Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום היקרים.

 

לא מזמן אני ובעלי קנינו רכב של חבר שנפטר בצער רב.

אנחנו מאוד רוצים לשפר את הרכב במהירות ובאחיזה, חשוב לציין שהרכב בעל ערך מאוד גבוה ולא ניתן להחלפה.

הרכב משנת 1998.

הרכב טופל מיום היוולדו בקמור, הרכב במצב חדש ולא זקוק לשום יישור קו כלשהו.

לרכב צמיגים 225/45/18 חדשים, ובוצע טיפול בשמנים איכותיים.

התקציב שלנו נע ביין 4k-6k.

אנחנו טסים בחודש הבא לגרמניה וחשבתי האם ניתן להביא חלקים מגרמניה במחירים זולים? הכוונה היא יותר לשיפור היופי,ולא מכני.

 

חשוב לציין שהמטרה היא מעט כוח בהאצה, לא משהו בסדר גודל של טורבו,או החלפת מכלולים כגון מנוע,גיר.

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם
אנחנו מאוד רוצים לשפר את הרכב במהירות ובאחיזה.

 

הכוונה היא יותר לשיפור היופי,ולא מכני.

 

תהיו קצת יותר החלטתיים.

פורסם

הכוונה היא לשיפור האחיזה והמהירות היא בארץ, עזרה ממכם.

הכוונה בשיפור הקוסמטי הכוונה היא חלקים מגרמניה, הכוונה היא אפטר מרקט שנמכר שם בזול, כגון מראות,סמלים,וכל מיני קישוטים.

פורסם

מהניסיון שלי על E36, בולמים וקפיצי הנמכה יעשו רק טוב לאחיזה ולהתנהגות. מלבד לנוחות הנסיעה ולא לשכוח שגם ככה המושבים די קשים ברכב הזה. בכל מקרה, צריך לקחת הכל בפרופורציה, ביחס לרכב רגיל ומונמך הרכב הזה די נוח.

 

הייתי מחליף את הג'אנטים והצמיגים למידה 17. סט צמיגים ברוחב 225/45/17. מידה די זולה אם לא הכי זולה למידה 17. כך גם זה פחות 'יעמיס' על כוח המנוע שגם ככה לא חזק מי יודע מה למשקל הרכב. מרכז הכובד יונמך בכמעט ס"מ וחצי, ההילוכים 'יתקצרו' וזה טוב לתאוצה ואז יהיה שילוב טוב יותר של האצה עם אחיזה. ויופי, אני בחור שטחי ויופי חשוב לי. מתנצל.

 

לגבי מנוע, לגרום לו לגרום לרכב להתקדם מהר זה יהיה משימה כמעט בלתי אפשרית ללא יכולת הנשמה חיצונית. ולא כי המנוע עצלן אלא כי משקל הרכב לא נמוך במיוחד. אם ניקח בחשבון שיש עוד איבודי כוח בגלל הדרייבשאפט כתוצאה מהנעה אחורית אז...

 

לגבי חיצוניות, סט פגושים וחצאיות של M3 יוסיפו המון. רק שזה לא משהו שתוכלי להביא במטוס כשתחזרו. אולי איזה סמל לגריל.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

קוסמטיקה זה רק עיניין של טעם! זה תלוי בכם.

המלצה שלי שתוכלו להרגיש את הרכב "חי" יותר מאיץ טוב יותר תרדו בגודל ג'אנט. למנוע חלש יחסית קשה מאוד לסחוב

225/45/18

אם הגלגל יהיה מעט קטן יותר לרכב יהיה קל יותר לנסוע.

לשיפור אחיזה מומלץ להחליף בולמים, קפיצים רק שזה יבוא על חשבון נוחות. עד כמה רחוק תיירצו ללכת תלוי בכם.

לשיפור התנהגות מומלץ לחזק את השילדה בסטראט עליון ותחתון גם קדימה וגם אחורה.

פורסם

קודם כל תודה רבה יאשה על התשובה המירה והמקצועית.

לגבי הגלגלים, בעלי משוגע עליהם, הוא יחליף אותי ולא את הגלגלים:shock:

הוא הפך חצי עולם לאשר, וכל העולם להשיג אותם ככה שהוא לא יחליף זה בטוח.

 

לגבי הכוח, משיטוט וחיפושים שלנו באתר ראיתי ציפים,פילטרים פתוחים, אגזוזי לחץ\רעש\זרימה ועוד..

הדברים האלה אכן מוסיפים או שזה בעצם דברים די שטותיים?

 

אני מעדיפה להשקיע עוד ברכב, ולעשות זאת במקצועיות שתתבטא בעוד טיפה כוח בהאצה,בסיבוב ובמה שניתן במסגרת הריאלית.

פורסם

עדיין בשביל מהירות\כח זה לא תקציב שתרגישי בכלל הבדל

בכל אופן, הדברים שכן עושים הבדל זה מה שרשמת שאת לא רוצה להחליף

 

PS

כולנו מחפשים נשים שיחפשו שיפורי רכב במקומינו

יש עוד כמוך ? אם כן איפה וכמה הן פנויות לנישואים ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה רבה על המחמאה, בעלי לפעמים מתעצל להקליד אז אני פה בשביל זה:-P

לענייננו, אולי בכל זאת? עם עליית התקציב עד ל10k.

 

תקציב אשר מיועד אך ורד לשיפור הרכב, לא מבחינה קוסמטית.

×
×
  • תוכן חדש...