Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....


MexMex
שימו לב! השרשור הזה בן 7346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול הלכנו להתאמן לקראת המירוץ שיערך בשבוע הבא.

האחיזה היתה זוועתית למדי, וזמני ההקפה היו גבוהים ב2-3 שניות ממה שאנחנו יודעים לעשות שם...

 

הסיבה היא אחיזה גרועה. בעל המסלול טוען שככה זה בעונה היבשה, כי פשוט יש די הרבה אבק על המסלול.

 

השאלה העקרונית היא חיתוכי חריצים בצמיגים. האם אלו יעזרו ב2 נקודות קריטיות?

- פינוי האבק ויצירת אחיזה טובה יותר

- חימום מהיר יותר של הצמיג

 

הנתונים הטכניים:

 

1. המסלול אספלט בלבד, ללא שטח.

2. טמפרטורת (אויר) צפויה, 20 מעלות צלסיוס

3. צמיגי סליק, בהרכב סופר-רך מלפנים, ורך מאחור.

4. חימום הצמיגים לטמפרטורת עבודה לוקח כ4 הקפות

 

* לא יהייה לי זמן ביום המירוץ להחליף צמיגים. עם מה שבאים, זה מה שרוכבים

** ישנה הקפת חימום אחת לפני הזינוק. אין סיכוי שהצמיגים יהיו בטמפרטורת עבודה אחרי הקפה אחת, ולכן חימום מהיר יותר הינו קריטי.

 

 

אז לחרוץ את הצמיג או לא? הוא ינקז אבק ויעזור לאחיזה כך?

הוא יתחמם יותר מהר?

ואם חותכים, כמה עמוק ובאיזה מבנה? (מצורפות 3 אפשרויות חיתוך לצורך התייחסות)

 

בוקר

cut.jpg

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חירוץ צמיגים(כבר דיברנו על זה) נועד למים ו\או שטח.כאשר בשטח שים לב הם חורצים

רק במרכז.

אני אנסה למצוא לך לינק לגבי חירוץ המתאים.יקח לי קצת זמן.

וחוץ מזה :cry: גם אני רוצה מירוץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חירוץ צמיגים(כבר דיברנו על זה) נועד למים ו\או שטח.כאשר בשטח שים לב הם חורצים

רק במרכז.

אני אנסה למצוא לך לינק לגבי חירוץ המתאים.יקח לי קצת זמן.

וחוץ מזה :cry: גם אני רוצה מירוץ.

 

נכון...

 

אבל זה לא יעזור כלום לניקוי אבק גם כן? שום כלום?

 

ואולי בגלל החירוץ הם יתחממו יותר מהר, או שגם פה אני מדמיין...:(

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותתחיל לחשוב כמו אופנוען כביש.

אתה רוצה כמה שיותר מגע בין האספלט לצמיג!צמיג סליק מחומם היטב אוחז אספלט כמו

פולטיקאי ישראלי שאוחז דולרים :lol:

חורצים צמיגים בגשם לניקוז ולחימום.אם אין שטח או מים אז סליק סליק סליק!!!

אך איזה צרות של עשירים :wink: הלואי עלי להתלבט ככה :lol:

יאללה תפוצץ גזים ומזל טוב לך ולאישה שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתחממו מהר יותר - כן מפני שיש פחות שטח פנים לצמיג עם האספלט.

 

אך ההגיון שלי אומר שמאותה סיבה גם יאחזו פחות טוב.

 

היה לי משהו על זה, אנסה לחפש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותתחיל לחשוב כמו אופנוען כביש.

אתה רוצה כמה שיותר מגע בין האספלט לצמיג!צמיג סליק מחומם היטב אוחז אספלט כמו

פולטיקאי ישראלי שאוחז דולרים :lol:

חורצים צמיגים בגשם לניקוז ולחימום.אם אין שטח או מים אז סליק סליק סליק!!!

אך איזה צרות של עשירים :wink: הלואי עלי להתלבט ככה :lol:

יאללה תפוצץ גזים ומזל טוב לך ולאישה שלך.

 

קשה, קשה... :p

 

למה אני מתעקש?

 

- אתמול היתה אחיזה נוראית. פשוט חוסר בטחון מוחלט בהורדת האופנוע. אתה ממש מרגיש את שכבת האבק (אם כי לא רואה אותה), שלא נותנת לצמיג לגעת במלואו באספלט...

