock:

 

:wink:

 

לעזוב את הגז עושים בעקומה קלה בתת היגוי, וליטוף ברקס קליל מאד.

בסיבוב חד ומהיר זה כבר עניין אחר לגמרי.

לא תמיד יהיה זמן לחכות להתיצבות הרכב ע"י עזיבת גז,

כשהבטונדה מתקרבת במהירות אל העכוז/צד/פרונט שלך...

 

דבר ראשון, תגיד למקור שלך שישמור על המקור שלו, :lol: דבר שני, אם מדברים על פניות קלות בלבד זה דבר אחר, ופניות חדות יותר, לוקחים בכובד ראש. אם בן אדם בא וקורא את זה וחושב שהוא יכול לנקות פניה של 90 מעלות בכביש כלשהו, עם עזיבת הגז וליטוף קל של הברקס על מהירות תלת-ספרתית, בקרוב מאוד נקרא פה הודעות בסגנון "התהפכתי בגלל שחשתי קולין מקריי" או יותר גרוע, כמות ההודעות תתחיל לרדת... :mad::?:evil::roll:

 

מה שאתה אומר זה בדיוק מה שאמרתי.

תקרא שוב.

 

קראתי, שוב ושוב, ועדיין הרגשתי צורך להחמיר בעניין. בשביל שאנשים לא יפספסו. (כמו שקורה גם לי לפעמים)

פורסם
[נותנת גז, מסובבת הגה, טוסיק של אוטו שלי יוצאת סיבובה,

חזה שלי בנתינת קונטרה נגדיה, ולא בא בעמוד יותר בחיים שלך... :wink:

 

איך המ"פ שלי אמר למט"ק (כשעוד הייתי שיריונר): "1 ב', אתה ממציא לנו תו"ל חדש?"

 

בשום מקרה נתינת גז לפני סיבוב לא מוציאה טוסיק, אלא אם מדובר במכת גז מתוזמנת.

 

לגבי תיקון היגוי יתר במכונית הנעה קדמית ע"י שימוש בהיגוי הפוך - טעות נפוצה. זה יכול לעבוד, אבל זו לא הטכניקה הנכונה.

 

עכשיו לוקחת כסף שלך ועושה קורסית נוהגת מקדימה לפני בא שמאי...

 

בא נתחיל בזה שלא המצאתי שום דבר,

הזנב מקשקש בגלל ההגה, אבל זה לא מפריע לגז.

 

בכל השאר, מסכים לחלוטין.

זה עוד יבוא, זה רק עניין של תזמון, יש לי בלאגנים...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
הפתרון - להגיע לפנייה עם משקל על הגלגלים הקדמיים.

...ברקס לקראת הפניה ועזיבתו ממש לפניה

 

דרך אגב, גם זה לא פתרון קסם, צריך לקחת בחשבון עוד פקטורים: צמיגים (חמים/קרים/שחוקים); ברקסים (עוצמת בלימה שאתה יכול לקבל לפני שאתה נועל גלגלים קדמיים); מרחב תמרון על הכביש (כמה מקום יש לך, האם אתה רוצה לעבור בהחלקה או כמה שיותר באחיזה); כח מנוע (אחרי הסיבוב או באמצע, אתה תרצה להשתמש בגז בשביל לעזור לאוטו לצאת ממנו בקלות, קח בחשבון הילוך וכח). ועוד ועוד.

פורסם

חוץ מזה, לא לומדים נהיגה בהתכתבות, צאו למגרש חניה ותתאמנו.

ואחרי זה תתאמנו עוד, כי זה לא מספיק.

 

נהיגה גם לא לומדים מאימון עצמי.

אימון זה טוב אחרי קבלת הדרכה.

אחרת אתה רק ממציא לעצמך תו"ל ומנציח טעויות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חוץ מזה, לא לומדים נהיגה בהתכתבות, צאו למגרש חניה ותתאמנו.

ואחרי זה תתאמנו עוד, כי זה לא מספיק.

 

נהיגה גם לא לומדים מאימון עצמי.

אימון זה טוב אחרי קבלת הדרכה.

אחרת אתה רק ממציא לעצמך תו"ל ומנציח טעויות.

 

זה גם נכון,

וגם אצלי באג'נדה יושב לו קורס שרק מחכה ליום הולדת שלי (מתנה מההורים) ובבקשה לא להתחיל עם משפטי ה-"אם תגיע בכלל ליום הולדת"

פורסם

סליחה אם הטעתי. לא מכל החלקה אפשר לצאת! אבל יש דרך נכונה לצאת מהחלקות ועל זה אנחנו מדברים!!

והוספתי יפה מאוד שמפה אי אפשר ללמוד וצריך לקבל ניסיון בתחלס מאנשים שמבינים עניין

פורסם
הפתרון - להגיע לפנייה עם משקל על הגלגלים הקדמיים.

...ברקס לקראת הפניה ועזיבתו ממש לפניה

 

תיקון!

ברקס עם הכניסה לפנייה...

פורסם

תתרגל את מה שאני משנן כבר כמעט שנתיים.

תתיגוי - הטיית הגה + ברקס חזק.

מקסימום התחת נזרק על הקיר --> המנוע שלם. :roll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לא לחסרי חוש הומור.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

ברקס חריף לפני הפניה ועזיבה בהדרגה עד לפניה ממש בזמן הפניה לא צריך להיות לא ברקס ולא גז (הנעה קדמית כמובן)

 

אבל כמו שאמרתי מקודם אין כמו קורס מקצועי כדי להבין תעניינים באמת ביסודיות

פורסם

הטיפול בהחלקה לא מתחיל במדרכה, הוא מתחיל ממש ממש בהתחלה.

 

ככל שתאחר לטפל בהחלקה, כך תתקשה יותר, תצטרך יותר "כח מתקן", ותזדקק ליותר מרחב לצורך התיקון.

 

אם המהירות בה נהגת חורגת באופן משמעותי ממגבלות האחיזה של הצמיגים, לא תעזור לך שום טכניקה, והדבר הטוב ביותר שתוכל לעשות הוא לבלום, ורצוי מאד ליישר את ההגה בכדי לקצר את מרחק העצירה למינימום.

עם זאת, כאשר מהירות הרכב ירדה לתוך התחום בו יוכלו הצמיגים לספק מספיק אחיזה צידית לצורך הפנית הרכב, תוכל לחזור לקו הפניה ע"י הרפיה מדוושת הבלם, והעברת כל האחיזה לצורך הפנית הרכב.

 

הסבר מפורט יותר דורש כלים נוספים, ועל כן נאמר - "לא לומדים נהיגה בהתכתבות..".

 

אגב - אימון עצמי במגרש חניה ריק יכול להיעשות אך ורק בתנאי שהמקום 100% בטוח ושהדבר נעשה רק לאחר למידה בקורס רציני ואימון על יישום מה שנלמד.

 

דני.

×
×
  • תוכן חדש...