Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הביטוח שעשיתי על גרירה ושמשות, השתמשתי פעם אחת בגרר אני יכול להזמין עוד פעם או שזה ידרוש עוד תשלום?

מיכאל, בורה 1.6 00'

פורסם

זה תלוי בביטוח

אבל בדר"כ בגרירה אם זה לא לאותה תקלה , אפשר כמה פעמים

לגבי חלונות אין לי מושג

תרים אליהם טלפון , הכי בטוח

:wink:
פורסם

אוקיי תודה רבה,

פשוט נסעתי בכביש וידעתי שיבוא יומו של המצמד של האוטו שלי והיום הגיע שלשום(שבת)

אז הזמנתי גרר והביא אותו הבייתה עכשיו אני צריך להביא אותו למוסך

לא הבאתי את האוטו מלכתחילה מכיוון שהמוסך שאני בוא פתוח ולא כדי להחנות לידו

מיכאל, בורה 1.6 00'

פורסם

ברמת העיקרון אתה לא יכול לגרור את הרכב יותר מפעם אחת על אותה תקלה.

ז"א הרכב נגרר למוסך ותוקן יומיים אחר כך הוא נתקע בגלל אותה תקלה, הביטוח לא יגרור את האוטו שוב.

במקרה שלך בגרירה הביתה ניצלת את הגרירה שמגיעה לך על התקלה.

 

אם תרצה לגרור שוב תצטרך לשלם והמלצתי היא לבדוק גם עם גוררים אחרים כי מחירי הביטוח בגרירה, לא במסגרת הביטוח, הם שערוריה.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

אצלי גרר נוסף על חשבוני עלה 220 שקל דרך הביטוח.

מקסימום נוסעים ללא מצמד :)

מעניין איפה המוסך שלך נמצא שאתה מפחד להשאיר שם את הרכב.

אודי A4

דימה.

פורסם

אז זהו אני לא יכול להתחיל לנסוע בכלל בלי קלאץ'

ונסיעה מהבית שלי למוסך נסיעה של 5 דקות חבל על הכסף

מיכאל, בורה 1.6 00'

פורסם
ברמת העיקרון אתה לא יכול לגרור את הרכב יותר מפעם אחת על אותה תקלה.

ז"א הרכב נגרר למוסך ותוקן יומיים אחר כך הוא נתקע בגלל אותה תקלה, הביטוח לא יגרור את האוטו שוב.

במקרה שלך בגרירה הביתה ניצלת את הגרירה שמגיעה לך על התקלה.

 

אם תרצה לגרור שוב תצטרך לשלם והמלצתי היא לבדוק גם עם גוררים אחרים כי מחירי הביטוח בגרירה, לא במסגרת הביטוח, הם שערוריה.

 

 

לא לגמרי מדוייק.

אם הרכב תוקן ויש לך קבלה על כך, תוכל לגרור שוב.

רק אם אין לך הוכחה על התיקון מבחינת הביטוח לא תיקנת ולכן לא תוכל לגרור אותו לנצח על חשבונם.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

בחברת הביטוח הקודמת שלי יצא לי להזמין גרר 4 פעמים אם אותה תקלה בפחות מחודש , קלאץ שבור :)

לא שילמתי אפילו פעם אחת , בנוסף לא נדרשתי לשום קבלה על תיקון.

בחברה החדשה הם מסרבים להזמין גרר אם זה אותה תקלה , נדרשתי לשלם 220 שקל.

 

אם בא לך לסוע אם קלאץ שבור , לפני ההתנע תכניס לראשון ותוריד בלם יד , בהתנע עצמה תוסיף גז , ככה שהרכב יתחיל לסוע.

שתדע לא נראה לי שזה חוקי לסוע ככה , בנוסף אני מאמין שהבלאי לגיר לא שווה את זה , וחוץ מזה זה סיוט לסוע ככה מניסיון.

אודי A4

דימה.

פורסם

לכל חברת גרירה יש את הנהלים שלה, כשאני רציתי לגרור פעמיים על אותה תקלה, נאמר לי כי אם האוטו תוקן במוסך שהמוסך ישא בעלות כי הוא התרשל בעבודתו. לגרור פעמיים סתם ככה על אותה תקלה לא הסכימו.

 

מי החברה שביטחה לך גרירה והסכימה לבצע את זה 4 פעמים? בשנה הבאה אני לקוח שלהם.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

הראל חברת ביטוח , חברת גרירה אינני זוכר אני אבדוק מסמכים ישנים אם בא לך.

יש לציין ששרותי הגרירה שלהם זוועתים ביותר.

 

כרגע אני בחברת שגריר , אין לי מושג מה המדיניות שלהם במקרים כאלו.

מדי פעם הם גם דורשים בדיקה לפני הזמנת גרר , פעם אחרונה בדיקה שלהם עלתה לי בסטרטר חדש.

אודי A4

דימה.

פורסם

תגיד שיש לך נזילת מים חמורה ושאין טעם לשלוח שירותי דרך כי זה בכניסה לבלוק ככה הם לא אמורים לשעות בעיות כי זו לא אותה תקלה וייראו שאתה מבין ושחבל לשלוח שירות דרך.

מניסיון שלי עדיין לא יצא שגרריסט בדק פיזית מה הבעיה באוטו וגם אם הוא היה רוצה לא הייתי נותן לו לגעת לי באוטו בכל מקרה.

פורסם

התקשרתי שאלתי העלות היא 250 שקל דרך חברת הביטוח מה אני נמצא

אבל אחרי זה התקשר אליי המנהל של הגרר שהיה צריך לבוא אמר אם אתה רוצה תבטל את ההזמנה בחברה ונשלח לך גרר פרטי העלות היא 150.

מיכאל, בורה 1.6 00'

×
×
  • תוכן חדש...