Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

לאחר שלחבר (ולרה) כמה פעמים מגבר נפל מהמקומו, הצעתי לו לעשות התקנה אסטטית ובטיחותית.

יום אחד עשינו קניות של חומרים הדרושים והתחלנו לבנות.

 

מפרט של מערכת (לא זוכר דגמים ספציפיים):

מערכת: PIONEER

קומפוננט קידמי: MB QUART

סט אחורי: מקורי

מגברים: BAZOOKA (מונו ו-4 ערוצים)

סאב: FLI

 

זו התקנת FULL DESIGN

המגרים היו תפוסים אל קצוות של ברזל ומאחור כיסוי של קרטון(פלסטיק) שחור.

P1030089.jpg

P1030092.jpg

P1030094.jpg

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קודם הותקנה פלטה ראשונה...

P1030090.jpg

P1030096.jpg

P1030105.jpg

P1030109.jpg

P1030116.jpg

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

לאחר מכך בבוקר הותקנה פלטה שניה עם פלסטיק שקוף להגנת מגברים ממכות...

ועכשיו בתהליך השידרוגים של כבלים...

RCA הוחלף לROCKFORD

וכבלי מתח ל-4 גייג'

 

ההתקנה בוצעה ליד הבית שלי במשך חצי יום ועוד גימורים איזה שעתיים למחרת.

P1030121.jpg

P1030124.jpg

P1030125.jpg

P1030126.jpg

P1030127.jpg

P1030130.jpg

P1030131.jpg

P1030133.jpg

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

אני אהבתי תתחדשש..

יפה מאוד

לא כולם עושים בניה וזה יפה ופשוט בלי חומרים מיוחדים כול המצרכים זולים הפשטוט זה היופי

כול הכבוד

פורסם

שחור, אפור... כל זה קיים כבר באוטו, ונמעס כבר מכל הדברים הסטנדרטיים, אז החלטנו לעשות משהו שונה מכולם :lol:

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack

פורסם

התקנה אסטטית מאוד, אהבתי את הרעיון.

 

תתחדש, אני בטוח שתהנה.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

תתחדש,

גם לטעמי זה מצועצע אך היוזמה מבורכת...

 

גם אני לקראת שינוי בתצורה הקיימת ואני חושב בכיוון הסולידי יותר.

 

אך הגימור יצא יפה

תהנה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

תודה לכולם!

החלל הסגור לא מפריע להם.

אם תיהיה בעייה כלשהי אז אפשר לשים כמה מאווררים.

אך עדיין לא התחממו עד לרמה כזאת.

HU: Eclipse CD7200 MKii  Amp: Audison LRx4.1k Sub: Audison Voce AV-12 Comp: Audison Voce AV-K6 Power: Audison 2G kit with 1F Cap RCA: Monster 402 XTREME Sealing: FatMat - Rattle Trap Pack


×
×
  • תוכן חדש...