Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלו תמונות ראשונות של הספלאש 1.2 ליטר גיר אוטו' תוצרת הונגריה , יתכן כי הרכב כבר ישווק באוגוסט כאחיו הקטן יותר של הסוויפט וקצת גדול יותר מהאלטו ששיווקה החל לא מזמן , נראה כי יבואן סוזוקי רוצה לנגוס חלק גדול משוק הקטנות , מעניין אם המחיר יהיה תחרותי .

אגב מחיר האלטו ירד ל 73000 ש"ח לאחר פירסום רפורמת המס הירוק .

08-07-09_1653.jpg

08-07-09_1655.jpg

08-07-09_1652.jpg

08-07-09_1651.jpg

פורסם

אתה עובד חברת סוזוקי? כי אלה לא התמונות הראשונות שאתה מעלה.

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

פורסם

מזכירה לי משהו קטן, צר, מכוער ומרעיש (אה כן זה היה אטוס).

מגוחך לקנות רכב כזה במחיר כזה רק בגלל שזה "חדש מהניילון". במחיר של 70,000 שח ניתן למצוא רכב אמיתי בן שנה-שנתיים.

פורסם
איך החלטת שהוא "נראה" טוב מהסריון בכמה תמונות פלאפון משובשות?

 

בעיקרון הוא סופר סופר מיני שזה רמה אחת מתחת לסיריון.

סיריון היא סופר מיני ? לא ידעתי, רכב כזה קטן, איך הוא עומד באותה קבוצה עם הקליאו ?

ואם הספלאש היא סופר סופר מיני (קוראים לזה אגב מיני), אז מה האלטו ? סופר דופר אולטרה מולטי מיני סופר מיני ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
סיריון היא סופר מיני ? לא ידעתי, רכב כזה קטן, איך הוא עומד באותה קבוצה עם הקליאו ?

ואם הספלאש היא סופר סופר מיני (קוראים לזה אגב מיני), אז מה האלטו ? סופר דופר אולטרה מולטי מיני סופר מיני ?

 

הסיריון משתייכת לקטגוריית הסופר מיני, נכון שהיא קטנה יותר מקליאו או 207 אבל היא עדיין נחשבת באותה קבוצה (עניין של גיל כרונולוגי וסגנון).

הספלאש היא מעיין מיני-מיקרוואן איפה שהוא בסביבת המחיה של בין דייהטסו מאטריה, הונדה ג'אז ויאריס וורסו זצ"ל.

קשה לשים את האצבע במדויק בשל הזליגה והנזילות המאסיבית של השנים האחרונות בין הסגמנטים.

האלטו היא פשוט מיני זה הכל.

 

ככלל תוספת ה"סופר" ל"מיני" באה כאן במשמעות של גדול יותר, כמו ב- סופר-מרקט שהוא מרקט גדול, או סופר-מן שהוא האיש שעובד בסופר הנ"ל...:wink:

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

נכון שיש בלבול וזליגה אבל. הדור הנוכחי של הסיריון היא אכן איפשהו בין המיני לסופר מיני הקודם היה בפירוש מיני.

והספלאש גם נמצאת באותו המקום בין האלטו לסוויפט .הספלאש היא ממש לא כמו מאטריה שהיא מיקרוואן בערך כמו ניסן נוט.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

סתם משהו בקשר לדיון.

לרכב הזה יש גם גרסה של אופל שנקראת אגילה.

אם UMI היו מחליטים להביא את האופל מעניין איך היו נראות התגובות פה. :roll:

 

Opel_Agila_g.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
הסיריון משתייכת לקטגוריית הסופר מיני, נכון שהיא קטנה יותר מקליאו או 207 אבל היא עדיין נחשבת באותה קבוצה (עניין של גיל כרונולוגי וסגנון).

הספלאש היא מעיין מיני-מיקרוואן איפה שהוא בסביבת המחיה של בין דייהטסו מאטריה, הונדה ג'אז ויאריס וורסו זצ"ל.

קשה לשים את האצבע במדויק בשל הזליגה והנזילות המאסיבית של השנים האחרונות בין הסגמנטים.

האלטו היא פשוט מיני זה הכל.

 

ככלל תוספת ה"סופר" ל"מיני" באה כאן במשמעות של גדול יותר, כמו ב- סופר-מרקט שהוא מרקט גדול, או סופר-מן שהוא האיש שעובד בסופר הנ"ל...:wink:

הספלאש עומדת איפה שהוא בין הונדה ג'אז ומאטריה ?

כפי שהבנתי היא אף קטנה מהסוויפט, שהג'אז, ובטח ובטח יאריס וורסו ומאטריה גדולות ממנה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בדוק מספרים וממדים ותיווכח כי מראה העיניים עשוי לבלבל אך המספרים והעובדות אומרים אחרת.

ראשית, ספלאש למעשה יושבת על בסיס הסוויפט.

גם אם ממשיכים הלאה הדימיון נותר בעינו- האורך הכללי שלה הוא 374 ס"מ (מאטריה- 380, ג'אז- 390 שזה די קרוב) הנוט אגב, כבר בשכונה קצת אחרת עם 408 ס"מ ובסיס גלגלים גדול משמעותית.

בממד הגובה היא ממש באמצע בין מאטריה וג'אז והרוחב גם הוא אינו שונה מהותית מהשתיים.

אבל אני חושב שצריך לראות אותה פיזית לצד השתיים האחרות כדי להחליט האם המספרים האלו מתורגמים גם בשטח.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

×
×
  • תוכן חדש...