Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנב לאור היום!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הערב (שעה7.45) עשיתי את דרכי בעיר הקודש ירושלים בצומת פת.פתאום אני רואה מאזדה לאנטיס כסופה עם חלון נהג מנותץ,

אזעקה דולקת וללא אורות עם בן מיעוטים בפנים נוסעת בטירוף תןך זיגזוג של נתיבים.כמובן שהתקשרתי מיד למשטרה תוך שאני מנסה לשמור על קירבה בינינו-אך לשווא.מה שהותיר אותי עם אגרופים קמוצים מרוב עצבים.

רק אחרי כמעט רבע שעה חזרה אלי המוקדנית עם שאלות של מה נשתנה...

בתור אחד שחווה את החוויה המפוקפקת-רחמי על בעל הרכב.

ולגנב אני מאחל-שירקב בכלא עד יומו האחרון.

ולירושלמים שבינינו:

אם הבחנתם ברכב הנ"ל היום באזור 7.45 ומעלה ויש לכם מידע-אל תהססו-פנו למשטרה.זה המעט ש(אולי) אפשר לעשות.

המשך ערב טוב

בני

חבר,אתה חופר

פורסם
נכון המוקדנית "במשטרת התפוחי-אדמה" ענתה לך?! "תגיע להגיש תלונה"

 

מחזק.

לא שווה לבזבז את הזמן עם המשטרה בארצנו, עד שייזכרו במקרה הרכב כבר יהיה בשטחים בדרום מפורק לחלקים ובדרך להרכבה בטייבה...

במקרים כאלה אין הרבה מה לעשות חוץ מלחפש פרטים מזהים על הבעלים של הרכב ולנסות להודיע לו.

×
×
  • תוכן חדש...