Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיעצות טכנית חשובה. צמיגים, חריצים, ומה שביניהם....


MexMex
שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי צוחק?!

 

תגיד אין לך איזה פגישה עם מעצב חופות או די ג'יי???

 

 

 

 

 

 

ציטוט מדבריך:

"חירוץ של צמיג סליק נועד להתמודד עם מצבים שבהם הסליק לא נועד להתמודד איתם, כגון מים ,שטח או חול"....

נתון:על המסלול של מקס יש אבק.

הגדרה:אבק הוא חול בדרגת גרגירים קטנים יותר.

מסקנה:על המסלול של מקס יש חול.

משמעות בהתבסס על הציטוט מדבריך:יש לחרוץ את הסליק של מקס.

 

 

עכשיו תגיד לי,מ'כפת לך שהוא יחרוץ את הסליק?

 

מת על הדיונים האלו.

 

צוחק צוחק, אבל בגלל אותה מסקנה בדיוק (דבילית?) התחלתי את כל הדיון...

:roll:8)

 

לא אני....

 

ולא. ה"אין חופה" הראשונה עברה. השנייה בקרוב, אבל זה כבר מאורגן... :twisted:

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שים תמונה,הג'נגו מת לראות אותך בחליפה שלא מתוצרת דיינזה.

 

מי צוחק?!

 

תגיד אין לך איזה פגישה עם מעצב חופות או די ג'יי???

 

 

 

 

 

 

ציטוט מדבריך:

"חירוץ של צמיג סליק נועד להתמודד עם מצבים שבהם הסליק לא נועד להתמודד איתם, כגון מים ,שטח או חול"....

נתון:על המסלול של מקס יש אבק.

הגדרה:אבק הוא חול בדרגת גרגירים קטנים יותר.

מסקנה:על המסלול של מקס יש חול.

משמעות בהתבסס על הציטוט מדבריך:יש לחרוץ את הסליק של מקס.

 

 

עכשיו תגיד לי,מ'כפת לך שהוא יחרוץ את הסליק?

 

מת על הדיונים האלו.

 

צוחק צוחק, אבל בגלל אותה מסקנה בדיוק (דבילית?) התחלתי את כל הדיון...

:roll:8)

 

לא אני....

 

ולא. ה"אין חופה" הראשונה עברה. השנייה בקרוב, אבל זה כבר מאורגן... :twisted:

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים תמונה,הג'נגו מת לראות אותך בחליפה שלא מתוצרת דיינזה.

 

לא יפה ככה צוחקת עליו, J...

 

זה כמו לבקש לראות את כרובי בחוטיני... או את האזרח

רכוב על סופרמוטו... או את ה-J על הארלי...

לא יפה... :p

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים תמונה,הג'נגו מת לראות אותך בחליפה שלא מתוצרת דיינזה.

 

לא יפה ככה צוחקת עליו, J...

 

זה כמו לבקש לראות את כרובי בחוטיני... או את האזרח

רכוב על סופרמוטו... או את ה-J על הארלי...

לא יפה... :p

 

האזרח על סופרמוטו ?

 

 

שטויות.

 

עליי !

 

(תמונות בקרוב)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(תמונות בקרוב)

 

אפשר גם תמונות שלך עם ביקיני, על הדרך ?

 

(אגב, חמישי הזה אנחנו בעניין ?)

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

 

חריצים במרכז הצמיג נועדו ל 2 : פינוי מים , ולחמום מהיר יותר של מרכז הצמיג

 

לכן אני חוזר על המלצתי (לאחר דיון עם הבראין, שאם כל חוסר הניסיון הוא עדין רכב על 3 זוגות סיליקס יותר מרוב החברה פה :p )

 

חריצים בצדדי הצמיג יעזרו לצידי הצמיג להתחמם מהר יותר, ולא יפריע בפניות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

אתה תותח! אתה חם על לחתוך את הצמיגים הא!? :lol:

הם אומרים לא במרכז ,אלא בצדדים יותר לפי התמונה ,שבמרכז ישאר גומי לאחיזה טובה

בפתיחות גז.

ועדיין לפי דעתי,שים סט חדש,אל תחרוץ ותפתח להם את ה### :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

 

חריצים במרכז הצמיג נועדו ל 2 : פינוי מים , ולחמום מהיר יותר של מרכז הצמיג

 

לכן אני חוזר על המלצתי (לאחר דיון עם הבראין, שאם כל חוסר הניסיון הוא עדין רכב על 3 זוגות סיליקס יותר מרוב החברה פה :p )

 

חריצים בצדדי הצמיג יעזרו לצידי הצמיג להתחמם מהר יותר, ולא יפריע בפניות.

 

ומתי בריאן רכב על סליק חתוך בפעם האחרונה? :o

(ואני האחרון שלא מעריך את בריאן, אתה יודע את זה...)

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

אתה תותח? אתה חם על לחתוך את הצמיגים הא!? :lol:

הם אומרים לא במרכז ,אלא בצדדים יותר לפי התמונה ,שבמרכז ישאר גומי לאחיזה טובה

בפתיחות גז.

ועדיין לפי דעתי,שים סט חדש,אל תחרוץ ותפתח להם את ה### :twisted:

 

אבל הם מתייחסים לחיתוך בצדדים בגלל שיש קטע שטח, ורק שמאלה במקרה שלהם.

