Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה עדיף לעשות עם סאב? :?:

להתקין אותו על המדף האחורי בין הרמקולים 6X9?

או להניח אותו בבגאז' בתיבה ייעודית?

 

אם בתיבה, צריך לעגן אותה למשהו? איפה הכי טוב למקם אותה בבגאז' מצוי של רכב 5 דלתות?

 

אם על המדף, האם התשובה שונה כאשר מדובר במדף שבנוי מפלטה בעובי סנטימטר בערך (וגמישה הרבה פחות מהמקורית)?

כמו כן, האם יש צורך להתקין על המדף פתחי אויר חוזר כמו בתיבה?

 

אשמח אם תעזרו

תודה

HFturbo

פורסם
קודמם כול איזה סאב יש לו בכלל?

 

עם זה FREE AIR אז יש מצב לשים אותו על המדף ..

 

אחי חסרים פרטים..

 

פרי אייר אפשר להשים אותו במדף. אבל בחיים לא תשמע את אותה העוצמה אם הוא בתיבה.

זה שהוא פריי אייר הרבה חושבים שאפשר סתם לזרוק אותו בלי תיבה זה לא נכון!.

הוא כן צריך תיבה שיש בה פורט שהאוויר יכול להיכנס וצאת בחופשיות.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
קודמם כול איזה סאב יש לו בכלל?

 

עם זה FREE AIR אז יש מצב לשים אותו על המדף ..

 

אחי חסרים פרטים..

 

פרי אייר אפשר להשים אותו במדף. אבל בחיים לא תשמע את אותה העוצמה אם הוא בתיבה.

זה שהוא פריי אייר הרבה חושבים שאפשר סתם לזרוק אותו בלי תיבה זה לא נכון!.

הוא כן צריך תיבה שיש בה פורט שהאוויר יכול להיכנס וצאת בחופשיות.

 

תמיר

 

אחי היה לי פרי אייר של פיוניר והוא עבד יותר טוב בתיבה בלי פורט אלה בתיבה אטומה..

 

אולי אני אהבתי את הצליל של תיבה אטומה...

 

לדעתי הכי טוב תיבה כי זה הרבה עבוד לשים אותו על מדף יכולים להיות רעשים נוראים בגלל הכוח של הבאס.. :p

×
×
  • תוכן חדש...