Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Proton Gen.2 או מה מוסלמים יכולים לעשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית החדשה של פרוטון ממלזיה.

הבעלים של לוטוס,קג'יוה והקסברנה.

פטנטים נוספים של לוטוס בקרוב.

כל הרכב חדש.

אין שום חלק שעבר מדגמים ישנים,כמו שכולם עושים.

 

 

63274850.jpg

1593F62888260.jpg

 

http://www.autotrade.com.my/emzine/review/viewarticle.asp?awReviewId=1593&awCatId=RT.ATC.CAR.PV

אייל

פורסם
המכונית החדשה של פרוטון ממלזיה.

הבעלים של לוטוס,קג'יוה והקסברנה.

פטנטים נוספים של לוטוס בקרוב.

 

 

63274850.jpg

1593F62888260.jpg

 

http://www.autotrade.com.my/emzine/review/viewarticle.asp?awReviewId=1593&awCatId=RT.ATC.CAR.PV

 

מזכירה מבחוץ כלכך הרבה רכבים :shock:

 

פורד מונדיאו נוכחית

גריל של לנטיס

פנסים של קריזלר קרוספייר

רנו מגאן (דור קודם)

סיאט ליאון

מאחור פנסים של C קלאס האטצ'בק

פגוש אחורי של מאזדה 6

ובטח ניתן למצוא דימיון לעוד רכבים.

 

מה שכן מבפנים האוטו נחמד (אך מאד רנואי אם יותר לי לומר)

ההגה המזדקר מזכיר לי את ההגה של הדיאבלו (למבורגיני היו גם כן בבעלותם אם אינני טועה).

 

נ.ב.

אם אינני טועה לוטוס כבר לא בבעלותם.

פורסם
המכונית החדשה של פרוטון ממלזיה.

הבעלים של לוטוס,קג'יוה והקסברנה.

פטנטים נוספים של לוטוס בקרוב.

 

 

63274850.jpg

1593F62888260.jpg

 

http://www.autotrade.com.my/emzine/review/viewarticle.asp?awReviewId=1593&awCatId=RT.ATC.CAR.PV

 

מזכירה מבחוץ כלכך הרבה רכבים :shock:

 

פורד מונדיאו נוכחית

גריל של לנטיס

פנסים של קריזלר קרוספייר

רנו מגאן (דור קודם)

סיאט ליאון

מאחור פנסים של C קלאס האטצ'בק

פגוש אחורי של מאזדה 6

ובטח ניתן למצוא דימיון לעוד רכבים.

 

מה שכן מבפנים האוטו נחמד (אך מאד רנואי אם יותר לי לומר)

ההגה המזדקר מזכיר לי את ההגה של הדיאבלו (למבורגיני היו גם כן בבעלותם אם אינני טועה).

 

נ.ב.

אם אינני טועה לוטוס כבר לא בבעלותם.

אני רואה יונדאי קופה - מאחור :roll:

 

האוטו יתאים לארצינו מבחינת מראה.

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לפי מה שראש ממשלת מלזיה אמר.

הם ימכרו לישראל רק אחרי שלא יהיו פה יהודים.

תיארתי לעצמי :roll: הם לא יקבלו סופה :p

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לפי מה שראש ממשלת מלזיה אמר.

הם ימכרו לישראל רק אחרי שלא יהיו פה יהודים.

תיארתי לעצמי :roll: הם לא יקבלו סופה :p

 

דניאל.

 

אתה בטח מתכוון :

"no souf(a) for you!!!!

come back, ten years" :twisted:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
לפי מה שראש ממשלת מלזיה אמר.

הם ימכרו לישראל רק אחרי שלא יהיו פה יהודים.

תיארתי לעצמי :roll: הם לא יקבלו סופה :p

 

דניאל.

 

וסוסיתא?

×
×
  • תוכן חדש...