 

חריצים היקפיים (בשילוב עם כמה רוחביים), צרים יחסית (אני יכול לבחור את רוחב הלהב), יעזרו לחמם את הצמיג מהר יותר (אמנם במרכז, אבל החום מתפשט לצדדים אחורי זה), ולא נראה לי שהאופנוע שלי יחליק בהאצה בקו ישר בגלל זה...

חזק המלעון, אבל לא כל כך חזק...

 

אני לא רק חם להשתמש "מבצעית" באקדח החיתוך שלי, אלא באמת ובתמים רוצה ליצור את התנאים האידיאליים כדי להאכיל את ה&^^ קצת *&*...(הוא רוכב מאוד מהיר, המניאק... :twisted: )

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

אתה תותח? אתה חם על לחתוך את הצמיגים הא!? :lol:

הם אומרים לא במרכז ,אלא בצדדים יותר לפי התמונה ,שבמרכז ישאר גומי לאחיזה טובה

בפתיחות גז.

ועדיין לפי דעתי,שים סט חדש,אל תחרוץ ותפתח להם את ה### :twisted:

 

אבל הם מתייחסים לחיתוך בצדדים בגלל שיש קטע שטח, ורק שמאלה במקרה שלהם.

 

חריצים היקפיים (בשילוב עם כמה רוחביים), צרים יחסית (אני יכול לבחור את רוחב הלהב), יעזרו לחמם את הצמיג מהר יותר (אמנם במרכז, אבל החום מתפשט לצדדים אחורי זה), ולא נראה לי שהאופנוע שלי יחליק בהאצה בקו ישר בגלל זה...

חזק המלעון, אבל לא כל כך חזק...

 

אני לא רק חם להשתמש "מבצעית" באקדח החיתוך שלי, אלא באמת ובתמים רוצה ליצור את התנאים האידיאליים כדי להאכיל את ה&^^ קצת *&*...(הוא רוכב מאוד מהיר, המניאק... :twisted: )

 

אני התכוונתי לחיתוך ההיקפי שלא יהיה במרכז אלא יותר בצדדים כמו שכבר כתבת.

ואללה לא יודע מה להגיד לך חוץ מ"אין חכם מבעל הניסיון" ועד שלא תנסה,לא תדע.

אולי תוכל לעלות לאימון ולזמנים ללא חירוץ,ואז לפי ההרגשה שלך תראה אם צריך לחרוץ.

יאללה גאאאאאזזזזזזזזזזזזזייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

ואם אתה תנצח אני משכנע את גנגו להצטלם עם שמלה :shock::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

First, a cut slick allows for more bite in the dirt section, especially if it’s loamy or soft-packed. Second, the cuts allow for more flex in the surface of the tire, which allows the tire to develop more heat.

That means that it gets grippy faster (even though there’s a bit less surface area.)

 

מה שאומר שתחושת הבטן שלי נכונה. החיתוכים עוזרים לצמיג להתחמם מהר יותר!

וזאת היתה אחת מהדרישות מלכתחילה...

 

אז אולי לעשות מעט חריצים, דקים, ורק במרכז, מה שיעזור לחימום המהיר, אבל לא ישפיע על האחיזה בהטייה?

 

מה אתה אומר שחריקו?

אתה תותח? אתה חם על לחתוך את הצמיגים הא!? :lol:

הם אומרים לא במרכז ,אלא בצדדים יותר לפי התמונה ,שבמרכז ישאר גומי לאחיזה טובה

בפתיחות גז.

ועדיין לפי דעתי,שים סט חדש,אל תחרוץ ותפתח להם את ה### :twisted:

 

אבל הם מתייחסים לחיתוך בצדדים בגלל שיש קטע שטח, ורק שמאלה במקרה שלהם.

 

חריצים היקפיים (בשילוב עם כמה רוחביים), צרים יחסית (אני יכול לבחור את רוחב הלהב), יעזרו לחמם את הצמיג מהר יותר (אמנם במרכז, אבל החום מתפשט לצדדים אחורי זה), ולא נראה לי שהאופנוע שלי יחליק בהאצה בקו ישר בגלל זה...

חזק המלעון, אבל לא כל כך חזק...

 

אני לא רק חם להשתמש "מבצעית" באקדח החיתוך שלי, אלא באמת ובתמים רוצה ליצור את התנאים האידיאליים כדי להאכיל את ה&^^ קצת *&*...(הוא רוכב מאוד מהיר, המניאק... :twisted: )

 

אני התכוונתי לחיתוך ההיקפי שלא יהיה במרכז אלא יותר בצדדים כמו שכבר כתבת.

ואללה לא יודע מה להגיד לך חוץ מ"אין חכם מבעל הניסיון" ועד שלא תנסה,לא תדע.

אולי תוכל לעלות לאימון ולזמנים ללא חירוץ,ואז לפי ההרגשה שלך תראה אם צריך לחרוץ.

יאללה גאאאאאזזזזזזזזזזזזזייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

ואם אתה תנצח אני משכנע את גנגו להצטלם עם שמלה :shock::lol:

 

את זה אני זוכר, וזה כבר שווה להשתדל ממש :p

 

רעיון לא רע, לנסות, ואז לחרוץ...

רק בעייה קטנה, קטנטנה כזאת...

במסלול האמור אין חשמל עדיין! (יעני אין חשמל = אין אקדח חיתוך)

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7371 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...