Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם שאלו את השאלה הזאת אז אני מתנצל

רציתי לשאול אולי מישהו פה יודע על שידורים של תחרויות של מכוניות GT ובכללי מירוצי רחוב אני יודה מאוד למי שיוכל להגיד לי ערוץ ושעה בטלביזיה, אם משדרים דברים כאלה בכלל.

תודה מראש

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם

שמעתי שיש משהו בטלוויזיות של המשטרה...

מרוצי רחוב מכל מיני כבישים חשוכים באיזו מדינת עולם שלישי שמוטוריקה נחשבת שם לפשע... :roll:

 

(אם זה לא היה עצוב, הייתי צוחק...)

 

 

וברצינות, ESPN משדרת מירוצים וגם FOX SPORT לפעמים...

החל מאתמול גם ביורוספורט ניתן לראות את עונת הWRC2004 הבאה עלינו לטובה (היו םב23:30 יש סיכום יומי של ראלי מונטה קרלו)

ת-ב-ל-ו :lol:

:-)

פורסם

יש לך בESPN מירוצי דראג

לא יודע מתי ממש כי זה קשור לעונה אבל תבדוק לרוב זה בערב

שווה ביותר

לא משנה איזה מכונית

לא משנה איזה מנוע

העיקר שהכול יפני

פורסם

פעם ערוץ הספורט קיבלו את הפורמולה במחיר מצחיק,מאז ברני אקסלטון (חושב שזה היה הוא) פעל על מנת ליצור בלעדיות בשידור..כעת כל רשת שרוצה לשדר מרוצים חייבת לשלם להתאחדות ואינה יכולה לקנות שידורים מרשת אחרת (מה שהיה יוצא לה יותר זול)

מדובר בסכומים אסטרונומיים ובערוץ ספורט עלוב אחד חסר תקציב.

פורסם

ערוץ אגו (hot) הנעה מקסימלית

היום אני דופק 100 אולי 150 בחורות ליום!

מי שטרח בערב שבת, יכול להספיק לאפטר פרטי באומן 17

אל תוסיף שמן למדורה = אל תוסיף פנקייקס למחבת

מה אמרו השיחים לגנן? הגזמת

http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=C23D8F905E2C45C591A28AC1EF5D235B&alid=29894

פורסם
ערוץ אגו (hot) הנעה מקסימלית

בוא נגיד את זה ככה מרב פעמים שראיתי את מה שהם מראים שם אני יכול להגיד לך את הלוחית של המרצדס שניצחה

ניסן אלמרה 01' 1800

פורסם
ערוץ אגו (hot) הנעה מקסימלית

בוא נגיד את זה ככה מרב פעמים שראיתי את מה שהם מראים שם אני יכול להגיד לך את הלוחית של המרצדס שניצחה

נכון שהם כבר מעצבנים עם כל השידורים החוזרים הלא פוסקים אבל בזמן הציפייה לפרק חדש מתפתח אצלך תיאבון...ואז כשיש פרק חדש אתה נהנה יותר...נראה לי הם חשבו על זה...

אבל אין על אגו...

פורסם
ערוץ אגו (hot) הנעה מקסימלית

בוא נגיד את זה ככה מרב פעמים שראיתי את מה שהם מראים שם אני יכול להגיד לך את הלוחית של המרצדס שניצחה

נכון שהם כבר מעצבנים עם כל השידורים החוזרים הלא פוסקים אבל בזמן הציפייה לפרק חדש מתפתח אצלך תיאבון...ואז כשיש פרק חדש אתה נהנה יותר...נראה לי הם חשבו על זה...

אבל אין על אגו...

לפי דעתי הם סתם קמצנים

ניסן אלמרה 01' 1800

×
×
  • תוכן חדש...