Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר להספק :

לא רחוק ממנו ובלי כל החרטא של 4 מיכלי דלק שונים ותערובת לעופות ,כבר לפני מספר שנים

בנה מייק מורן קמארו חוקית לכביש עם 2200 כ"ס ,

מנוע 442CI ועוד ארבעה מגדשים סיפקו את הכח.

02PHRS1_024Moran23_z.jpg

 

02PHRS1_024Moran07_z.jpg

 

02PHRS1_024Moran20_z.jpg

 

 

דבר שני : אני מסופק מאוד לגבי צמיגים בסיווג מהירות של 500 קמ"ש +

אולי למיקי תומפסון היו ואנל'א יודע עד כמה הם רלבנטיים ליום יום.

במהירויות הללו הצמיג מתחמם (הקוטר עולה וכך גם המהירות הסופית) כך שיש לשמור על תרכובת קשה , אבל תרכובת קשה משמעותה פחות אחיזה , בקיצור תסבוכת .

 

 

אם נאמין לרמי גלבוע , מפלצות הראלי קרוס של תחילת שנות התשעים הגיעו ל 100 קמ"ש בשניה וחצי , יותר מהר מפורמולה 1.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההספק נראה לי מופרך בשביל רכב חוקי לכביש או שניתן בכלל לנהוג בו מחוץ למסלול הדראג.

רכבי top fuel מוציאים בסביבות 8K כוח סוס ממנוע 8 ליטר, אבל מדובר ממנועים שמכורסמים מגושי אלומיניום

ומפורקים לאחר כמעט כל מקצה !

 

היחס הספק למשקל של הרכב ההדובר הוא 2.5 כ"ס לק"ג, סתם להשוואה ב F1 היחס הוא בערך 1.5 כ"ס לק"ג. :shock:

 

בקיצור לדעתי נשמע קצת כמו הנפצה אבל אשמח לאכול את הכובע, מישהו מוכן לנדב כרטיסי טיסה לבונוויל?

פורסם

אולי תעשה את מה שעשה האדם המבוגר בסרט "החלום המהיר בעולם" (שמבוסס על פי סיפור אמיתי). מי שלא מכיר כדאי שיצפה.

 

נראה מפחיד מאוד להיות קרוב לדבר הזה שלא לדבר על להיות בפנים.:shock::lol:

מקווה שהמספרים יאומתו ושזה לא רק סיפורי אלף לילה ולילה.

פורסם

אז ההבדל בין הרכב הזה ולבין המכוניות המצחיקות במסלולי המלח בארה"ב שרכב זה מאובזר בנורות איתות ונראה כמו רכב על.

אני רוצה לראות אותו פונה, אמין, ועובר באמפר, וכל זה בספק שהוא לא יתחיל לגמגם איך שהוא יעלה על כביש פצוע.

פורסם
רוב ההתנגדות שפועלת על הרכב היא דאווקה התנגדות האויר.

התנגדות אוויר יש בכל מקרה.

אם מעלימים את התנגדות הצמיגים, לעומת זאת... יהיה שיפור.

יש מבין?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש בעיה עם רכב מונע גלגלים ,קיים גבול מסוים אאל"ט המהירות הגבוהה ביותר לרכב מונע גלגלים היא באיזור ה 600 קמ"ש

מעבר לגבול זה ההנעה היא ע"י דחף .

פורסם
התנגדות אוויר יש בכל מקרה.

אם מעלימים את התנגדות הצמיגים, לעומת זאת... יהיה שיפור.

יש מבין?

 

התנגדות הגלגול וחיכוך הצמיגים -קבועים.

התנגדות האוויר משתנה, בהכפלת המהירות,התנגדות (גרר) האוויר עולה בריבוע.

מעל 100 קמ"ש עיקר כח המנוע (בכל הרכבים) מופנה "לטפל" בהתנגדות האוויר.

אם לוקחים מנוע לנצ'יה תמא טורבו ומוציאים ממנו 600-700 כ"ס ,למה זה לא נראה הגיוני לקחת מנוע קורבט 660 כ"ס במקור ולהוציא 2500?

פורסם

לא ניתן להאיץ מהר מ-2 שניות למאה גם עם 3,000 כ"ס, אין מספיק כוח הצמדה.

בגלל זה פורמולה 1 עושה 0-100 ב-2.5-3.0, ואילו 100-200 ב-1.5 שניות בלבד.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אז בשביל מה להמציא מכונית עם 2500 כוחות סוס שמגיעה ל100 ב2.5 שניות אם יש בוגאטי שעושה את זה עם 1001 כוחות סוס?

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

למה? כי אפשר.

הוא יכול לעשות זאת, יש לו כסף, יש לו אמצעים.

 

נו טוב... בעיות של עשירים.

פורסם
אם מעלימים את התנגדות הצמיגים, לעומת זאת... יהיה שיפור.

יש מבין?

 

הכוונה לחיכוך בין צמיג לכביש ?

פורסם

וכל הכח הזה ו רבע מייל הוא מסיים ב9 שניות שזה יחסית הרבה ביחס לכח הרב, אני ראיתי סקייליינים עים הספקים נחותים בהרבה שעשו את זה בפחות.

 

אבל אני משער שבהספקים כאילו הכל תלוי בצמיגים , זה גם מסביר גם את ה2.5 שניות ל 100 .

 

אילו היו שמים לו צמיגי סיליקון ענקיים ששמים במכוניות דראג אני מאמין שהדבר הזה יורד ל 7 שניות לרבע מייל ובערך שניה למאה.

ROVER 600 TI

פורסם
הכוונה לחיכוך בין צמיג לכביש ?

כן אך לא רק- תחשוב על רכב מרחף.

אין צמיגים.

אין משקל של הצמיגים.

אין 4 חלקים שמגדילים את הגרר.

אין בתי גלגלים שמגדילים את הגרר.

ומאחר ואין ציריות, אפשר לעשות את התחתית שטוחה לחלוטין מה יקטין את הגרר.

אבל התנגדות אוויר תמיד תהיה.

אוקיי,fanmanuv?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...