 

- עומר איזאק (המניאק...), רכב עם אחורי של אבון, משהו לא ספורטיבי במיוחד, דהיינו גומי בהרכב קשה מאוד וחירוץ אגרסיבי (אלכסוני) על כל הצמיג. והוא החליק פחות !!!

 

אז אולי יש משו בזה?

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.ניסית לחצי אויר שונים?

2.במה התבאה האחיזה הגרועה?איבוד אחורי,קידמי,חוסר אחיזה ביציאה מסיבוב תוך כדי גז?

3.בדקת כיווני מיתלים?

4.ואם אתה יכול להרשות לעצמך לנסות סוגי תרכובות שונות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.ניסית לחצי אויר שונים?

2.במה התבאה האחיזה הגרועה?איבוד אחורי,קידמי,חוסר אחיזה ביציאה מסיבוב תוך כדי גז?

3.בדקת כיווני מיתלים?

4.ואם אתה יכול להרשות לעצמך לנסות סוגי תרכובות שונות?

 

1. כן. בד"כ אני רוכב עם 25 קר. אתמול ירדתי ל25 חם. היה שיפור קטן, אך לא משמעותי.

 

2. הכל. בעיקר הרגשת חוסר בטחון והמון "כמעטים" בשיא ההטייה. פשוט לא הצלחתי לרדת נמוך כמו שאני רגיל, וכמובן, מהירות הפנייה נדפקת בגלל זה...

היו גם החלקות מיותרות ביציאה מהפנייה, אבל לא יותר מדי. יותר מהרגיל, אבל לא נורא כל כך...

 

3. כן. נבדק, שוחזר למה שאני מכיר ורגיל ממקודם (ומהיר יותר ב2-3 שניות מאתמול). שם לא הבעייה, די בוודאות.

 

5. בעקרון כן, אבל לא למירוץ הקרוב. אין סופר-סופט אחורי במלאי (יהייה רק חודש הבא). ככה שלמירוץ הקרוב, זה מה יש...

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ותתחיל לחשוב כמו אופנוען כביש.

אתה רוצה כמה שיותר מגע בין האספלט לצמיג!צמיג סליק מחומם היטב אוחז אספלט כמו

פולטיקאי ישראלי שאוחז דולרים :lol:

חורצים צמיגים בגשם לניקוז ולחימום.אם אין שטח או מים אז סליק סליק סליק!!!

אך איזה צרות של עשירים :wink: הלואי עלי להתלבט ככה :lol:

יאללה תפוצץ גזים ומזל טוב לך ולאישה שלך.

 

קשה, קשה... :p

 

למה אני מתעקש?

 

- אתמול היתה אחיזה נוראית. פשוט חוסר בטחון מוחלט בהורדת האופנוע. אתה ממש מרגיש את שכבת האבק (אם כי לא רואה אותה), שלא נותנת לצמיג לגעת במלואו באספלט...

 

- עומר איזאק (המניאק...), רכב עם אחורי של אבון, משהו לא ספורטיבי במיוחד, דהיינו גומי בהרכב קשה מאוד וחירוץ אגרסיבי (אלכסוני) על כל הצמיג. והוא החליק פחות !!!

 

אז אולי יש משו בזה?

 

יש ויש.לפעמים תרכובת רכה מידי גורמת להחליק.

עוד חומר למחשבה בשבילך ידידי.

החברה מ IRT חזרו מספרד,הם היו באימון לקראת המירוץ.כשהם עלו לרכב היה די קר ולכן

הם הלכו על צמיגי הסופט יען כי חשבו שיתחממו מהר יותר,אחד המכונאים האיטלקיים שעברו שם ורא את הצמיג שהיה לירון על האופנוע,אמרו לא שהוא צריך לרכב עם צמיג HARD :?:

ולראיה הבחור עלה על המסלול ואחרי שתי הקפות הוא עף בLOW SIDE אז עכשיו לך תבין

דבר אחד אני יודע זה שצמיג כביש לדוגמא RACE2 HARD יתחמם מהר יותר מאותו צמיג

בתרכובת רכה יותר כי הוא מיועד לכביש ומתוכנן לעבוד ללא מחממי צמיגים.

אני יודע שבטח בלבלתי אותך יותר,אני הייתי בודק את הצמיגים שלך עם לחצי אויר שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לומר את האמת לאף אחד מאיתנו אין ממש ניסיון עם סליקים

(לפחות לא לאנשים הרגילים כאן בפורום, לא המנייאקים)... כך

ששאלתך קשה...קשה...

