Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6256 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש לקנות לי רכב משפחתי בסביבות ה45K עד 50 אבל רצוי שלא.

מה שאני מחפש זה רכב מרווח נח וכמה שיותר מאובזר ושנתון דיי גבוה.

תיבת הילוכים לא משנה מסתדר עם ידני ואוטומט.

לא קריטי שיהיה חסכוני,

אבל חשוב שמחיר הביטוח לא יהיה מטורף,

וגם שהאחזקה לא תיהיה ממש יקרה, סבירה אבל הרכב אמין ושווה אפשר להתפשר.

 

תודה מראש לכל העוזרים. :-)

פורסם

רכב נח משנתון מתקדם, בטוחים לא יקרים, אפשר גיר ידני (+הסמל שלך:lol:) - רנו מגאן 1600 סמ"ק ידנית (נקודה חלשה - אחזקה לא זולה במוסכי מורשי רנו)..

אם העדפה לרכב יפני, לא יקר לאחזקה, ביטוח לא יקר, נחשב לאמין - ניסן אלמרה פרפקט 1800 סמ"ק (נקודה חלשה -הנוחות).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רנו אני לא רוצה יותר.

חשבתי גם על ניסן אלמרה או הונדה סיוויק או קורולה אבל זה שנתונים נמוכים יותר.. או אולי פוקוס.

אני רוצה להוציא מהסכום שיש לי רכב כמה שיותר טוב.

אפשר להתפשר על מחיר ביטוח אבל שלא יהיה יקר בטירוף

וצריכת דלק אבל לא בהגזמה, כי מילא אני לא עושה קילומטראז' גבוה.

גם לא חייב שיהיה ממש זול באחזקה אם זה סביר או קצת יקר אבל רכב מאוד אמין אין בעיה.

אני פשוט רוצה למצוא משהו נח ומאובזר שאני יהנה ממנו ומנהיגה.

 

איזה רכב הכי משתלם? איזה שנתונים נכנסים בתקציב? ואיזה רמת איבזור לחפש?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מה אתם אומרים על אימפרזה 04? מה היתרונות והחסרונות שלה?

ואיך בודקים את הידיים עם הרכב היה בליסינג והשכרה? ובדיקת שיעבוד איך זה הולך?

פורסם

אמפרזה בחירה נחמדה

מספר ידים רשום ברישון הרכב

כנ"ל השכרה .

ליסינג וחברה יותר קשה לראות אבל אפשרי לפעמים

בהצלחה

אורי

×
×
  • תוכן חדש...