Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה SZ1 יותר מודרנית

 

אבל אני הייתי הולך בכלל על ה-SAMSUNG

 

http://www.dpreview.com/reviews/q209grouplongzoom/page14.asp

 

התמונה של הפנסוניק אולי טובה אם מודדים אותה טכנית

אבל סופו של דבר התמונות לדעתי חסרות חיים

 

http://a.img-dpreview.com/gallery/panasoniczs1_samples/p1000360.jpg

 

לעומת

 

http://a.img-dpreview.com/gallery/canonsx200is_samples/img_0197.jpg

 

של CANON לדוגמא.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

canon תמיד יתן טיפה יותר אדום בתמונות RAW.

לא יודע אם למצלמות האלו יש מצב RAW בכלל.

אודי A4

דימה.

פורסם

בכל מקרה אני לא הלך על הקנון בגלל המחיר הנמוך שאני משיג את הפנסוניק..

אבל מישהו יכול לעזור לי מאיפה אני יכול להשיג סוללה רזרבה לדגם TZ6 אני יודע שיש באיביי אבל אין לי מושג איך רוכשים שם משהו.. למרות שזה אמור להיות זול משמעותית, מישהו יכול לעזור לי לרכוש משם? להסביר לי וכל העסק בפרטי?

 

http://cgi.ebay.com/Battery-for-Panasonic-DMW-BCG10-BCG10e-TZ6-ZS1-TZ7-ZS3_W0QQitemZ370228347678QQcmdZViewItemQQptZBatteries_Chargers?hash=item563354431e&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A15

פורסם

סוללה נוספת אפשר לקנות בכול חנות צילום. לא היתי ממליץ להסתבך אם איביי בשביל 50 שקל.

אודי A4

דימה.

פורסם

TZ5, בגלל שהמסך הרבה יותר טוב.

 

הסיבה היחידה להעדיף מתחרה היא שאין לפנסוניק שליטה ידנית מלאה. אם אתה לא נוהג לכוון צמצם/תריס באופן ידני (אני לעולם לא עושה זאת במצלמת P&S שלי), זו המצלמה הטובה ביותר מסוגה (סופר זום קטנה).

העדפה של דמוי-SLR כלשהי צריכה להיות מסיבות של ארגונומיה ולא של איכות תמונה (כי מבחינת טכנולוגית ואיכות תמונה דמוי-SLR הינה קומפקטית עם גוף גדול, עם כל החסרונות והיתרונות של מצלמה גדולה יותר).

 

באתר ש-mazda 6 הביא תמונות ממנו בחרו אותה כעדיפה (ה-TZ7 כיום וה-TZ5 במבחן של הדגמים מהדור הקודם). לגבי הסמסונג, זה מה שהיה להם להגיד:

 

Image quality is the area where the Samsung engineers still have some work to do. The Samsung's output shows decent sharpness andreliable exposure but struggles with fine detail - even at base ISO - due to extensive application of noise reduction. The high ISO performance is relatively poor



 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה אומר ללכת על ה 5 רק בגלל המסך..

לי זה חלק מאוד זניח המסך אני רוצה צילום טוב נופים ואיכות תמונה יותר טוב

פורסם

היו לי את שניהם (tz6 ו-tz5)

בשורה התחתונה איכות הצילום זהה.

הtz-6 טיפה יותר דקה. אבל לא קלה באופן משמעותי. העיצוב טיפה יותר חלק.

לעומת זאת, המסך באמת יותר טוב ב-tz5.

ההבדלים העיקריים הם 10 מגה פיקסל לעומת 9 ו10X זום לעומת 12X

הפיקסלים באמת לא חשוב ( אתה לא הולך להגדיל את 99% מהתמונות) ו-9 זה די והותר.

לגבי הזום זה באמת שולי. לגבי איכות התמונה אני אוהב פנסוניק בגלל שהמצלמה לא משקרת או מייפה את המציאות. מה שתראה בבית זה בדיוק מה שראית ברחוב.

אם ההפרש הוא יותר ממאה שקל הייתי הולך על ה-tz5 בגדול כבר לא מייצרים אותה אז שווה לבקש הנחה.

בארה"ב ה-tz-6 נמכרת ב-270-300$

לעומת הtz5 שיש רק באינטרנט בסביבות ה-230$

 

דיברתי עם מוכר בחנות בארה"ב הוא אמר לי שה-tz5 הייתה כל כך מוצלחת ולא באמת היה מה לשפר אז לדעתי הוסיפו דברים כנראה יותר זולים והורידו את הדבר היקר-המסך הגדול.

אני צילמתי קרוב ל-350 תמונות כשקיבלתי את המצלמה לפני שהבטריה התחילה לעשות סימנים של "יאללה הגיע זמן לחבר אותי לחשמל"

מה שכן, מנסיון ממצלמת פנסוניק אחרת עם בטריה דומה (dmc-fz20) אחרי שנתיים ועשרות הטענות הבטריה בקושי מספיקה ל-100 תמונות

אז אולי אפשר לחכות עם זה אלא אם אתה מצלם המון וצריך ספייר איתך תמיד.

פורסם
אתה אומר ללכת על ה 5 רק בגלל המסך..

לי זה חלק מאוד זניח המסך אני רוצה צילום טוב נופים ואיכות תמונה יותר טוב

 

איכות התמונה זהה פחות או יותר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוקיי תודה אחרי בחינה של שתי המצלמות ההתמונות של TZ6 יותר קרובות למקור ממה שאני הבחנתי

רכשתי את ה TZ6 נקווה שאני לא אתאכזב

×
×
  • תוכן חדש...