Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב

 

2 מקרי מוות ב-2 ארועי ספורט מוטורי שונים בעולם, שמזכירים לנו עד כמה הספורט הזה שבו אנו עוסקים מסוכן.

במרוץ הפורמולה-2 בברנדס-האץ, ששודר ישירות ביורוספורט, נהרג הנרי סרטיס, בנו של אלוף העולם בפורמולה-1 לשנת 1964 ג'ון סרטיס לאחר שגלגל שניתק ממכונית שעשתה תאונה לפניו פגע בראשו. הפציעה הייתה אנושה והוא נפטר מאוחר יותר.

 

במרוץ ראלי בבולגריה, ראלי שנערך תחת פיקוח ה-FIA במטרה להיכנס לסבב העולמי בשנה הבאה, נהרג נווט איטלקי בסטייג' השביעי של הראלי . כתוצאה מכך הופסק הראלי לחלוטין.

 

 

יום עצוב

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

איזה ביש מזל, זו לא מילה אפילו כדי לתאר מה שקרה שם!

 

אם אני זוכר נכון, לפני כמה שנים אחרי שנהרג מרשל כתוצאה מגלגל שפגע בו בצורה דומה הבטיחו לעשות משהו בנושא.

 

שמתם לב כמה בקלות הגלגלים האלו מתנתקים מהמכוניות???

 

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

שלום לכולם

 

מעניין שכולם בוכים כשמתחרים נהרגים בתחריות? לפני כמה שנים עף גלגל של אחת ממכוניות ה F1 לקהל ו3 אנשים נהרגו ואז לאף אחד זה לא הפריע? חברה ככה זה בספורט המוטרי או בכול ספורט אחר כולל כדורגל, זה חלק מהמשחק כמו שאומרים באנגלית יווו פליי יווו פאיי.

 

המשיכו לנהוג בזהירות ושלא יעוף גלגל המטיףף

פורסם

לא זכור לי מיקרה שבו במהלך מרוץ פגע גלגל של מכונית F1 בקהל והרג אנשים. לא בשנים האחרונות.

אני רוצה להזכיר שגם איירטון סנה הגדול נהרג בגלל שבזמן התאונה שלו התנתק גלגל ופגע בראשו.

לגבי הקלות בה מתנתקים הגלגלים - אין מה לעשות בקשר לזה. בF1 החוק מחייב חיבור הגלגל לשילדה באמצעות שרשראות, אבל ברור שיש חוזק מאוד מוגבל לחיבור הזה, וראינו גלגלי F1 מתנתקים מאז, לא פעם ולא פעמיים.

פורסם

חשבתי שהכניסו את הכבל שמחבר את הגלגל במקרים האלה לכל התחום, למעשה אני די בשוק שקיימת טכנולוגיה שיכולה למנוע מצבים כאלה ואף אחד לא עושה שום דבר עם זה...

ליעד.

פורסם
חשבתי שהכניסו את הכבל שמחבר את הגלגל במקרים האלה לכל התחום, למעשה אני די בשוק שקיימת טכנולוגיה שיכולה למנוע מצבים כאלה ואף אחד לא עושה שום דבר עם זה...

השרשראות האלה קיימות בF2, כמו שהסברתי יש להן כח מוגבל. גם ב F1 גלגלים ממשיכים להתנתק ואין מה לעשות בקשר לזה. אם השרשראת לא תיקרע - אז יקרע החיבור שלה לשילדה. יש חוזק מוגבל גם לחומר ממנו עשוייה השילדה.

הפתרון היחידי הוא לסגור את המכוניות עם חופה, אבל גם הוא לא מושלם.

פורסם

ניר שלום לך, היה לי בזמנו את הסרטון שהגלגל טס לקהל עובר את חומת המגן והורג אנשים, אולי דובי יכול לעזור, וכן הגלגל הרג אישה ושני גברים והיו עוד פצועים.

 

 

בברכה המטיףף

פורסם
ניר שלום לך, היה לי בזמנו את הסרטון שהגלגל טס לקהל עובר את חומת המגן והורג אנשים, אולי דובי יכול לעזור, וכן הגלגל הרג אישה ושני גברים והיו עוד פצועים.

 

 

בברכה המטיףף

 

לא היה דבר כזה ב F1 בעשרים השנה האחרונות. היה באינדי אם אני לא טועה.

פורסם

וכל זה קרה עוד בטרם הכניסו את תקנות השרשראות שאמורות ל"כבול" את הגלגלים למכוניות בזמן תאונה.

 

אגב - קשר קטן בין התאונה אתמול לזו של סנה ב-94 - שתי המכוניות יוצרו על ידי וויליאמס...

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

×
×
  • תוכן חדש...