 

אם לשפוט מהניסיון במסלול נחשונים (קרטינג), שסובל מאותה

תופעת "אבק מצטבר" הרי ששם הקארטים לא מחליפים לצמיגי

גשם מחורצים... יתרה על כן... כשרכבנו שם עם צמיגי כביש

ספורטיביים (חלקם אפילו ספורטיביים מאד מאד) לא עזרו

החריצים נגד ההחלקות. כמובן שאין לי איך להשוות לסליק.

 

אני לא חושב שהחלפה מומלצת.

 

תחשוב על נקודה נוספת...

ביום המרוץ יעברו הרבה צמיגים את הקו הנכון של המסלול,

כל צמיג שעובר שם מפנה מעט אבק. ככל שיעבור הזמן, האחיזה

תשתפר. מאד יכול להיות שיגיע המצב שתתחרט שלא עלית עם

סליק...

אם יש practice ומדידות זמנים וכו'... במרוץ כבר האספלט יהיה

נקי יותר.

 

בהצלחה בכל מקרה אחי.

מזל טוב ונשיקות למלכה שלך.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש ויש.לפעמים תרכובת רכה מידי גורמת להחליק.

עוד חומר למחשבה בשבילך ידידי.

החברה מ IRT חזרו מספרד,הם היו באימון לקראת המירוץ.כשהם עלו לרכב היה די קר ולכן

הם הלכו על צמיגי הסופט יען כי חשבו שיתחממו מהר יותר,אחד המכונאים האיטלקיים שעברו שם ורא את הצמיג שהיה לירון על האופנוע,אמרו לא שהוא צריך לרכב עם צמיג HARD :?:

ולראיה הבחור עלה על המסלול ואחרי שתי הקפות הוא עף בLOW SIDE אז עכשיו לך תבין

דבר אחד אני יודע זה שצמיג כביש לדוגמא RACE2 HARD יתחמם מהר יותר מאותו צמיג

בתרכובת רכה יותר כי הוא מיועד לכביש ומתוכנן לעבוד ללא מחממי צמיגים.

אני יודע שבטח בלבלתי אותך יותר,אני הייתי בודק את הצמיגים שלך עם לחצי אויר שונים.

 

הרכב קשה מתחמם יותר מהר מהרכב רך??? :o

סגור על זה?

לי ההגיון אומר הפוך לגמרי...

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואז תפתח לעומר הזה את ה### :!:

 

:lol:

 

את חורגת אותי...

 

לא יכול מישלין. תקציבית. הם עולים פה 250 דולר לצמיג!!!

עם ההסכם שיש לי עם ברידג'סטון, אני קונה זוג סליק במחיר הזה.... 8)

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב קטן...

 

בהקשר ל :

תחשוב על נקודה נוספת...

ביום המרוץ יעברו הרבה צמיגים את הקו הנכון של המסלול,

כל צמיג שעובר שם מפנה מעט אבק. ככל שיעבור הזמן, האחיזה

תשתפר. מאד יכול להיות שיגיע המצב שתתחרט שלא עלית עם

סליק...

אם יש practice ומדידות זמנים וכו'... במרוץ כבר האספלט יהיה

נקי יותר.

 

בהנחה שתגיע אחרון כל פעם... תזכה למסלול הנקי ביותר.

 

:p:p:p:p:p:p:p:twisted::twisted:

 

בברכת שיישרף לך ה....וגו...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב על נקודה נוספת...

ביום המרוץ יעברו הרבה צמיגים את הקו הנכון של המסלול,

כל צמיג שעובר שם מפנה מעט אבק. ככל שיעבור הזמן, האחיזה

תשתפר. מאד יכול להיות שיגיע המצב שתתחרט שלא עלית עם

סליק...

אם יש practice ומדידות זמנים וכו'... במרוץ כבר האספלט יהיה

נקי יותר.

 

בהצלחה בכל מקרה אחי.

מזל טוב ונשיקות למלכה שלך.

 

זה נכון. המצב אתמול הלך והשתפר עם ההקפות שעשינו. התחלנו ב59 שניות להקפה, וירדנו ל57, 56 גבוה...

 

אבל הזמנים הקודמים שלי היו 55 נמוך בממוצע, ושיא של 53 גבוה על אותו מסלול, עם אותם צמיגים :x

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...