Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אשמח לחוות דעת בנוגע לרנו סניק מודל 2006. הרכב אוטומטי, 1.6 בנזין.

רמת הגימור היא Confort Expression.

הרכב מליסינג ועבר 100,000 ק"מ.

צרכינו מהרכב ממוצעים ורגילים. 30 ק"מ בימי חול, מדי פעם יותר בסופ"ש.

 

לאחר עיון קל וחיפוש בפורום, כמעט ולא מצאתי כלום. הדבר היחיד שמצאתי הוא בנוגע לבטיחות של הרכב. בחור אחד טוען כי בשנים הללו הESP בא כאופציה, ואין ממש דרך לדעת האם הוא מותקן או לא.

 

האם ניתן לדעת האם מותקן ESP על הרכב כאשר אני לוקח את הרכב לבדיקה במוסך ?

אותו אחד אמר בתגובתו שאפשר לברר זאת ע"י חיוג מהיר ליבואנית- קרסו, למסור לה את מספר הרישוי של הרכב והם כבר יחזירו לך תשובה. זה נכון ?

 

עוד משהו, אולי יש איזה כפתור המכבה את הESP שאפשר לחפש ? משהו ?

 

 

תודה רבה לעוזרים.

 

אריאל.

 

*בבקשה לא רק לענות על השאלות בסוף, אלא גם לתת חוות דעת מלאה על הרכב.

פורסם

ESP מופיע ברשיון הרכב כ"בקרת יציבות".

לדעתי לא יהיו הרבה הבדלים בין רנו סניק לרנו מגאן, שעליה לא חסרים דיונים.

פורסם

כן, בדקתי כבר את העניין עם בקרת היציבות, ולא מותקן בה.

בכל מקרה, בינינו זה שטויות. הסיכוי שניכנס באמת לתאונה כלשהי נמוך מאוד..

 

על רנו מגאן קראתי דיונים גם, עליה גם לא אומרים כל רע :)

יש כאלה האומרים כל מני דברים על האמינות, אבל זה הכל על סמך הרנו הישנות. הדור החדש של רנו ממש מראה אמינות גבוהה יחסית, ללא בעיות מיותרות.

×
×
  • תוכן חדש...